Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Alex S 12 октября 2021, 22:57
Весь серпень намагався закрити кредитний рахунок на що отримував відмову в зв`язку з оновленням програмного забезпечення.
03.09.2021 нарешті прийняли заяву на закриття кредитного рахунку, а сьогодні (12.10.2021р) я випадково дізнався, що рахунок досі не закритий.
Також банк подав інформацію у бюро кредитних історій, що кредит діючий.
В службі підтримки навіть не змогли відповісти про причину досі не закритого рахунку.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
13 октября 2021, 10:17
Шановний клієнте, аби розібратися в ситуації, що склалася, надайте, будь ласка, у ПП Ваші ПІБ (повністю) та ІПН, або створіть заявку до Вашого звернення. Дякую. Гарного дня!
Проблема решена
gojk 12 октября 2021, 16:48
11 10 2021 року знімав готівку в банку форвард для того щоб зразу поставити на депозит в тому ж банку на поточний +++ і попав на комісію з 200000 тисяч 4 процента навіть начальник відділення не розуміє як так вийшло, а це 8005 грн Гроші знімав власні перекинуті з моно банку карткою Коко кридитка мало заблокувати суму і повернути на наступний день, сказали що не повирнуть тому що гроші на картці були, а по рахункам не пройшли Кридитний ліміт 7000 на картці як могло зняти комісію 200000 тисяч якщо б не було грошей по рахунку тоді б нічого не видало написав письмове звернення очікую відповіді 24/6/2/04−20212275
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
13 октября 2021, 10:03
Шановний Назаре Мирославовичу, Ваша заява прийнята у відділенні банку. Вона в роботі й за результатами її розгляду Вам нададуть письмову відповідь у терміни, передбачені законодавством. Гарного дня!
Nikausakova 10 октября 2021, 8:21
У 2012 році (!!!) купувала в магазині фотоапарат через кредит банку «Русский стандарт», за декілька місяців все було сплачено і отримана довідка про закриття кредиту. Тепер саме цікаве: 8 жовтня 2021 року не змогла сплатити онлайн за харчування дитини у школі карткою іншого банку, зв’язалась зі своїм консультантом, виявляється на мою платіжну картку накладено арешт приватним виконавцем!!! Я у шоковому стані їду в банк, починаємо розбиратися і виявляється що банку «Форвард» в минулому «Русский стандард» я заборгувала якісь гроші і тепер через приватного виконавця вони хотять стягнути неїснуючий борг з мене через майже 9 років (!!!). Картки заблоковані, ніякого повідомлення ні від банку ні від виконавця я не отримувала. Про який борг йдеця мова не розумію. Приватний виконавець на телефонні дзвінки вказані на її сторінці не відповідає. Чекаю понеділка і так розумію що треба звертатись до юриста і разом з ним подавати до суду, іншого виходу немає. Крім довідки про погашення виплат за фотоапарат більше на руках нічого не маю, кредиту у Форвард банку ніколи не брала (взагалі про цей банк дізналась тільки у п’ятницю в процесі оцієї всієї колотнечі). Ось так люди стають заручниками взагалі незрозумілої ситуації!!! Як так???
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
11 октября 2021, 16:11
Шановний клієнте, вітаємо! Для того, щоб розібратися в ситуації необхідна додаткова інформація. Надайте, будь ласка, в ПП, ваші ПІБ (повністю) та РНКОПП. Або зареєструйте заявку. Гарного дня!
kyyanko 8 октября 2021, 22:51
Отделение по адресу: Киев, ул. Драгоманова, 44-А
послуги форвард банку містять в собі ознаки шахрайства… менеджери розповідають неправдиву інформацію про банківські продукти… багато скритих платежів та поборів… банк обманює українців… за 9 днів користування кредитом в 35 000 грн. клієнт заплатив понад 3000 грн… а коли виявив бажання розірвати кредитний договір, банківські працівники заявили, що будуть тримати клієнта в фінансовому рабстві ще 60 днів і лише тоді оголосять результат… дозволять ??? чи не дозволять розірвати кредитний договір… довго не хотіли приймати заяву на дострокове розірвання договору… підлість і цинізм замішаний на хамстві — це стиль роботи менеджерів форвард банку… тобто форвард банк не тільки обманює українців на гроші, а ще й вважає українців рабами і дозволяє собі НАСИЛЬНО ПРИМУШУВАТИ українців бути клієнтом банку після сплати всіх кредитних коштів та відсотків ще 60 днів… це підрив економічної безпеки держави та порушення ПРАВ ЛЮДИНИ та Конституції УКРАЇНИ… позор цим ззззззззз…
Ніхто перді мною за неналежно надані послуги та фінансові втрати НЕ ВИБАЧИВСЯ!!! ЦЕ СТИЛЬ РОБОТИ ФОРВАРД БАНКУ М!!!
Жаль, що НБУ та СБУ дивляться на це неподобство крізь пальці… а тим часом щодня страждають сотні українців!!!
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
11 октября 2021, 16:19
Шановний клієнте, вітаємо! Щоб розібратися в ситуації та допомогти Вам вирішити питання, необхідна додаткова інформація. Ідентифікуйте себе, будь ласка та надайте в ПП ваші ПІБ (повністю) та контактний номер телефону. Або зареєструйте заявку. Гарного дня!
Asdfgh2006 4 октября 2021, 13:52
Самый отвратительный банк. У меня там депозит размещен и они каждый месяц списывают с начисленных процентов 15 грн за обслуживание карты, хотя говорил консультант, что при наличии на карте больше 1000 списывается не будет. Скоро уже я им буду должна при таких раскладах. Ужасный банк.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
4 октября 2021, 16:14
Уважаемый клиент! Для того, чтобы помочь вам и разобраться в ситуации, нужны ваши данные. Прошу открыть заявку либо предоставить в ЛС ваши ФИО (полностью), ИНН и контактный номер телефона. Спасибо.
Проблема решена
Bao 3 октября 2021, 0:06
Отделение по адресу: Киев, ул. Тимошенко, 21, корп. 5
В п’ятницю здійснив кілька переказів на поповнення через додаток з інтервалом в 5 хв. Перший прийшов і був зарахований моментально. Другий — відображається у виписці по картці — проте сума на балансі не змінюється. Звернувся до підтримки із вирішенням ситуації, проте жодного рішення проблеми так і не було. Кожного разу повідомляють, що проводиться перевірка і одразу повідомлять за результатами. І на цьому все. На гарячій лінії взагалі не були зацікавлені питанням. Не задали жодних уточнюючих питань, яка картка, яка сума і тд. Просто стандартні відповіді, які я знав і без них.
Як тільки вирішиться питання по поверненню своїх коштів буду закривати рахунок в банку (зацікавили вигідні 15% річних), але реалізація просто жахлива…
Проблема решена
Ілля Горбунов 2 октября 2021, 6:58
Отделение по адресу: Днепр, пл. Вокзальная, 1
Зняли комісію за користування карткою, хоча в правилах чітко зазначено, що комісія не має зніматись при виконанні умов або якщо на рахунок 0. Че було ще 1 вересня, одразу ж створила заявку через телеграм, нічого немає до сих пір (сьогодні 2 жовтня). Кожного разу кажуть що питання ще на розгляді, як тільки буде відповідь і таке далі. Жах, а не сервіс. Розглядають звернення місяць, і досі нічого.

Ще чому так довго чекати на отримання реферального посилання? Поки воно прийде, всі вже забудуть про це. В інших банках все це одразу є в додатку і можна це зробити за секунду. У форвард потрібно чекати декілька робочих днів.
Проблема решена
Pensionerka1955 24 сентября 2021, 16:55
19 августа стала счастливой обладательницей карты Форвард банка КОКО КАРД кредитная. В тот же день выполнила условие по акции Велком бонус, оплатив картой в счет кредитного лимита покупку в магазине на сумму 138 грн. Думала, что 8 сентября получу заветный бонус 100 грн в виде прибавки к своей скудной пенсии, но не тут то было. Сегодня уже 24 сентября, а бонуса нет и на мое обращение в службу поддержки получила ответ: ожидайте, ваша проблема на рассмотрении компетентной комиссии. Єто ж какой нужно обладать компетенцией, чтобы месяц разбираться с одной единственной операцией. Бонус не получила, а вот печальный осадок от знакомства с банком себе обеспечила, к тому же читая комментарии и отзывы поняла, что я не первая в этом списке пострадавших и обманутых людей.
Проблема решена
Hypercat 9 сентября 2021, 15:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Драгоманова, 44-А
Даже не очень хочется касаться того вопроса, что при малейшей просрочке банк сразу начинал рассылать всем контактам особам конфиденциальную информацию и угрозы.
А оказалось, ещё и кредит спокойно не закроешь. Справку о закрытии (плати 75 гривен) дают неинформативную. Просто что на счете у меня ноль кредитных средств. А хочешь справку о закрытии договора — ещё 75 грн и жди минимум 2 недели. Переплату не заберёшь сразу, жди полтора часа.
Просто средневековье какое-то. Живешь в другом городе — как минимум раз 5 приедешь в отделение.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
13 сентября 2021, 14:41
Уважаемая Анна Николаевна, нам жаль, что у Вас сложилось негативное впечатление о сотрудничестве с банком. Касательно информирования — в случае просрочки платежа по кредиту, банк рассылает клиентам сообщения информационного характера. Также нет необходимости ехать в отделение несколько раз. За одно посещение отделения Вы можете написать все необходимые заявления и, как вариант, указать, что желаете получить справку по адресу проживания/прописки. Если у Вас остались вопросы, коллеги смогут проконсультировать Вас в телефонном режиме. Хорошего дня!
Irina71 2 сентября 2021, 11:32
Два дня получаю смс от банка о срочном погашении задолженности в размере 69,15.
С учетом того что карта была закрыта полностью и на расчетную дату задолженности по карте не было происхождение задолженности не понятно. Два дня звоню в колл-центр где мне так и не дали внятной информации. Все что смогли промычать это то что рассылка не бывает просто так. На мой довод, что у меня расчетная дата 26 число и задолженности не было. Что с меня 30.08.21 сняли 17 грн. за смс обслуживание и 299 грн. за годовое обслуживание счета — это вся моя задолженность по состоянию на 01.09.21 и эту информацию подтверждает банковская выписка. Ответ один — у нас обновление и мы не видим информацию. Такой диалог был 30,31 августа и 1 сентября.
Сегодня банк «удивил» еще больше! Банк внес в УБКИ информацию о просроченной задолженности!!!
Результат действий банка — я забираю из банка валюту, закрываю все счета.
Мой совет для всех кто читает комментарии — не связывайтесь с этим банком.
Для сотрудников банка — готова предоставить выписки по счету, даже запросить у мобильного оператора информацию о звонках на ваш колл-центр.
Если у меня будут спрашивать мнение о банке Форвард — рекомендация будет одна — вообще не связываться!!!
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
3 сентября 2021, 12:08
Добрый день! Для того, чтобы разобраться в ситуации необходима дополнительная информация. Предоставьте, пожалуйста, в ЛС, ваше ФИО (полностью) и ИНН. Или зарегистрируйте заявку. Спасибо.
alexDnepr2021 29 августа 2021, 19:24
Отделение по адресу: Днепр, пл. Вокзальная, 1
Погасил кредитную карту, часть денег списали.
26.08.2021 дали справку о списании долга. В тот же день закрыл карту. И оформил новую дебетовую.
Вчера 28.08.2021 сняли 12 грн. (Все что осталось, благо я снимаю сразу все с карт).
При этом очень странная квитанция в личном кабинете: сумма операции 100 грн, дата квитанции- 27.11.2012; назначение платежа: выдача кредита Бабій Олександр Васильович согласно договору 92100063 от 27.09.2011.

Это не я!!! И первая моя карта форвард банка была оформлена в 2016—2017 году.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Apologet 28 августа 2021, 15:57
27.08 по моей карте банком удержана сумма 528,20 грн. (несанкционированно, поскольку:
а) я выдержал условия грейс-периода;
б) на дату договора у меня не было задолженности перед банком,
в) 528 грн. > 1% от моего лимита.

Требую сторнировать и попытаться извиниться!..
Проблема решена
serji 28 августа 2021, 13:14
Банк Форвард Розповсюджує неправдиву інформацію. Тероризує смс людей які ні якім чином не причетні до моїх взаємин з банком
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
3 сентября 2021, 16:06
Шановний Сергію Васильовичу! Дані, стосовно Вашої скарги, було виключено з комунікації. Гарного дня!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
triniarin 22 августа 2021, 10:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Спасская, 8
Після перекредитування, інший банк вимагає закрити рахунок. Отже звернувся до відділення, де мене спочатку відправили додому через те що в них не працює програма, я написав в їх чат що мені потрібен розрахунок і я хочу закрити рахунок. Потім 16.08 я подзвонив на гарячу лінію, мені сказали що у мене боргу немає і можна йти у відділення закривати. У відділені на Дарницький площі, після 3-х годин чекання в черзі, операціоніст мені сказав що договір закрито. Через два дні, мене чомусь взяли сумніви і я подзвонив на гарячу лінію, де мені сказали що договір не закрито, бо у мене на рахунку власні кошти. Пішов у відділення на Спаській, де операціоніст мені сказала що виникла помилка з переносом договору, вам потрібно прийти після розрахункової дати (6-го вересня), після того як вирахується комісія. Відчуваю що отримую штраф від іншого банку через непрофесіоналізм співробітників банку.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
25 августа 2021, 10:30
Шановний клієнте, приносимо вибачення за незручності! Надайте, будь ласка, у ПП ваші дані ПІБ (повністю) та номер телефону, або ІПН. Дякую.
anatoliy7777 19 августа 2021, 9:04
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 73
Пытался, значит, я оформить кококард. Три раза на протяжении двух недель заезжал на отделение, программы не работают. Порекомендовали это сделать онлайн, на прошлой неделе подал заявку на кредитную кококард. Карту согласовали, названивали каждый день по 5 раз, когда я смогу забрать карту на отделении. Приехал через 4 дня забирать карту, менеджер говорит, не сможем выдать карту, так как ваша заявка уже в архиве. Почему на 4 день она попала в архив, ни менеджер ни горячая линия не знают. Хотя заявка должна быть активна 30 дней. Посоветовали подать повторную заявку, подали на отделении повторную и сразу же без всяких звонков и уточнений заявку отклонили. Почему?, опять же никто ничего не знает, рекомендуем вам подать новую, видимо сбой, в банке сейчас обновляется программный комплекс.Т.е. карту я так и не оформил, оформил, по случаю только дебетку. Я не знаю, что они обновили, но это хаос. И этот хаос царит уже больше 3 недель. Стоит ли обьяснять что я потратил около 3 часов на последний визит в банк, стоит ли объяснять, что каждое посещение это дурно потраченное время, это нужно отпроситься с работы, это нужно потратить топливо? Может, банку все-таки надо было повесить таблички на отделениях и баннеры на сайте, что пока мы переходим на новое ПО, у клиента шансы обслужиться качественно минимальны?!
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
20 сентября 2021, 20:05
Уважаемый Анатолий Петрович! Не удается с Вами связаться. Если для Вас еще актуален вопрос по кредитной карте, сориентируйте по дате и времени, когда Вам будет удобно принять звонок от банка. Благодарю!
Проблема решена
Valentyna94 17 августа 2021, 9:08
Добрый день, примерно неделю назад я подала заявку на горячую линию для блокировки карты, после этого обратилась на кредитный центр для выдачи новой карты.
Девушка выдала мне новую карту, но я ее уже как неделю не могу активировать. В приложении светится старая карта и заблокированна. Обратившись на гор линию мне говорят что данные не отображаются для активации карты. Сколько мне ждать пока договора по моим счетам мигрируют в вашу новую программу? Когда я смогу активировать карту?
Проблема решена
геннадій горбань 15 августа 2021, 9:20
Мій досвід з банком Форвард негативний. Історія розпочалась з реєстрації, більш за все клієнтська база одразу зливається. Бо тільки, но я отримав карту як посипались смс та дзвінки від різних сумнівних кредитних організацій (вам схвалено кредит і т. п.). До 7 різних організацій в день діставали мене як клієнта, вихід з цієї ситуацій я знайшов, просто блокую абонента і смс також. Впродовж місяця діставать активність впала але іноді смс проскакують, я так розумію кредитні організації міняють номери телефонів. Але історія зараз не про злив інформації. Маю зараз проблему в самому додатку банку мені запропонували підключити якіс бонуси від Мастеркард, але при реєстрації було якось дивно коли система реєстрації поетапно отримала від мене номер карти, номер телефону, термін її дії і СVV код, а саму програму не підключила. Я вирішив, що це якісь злочинці отримали мою інформацію і так як на цій карті були мої кошти заблокував її у додатку. Там є кнопка блокування. Я так іноді роблю навіть коли не відчуваю що данні карти скомпрометовані. А коли проводжу оплату розблоковую. Але в Форвард банку виявилось, що відсутня кнопка розблокування коштів через додаток. Добре зв’язався з гарячою лінією, гаряча лінія — не зовсім гаряча, але байдуже, залишив заявку, через добу перетелефонували. При спілкуванні оператор підтвердив що відсутня кнопка розблокування карти в додатку, і також повідомив що в нього також відсутня можливість це зробити, порадив звернутись до відділення. Яке до речі одне на місто обласного значення, та знаходиться від мене досить далеко. Але мусив пройти і цей квест. Яке було здивування, що навіть після відвідування відділення і повної верифікації мене як клієнта, проблема не була розв’язана, причина відмови зараз перестроюєттся система і номера договору клієнта не видно (при цьому навіть пере випустити карту також не вийшло, і дзвінок працівника банку до оператора не допоміг) Працівник банку порадила мені перетелефонувати через 5 діб (ближче до п’ятниці). Але і в п’ятницю перенесли на середу. В цілому вже близько 15 діб я не маю доступу до своїх коштів які знаходяться на рахунку. Жодних заяв крім усни банк від мене не отримував, але думаю скаржитись до регулятора, ця діяльність мене не задовольняє. Цікаво те, що за неактивність Форвард банк штрафує списанням коштів 50 грн з карти. Ще до цього терміну днів 14 залишилось і тоді мої враження будуть більш емоційні. (Мій договір 200353075 від 05.07.2021, це для керівництва банку)
digger8 14 августа 2021, 10:11
После звонка в ваш банк, на мой номер бесконечно звонят из МФО и предлагают деньги под проценты. Кроме звонка в ваш банк с этого номера других вызовов не было. Вывод: поднимите зарплату вашему оператору Любе (которая звонила мне 12.08.21 в 19:18) чтоб она не продавала телефонные номера клиентов. Или номерами клиентов торгует сам банк? Если звонки продолжатся — буду обращаться в полицию.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
25 августа 2021, 10:25
Добрый день! Предоставьте, пожалуйста, в ЛС номер телефона, на который поступают звонки. Попробуем разобраться. Спасибо.
Проблема решена
BankUser1 13 августа 2021, 8:37
Банк полное дно, часто не работает система. По карте весь расчетный период были только собственные средства, кредитным лимитом не пользовался, но вот пришла расчетная дата и списывает какие то 53 грн., по выписке «Сплата процентів по кредитному договору». На вопрос оператору что за проценты если я кредитом не пользовался (не то что бы был в льготном периоде, а ВООБЩЕ не заходил в минус) на что мне ответили, что у них сейчас не работает система и они не могут сказать. И это уже далеко не первый раз. Консультации это вообще цирк, звонил 3 раза в колл центр с с одним и тем же вопросом и 3 раза получал разные ответы:) Спамят регулярно, мне звонят с предложением по кредиту по 3−4 раза в неделю, я уже 2 их номера заблокировал. Не советую!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rosstikf 10 августа 2021, 8:52
Після негативного досвіду користування даним банком вирішив закрити картковий рахунок, що тут може бути складного але не в цьому банку. Звернувся до банку чи можна закрити картковий рахунок через інтернет банкінг віддалено відповіли що такої можливості немає. Звернувся знову щоб надали бланк заяви про закриття рахунку, а я підпишу заяву за допомогою кваліфікованим електронним підписом і відправлю на їхню офіційну електрону пошту, на що отримав відповідь що така можливість відсутня. Я картку відкрив в міні офісі в м. Чернівців вул. Ентузіастів, 3, на що отримав відповідь що в м. Чернівці немає можливості написати відповідну заяву про припинення дії договору по картці. Для закриття карткового рахунку Клієнту необхідно написати відповідну заяву про припинення дії договору по картці, звернувшись до офісу, відділення або кредитного центру Банку з паспортом громадянина України та ІПН. Банк мені пропонує поїхати в інше місто де є відділення щоб там закрити карту і це в ХІ століття коли це можна робити онлайн як роблять інші банківські установи. Карту міг отримати в м. Чернівці а закрити не можу в м. Чернівці варіант не закривати карту не підходить бо по карті абонплата 15 грн. в місяць. Тому прошу банк відправити мені заяву про закриття карти на мій фінансову електрону пошту, а я в свою чергу заяву підпишу за допомогою електронного цифрового підпису і відправлю назад, і питання закрито, якщо цей варіант банку не підходить прошу банк оплатити витрати на проїзд в інше місто де є відділення банку.
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
11 августа 2021, 9:50
Шановний Ростиславе Миколайовичу, з Вами зв'яжуться представники банку для врегулювання ситуації. Гарного дня!