Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не надходять кошти на рахунок. Підтримка нічого конкретного не відповідає

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Bao 3 октября 2021, 0:06
Отделение по адресу: Киев, ул. Тимошенко, 21, корп. 5
В п’ятницю здійснив кілька переказів на поповнення через додаток з інтервалом в 5 хв. Перший прийшов і був зарахований моментально. Другий — відображається у виписці по картці — проте сума на балансі не змінюється. Звернувся до підтримки із вирішенням ситуації, проте жодного рішення проблеми так і не було. Кожного разу повідомляють, що проводиться перевірка і одразу повідомлять за результатами. І на цьому все. На гарячій лінії взагалі не були зацікавлені питанням. Не задали жодних уточнюючих питань, яка картка, яка сума і тд. Просто стандартні відповіді, які я знав і без них.
Як тільки вирішиться питання по поверненню своїх коштів буду закривати рахунок в банку (зацікавили вигідні 15% річних), але реалізація просто жахлива…

Комментарии - 1

+
0
PB562
PB562
3 октября 2021, 12:18
#
Я так розумію. що переказ Ви робили у мобільному додатку «Форвард Online». І якщо ці операції Ви робили десь після 17:30 — 18:00, то це пояснюється таким: у мобільному банку в цей період починається закриття операційного дня, а за ним — і закриття операційного дня банку. Тому всі ваші операції фактично проходять, але у вашій виписці як і баланс вони відображені вже на наступний робочий день. Зважаючи на те, що це було у п’ятницю — ви повну картину побачите вже у понеділок десь після 10 години ранку. Ну, на жаль, так реалізований у них як мобільний додаток, так і сам ОДБ банку. Звичайно, для клієнта це не зручно, але … А з приводу 15% - це у Вас їхня «Дебетова КОКО картка». У мене теж така є і я вже до таких «ньюансів» звик давно. Чому вам не надали подібну відповідь на гарячій лінії - відповідь однозначна: як і у багатьох банках у колл-центрах проходить масова міграція, на такому місці довго не затримуються, а нові спеціалісти не встигають все охопити одразу. Ви, скоріш за все, попали на такого спеціаліста.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Форвард Банк (Forward Bank) 💰 / Отзывы о Форвард Банке 📝 / Не надходять кошти на рахунок. Підтримка нічого конкретного не відповідає