Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
nick32 4 марта 2025, 8:26
Закінчився депозит і зняти його можу тільки через чотири дні в касі банку партнера. Або в монобанку такі партнери, або банк свідомо затримує мої кошти на своїх рахунках.
monobank
Ответ банка
4 марта 2025, 9:35
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
hevexaw338 2 марта 2025, 19:13
Поповнював через партнера монобанку — city24 (термінал) картку на 24000. Я авторизувався 2 способами: приклавши картку за допомогою NFC і за допомогою пуш повідомлення в додатку моно.

Моно нікуди не поспішає, тому просто просить чекати 24 години, щоб футболити мій запит між командою підтримки. Хоча уже було відомо що платіж заблокований на стороні city24.

Не дивлячись на 9999 факторів авторизіцій через термігал, все одно по старінкє: 1) зробіть копії всіх сторінок паспорту та ІПН 2) відправте нам поштою 3) термін розгляду 30 днів.

Банк ніяк не може посприяти моїй ідентифікації…

Отже, я раджу уникати поповнень карток готівкою, навіть на смішні суми в 24000, якщо не готові чекати 30 днів для зарахування. Банк жодним чином не сприяє вирішенню проблеми.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 марта 2025, 12:42
Розуміємо, що виникла неприємна ситуація з поповненням.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
sanderr 28 февраля 2025, 21:36
Вчора перевів на рахунок дружини євро за системою SEPA, сьогодні отримав підтвердження транзакції від мого банку. Однак гроші не зайшли на рахунок Монобанку. У підтримці Монобанку перевірили та відповіли що гроші зайдуть протягом п’яти робочих днів, питання — Це SEPA українською перетворюється на SWIFT такий цікавий? До цього проблем не було, мабуть, доведеться переходити до REVOLUTE.
monobank
Ответ банка
1 марта 2025, 11:05
Розуміємо, що ви розраховували на швидше зарахування
Дійсно, стандартний регламент отримання переказу — до 5 робочих днів
Щойно кошти надійдуть в наш банк — вони одразу будуть зараховані на рахунок
Просимо очікувати надходження
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natalia555 28 февраля 2025, 20:31
На днях зверталась на точку видачі, мені дуже оперативно допомогли в вирішенні мого питання, дуже доступно пояснили все, дякую дівчині Альоні в м.Хмельницький
monobank
Ответ банка
1 марта 2025, 10:26
Дякуємо за відгук!
dimonech11 28 февраля 2025, 17:21
І так кредитний ліміт, користувався, все було добре, але сьогодні надходить повідомлення що користування кредитними коштами обмежено, я кладу просто кошти щоб залишатись в пільговому періоді та користуюсь ними, сьогодні щоб залишитись в ньому мені треба покласти ще 16000, я хотів покласти ці кошти я їх на карту і закину, але користуватись вже ними не зможу через обмеження, зарплату ще треба чекати до 10 числа, ну типу розумієте що банк такими діями хоче вас увігнати в борги, а якщо б цих коштів банально не було банк би почав накручувати %, думайте 1000 разів перш чим брати у них кредити, в один момент вас підставлять і ніяк не вирішать, про обмеження або зміну ліміту треба якось попереджати, а не в останній день місяця робити такі дії, завжди раніше довіряв моно, а зараз стаються просто шарашкіною конторою з дозволом НБУ, на зустріч не підуть, вони будуть спиратись на свої правила та і все, а роблять з себе вигляд що типу дбають про кожного клієнту, з вас здеруть все. НЕ БЕРІТЬ КРЕДИТИ в моно, платив завжди вчасно по кредиту без єдиної прострочки, а зараз просто підставили.
monobank
Ответ банка
28 февраля 2025, 19:31
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на наявність або зміну кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати встановлення кредитного ліміту
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміту може бути встановлено
Valentina87 28 февраля 2025, 15:56
Допомогли з’ясувати дані незрозумілої транзакції та відмінити небажану підписку. Неймовірно вдячна. Приват банк у такій же самій ситуації могли тільки розвести руками.
monobank
Ответ банка
28 февраля 2025, 16:45
Ваші слова мотивують нас! Дякуємо за відгук!
Обратился на точку монобанка за помощью в открытии ФОП, помогла консультант Елена в Киеве Т Ц Оазис, остался доволен обслуживание и вежливым общением!!!
monobank
Ответ банка
28 февраля 2025, 11:33
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Kanani 28 февраля 2025, 1:29
Дуже добре знають свою справу, відповідають швидко та з професіоналізмом і чудово відносяться до клієнтів. Заради клієнтів готові звернути гори. Чудовий банк та чудові співробітники)
Особлива подяка оператору Вікторії☺️🫶
Дякую за вирішене питання ☺️
monobank
Ответ банка
28 февраля 2025, 10:25
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
Дуже дякую вашому співробітнику Вікторії тц Глобус, дуже довго була проблема з розрахунком в метро та автобусі, це була вже моя остання надія для вирішення питання і Вікторія її вирішила! Дуже професіональний підхід та уважність до клієнта, дякую вам!
monobank
Ответ банка
monobankua 27 февраля 2025, 19:52
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Микола Булавенко 27 февраля 2025, 18:10
Користувався Монобанком приблизно років 10. Брав в них кредити та віддавав. Оплачував через них різні послуги та переодично знімав готівку, тому що був курс краще ніж в інших банках. В мене був ліміт 150 тисяч гривень, за місяць зняв ~30 тисяч гривень, та стільки ж відправив на рахунок іншого банку, тому що там в мене є кредит який я погашав. І от одного разу вирішив вивести 70 долларів з крипто біржі байбіт, але вони не змогли прийти, написало що я користуюсь банком більше ніж 98 відсотків населення. Тобто мабуть якщо в місяць використав трохи менше 60 гривень то ввійшов в 2 відсотки золотого населення України яке треба заблокувати. Зазвичай нормальні банки таким клієнтам дають якісь бонуси, але я отримав блокування рахунка. Так як я знаходжусь за кордоном більшість часу, то я не є податковим резедентом України, та заробляю і трачу гроші закордоном що можна бачити по виписці. Написав в підтримку монобанку, спитав чи дійсно я ввійшов в 2 відсотки самих найжвавіших користовачів і чому заблокували мій рахунок за спробу переказу цілих 3 тисячі гривень (70 долларів). Почали розповідати що треба їм довести звідки в мене доходи, чому переказ на різні рахунки і тд. Як ви розумієте різні рахунки — це була не правда, про що і розповів, що вивів 70 долларі з кріпто біржі, надав всі скріни які в мене просили. На рахунок походження коштів, надав виписку з іншого банка де маю борг приблизно 140 тисяч гривень, і що переводжу переодично туди гроші, які я вклав в криптовалюту. Почали питати виписки ОК-5 або ОК-7. Так як дія як завжди працює незрозуміло як, надав скріни що нічого не підтягує, і написав що можуть самі туди звернутись та запросити все що їм треба. Також зазначив що я не проживаю в Україні тому і звідки в мені ці гроші. На що банк видалив мені монобанк рахунок, та написав: «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. «.
Також зіслались що це все зроблено по закону, а саме: «Відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність» банкам забороняється здійснювати ризикову діяльність, що загрожує інтересам вкладників або інших кредиторів банку. "
Тобто знімати гроші в банкоматі, чи переказувати гроші на інший свій банк, це є ризикована діяльність для банку або його вкладників.
Всі ліміти що вони зазначають в банкі — фікція! І як ми бачим на рейтинг прекрасного банку МоноБанк, він поводить так себе з будьякими клієнтами. Всі докази для них — не докази. Добре що в мене на банку не було грошей, а якби були якісь депозити чи ще щось, то мабуть також придумали б щось щоб зробити маніпуляції з ними. Я розумію якби були якісь питання, чи заброна використовувати свої кредитні гроші з іншого банку, чи користуватись крипто біржами, могли б про це проінформувати. А так чисто роблять що їм захочется. Тому подумайте чи варто довіряти свої гроші такому банку, який може вас заблокувати, просто тому що йому так захотілось, навіть якщо ви надасте будьякі докази по транзакціям, і ви будете користуватись банком десятиріччя.
monobank
Ответ банка
27 февраля 2025, 19:37
Розуміємо вашу ситуацію та шкодуємо, що у вас залишилися негативні враження.
Банк зобов’язаний дотримуватися вимог законодавства та ретельно аналізує фінансові операції клієнтів, може запитувати додаткову інформацію, документи для аналізу та прийняття зваженого рішення.
Розуміємо, що це могло викликати негативні емоції, але діємо виключно в межах законодавчих норм та внутрішніх процесів банку.
Якщо в майбутньому ситуація зміниться, ми обов’язково проінформуємо вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Daniil14 27 февраля 2025, 18:06
Велике дякую за чудове обслуговування співробітнику Олені, ТРЦ Квартал Хмельницький, дуже приємна, привітна і компетентна дівчина
monobank
Ответ банка
monobankua 27 февраля 2025, 19:18
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
andreyAB 26 февраля 2025, 22:08
Перевод с карты монобанка на карту привата в сумме 200 грн.отправляют трое суток. ПОЗОР и издевательство.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 февраля 2025, 16:12
Дозвольте, будь ласка, уточнити деталі та все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mmooll 25 февраля 2025, 20:33
Нравился мне монобанк, пока моя мама не столкнулась с ситуацией.
Пожилой человек ничего не шарит в онлайн банкинге, понятно, что что помогают дети.
«Спрашивают вы в комнате одна»
«Какой у вас знак зодиака»
Человек без помощи в приложение монобанк не может зайти, и от звезд очень далека, не верит человек в эту тупость и понятие не имеет какие там у кого знаки, пыталась обьяснить им пожилая милая женщина.
На что сотружница монобанка сказала:
«А, у вас дочь и вы не знаете знак зодиака, но тогда мы вам карту заблокируем, досвиданья»
Классный сервис.
Мало того что мы даже не успели спросить свой вопрос, по которому звонили и в котором даже дочь не могда матери помочь, так в итоге остались без карты.
Пожилым наверное остается только с бумажками и монетками ходить по мнению сотрудников монобанка.
И это вопросы на индификацию личности!
Если бы это был смышленый мошенник, он бы глянул дату рождения мамы в доках, которые уже бы точно у него были, и сказал знак зодиака, вот же надежный вопрос!!!
Я такой тупости от монобанка не ожидала!
Эйджисты!
monobank
Ответ банка
monobankua 26 февраля 2025, 13:23
Щиро вибачаємося за негативний досвід.
Нам дуже шкода, що ваша мама зіткнулася з такою ситуацією, адже ми прагнемо робити обслуговування зручним і доступним для всіх клієнтів, незалежно від віку чи рівня володіння онлайн-банкінгом. Нам важливо розібратися в цьому випадку, ми написали вам в особисті повідомлення для уточнення даних
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vell20 25 февраля 2025, 19:06
Хочу подякувати оператора пані Ольгу з табельним номером 11086 дуже гарно та вміло пояснює та спілкується з клієнтом прошу більше таких операторів, а саме їй надати вихідний нехай відпочине дякую за роботу
monobank
Ответ банка
monobankua 26 февраля 2025, 11:45
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
Balomyt19 25 февраля 2025, 11:11
Моно банк не хочет возвращать дениги заморозили счёт просили довидку про доходи на суму до 300 тысячи дал оказалось мало дениги не возвращают и не рассматривают возврат
monobank
Ответ банка
25 февраля 2025, 12:52
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Vlad Havr 24 февраля 2025, 18:01
Моєму обуренню немає кінця і краю, спочатку банк пише як у них все круто, що вони хочуть обслуговувати ТОВ які круті акції, а потім вибачте ми не відкриємо, бо не відкриємо, і не кажуть причину… Хіба ж це нормально… В країні війна … гинуть люди… треба підтримувати кожного … і особливо МСБ, адже вони податками наповнюють бюджет. Навіщо такий банк? Не зрозуміло! Дуже не приємно, були значно кращої думки про цей «народний» банк.
monobank
Ответ банка
24 февраля 2025, 19:34
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Тетяна Степанова 23 февраля 2025, 22:11
Вирішила підтримати армію, поклала не малу сумму на військові валютні облігації через додаток монобанку. Все сподобалось, дуже зручно і швидко. Прийшов час забирати облігації, отримала прибуток 2% зраділа вирішила, що не погано заробила і підтримала армію. Але була не приємно вражена, коли захотіла зняти кошти з картки на яку перейшли облігації, монобанк бере комісію за зняття цих грошей 0,9%!!! Тобто по факту 50% прибутку від моїх військових облігацій забирає монобанк.
monobank
Ответ банка
24 февраля 2025, 11:00
Дійсно, при виплаті облігацій і подальшому знятті коштів діє стандартна комісія за зняття
Розуміємо, що для вас це неочікувано, тому передали колегам запит стосовно комісії
Колеги нададуть вам зворотний зв'язок, щойно буде інформація
bartysh26 22 февраля 2025, 16:45
Брешуть про перекази до 150 000 в місяць. А коли використовуєте 50000 своїх власних грошей переказами. Потрібно все їм обяснювати звідки я взяла свої кошти власні. На слово нічого не вірять. Все їм треба доказувати і показувати всякі документи яких немає. Банк просто 👎👎👎👎👎
monobank
Ответ банка
monobankua 22 февраля 2025, 20:38
Відповідно до вимог НБУ, банки зобов’язані перевіряти мету та характер фінансових операцій клієнтів. Банк встановлює ліміти на перекази P2P, IBAN з карток, враховуючи багато параметрів.
Якщо немає документів, що підтверджують доходи, банк може встановити ліміт на загальну суму операцій у місяць. Це обмеження можна зняти, надавши відповідні документи.

Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Agurec 22 февраля 2025, 11:59
Звертався в службу підтримки, оператор Богдан. Все чітко і ясно. Питання вирішив швидко і надійно. Дуже дякую.
monobank
Ответ банка
monobankua 22 февраля 2025, 14:50
Дякуємо за теплі слова!
Раді, що змогли допомогти швидко й чітко
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
valentkohars64 21 февраля 2025, 15:07
Спасибо работнику Полякову Алексею, город Одесса за ответы на все мои вопросы. Получила только позитивные эмоции, очень приятное и вежливое общение.
Торговый центр ГРЕЧЕСКИЙ.
monobank
Ответ банка
21 февраля 2025, 15:23
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.2 41.6545
EUR 44.81 45.4504
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.2 41.6545
EUR 44.81 45.4504
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝