Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як так?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Nikausakova 10 октября 2021, 8:21
У 2012 році (!!!) купувала в магазині фотоапарат через кредит банку «Русский стандарт», за декілька місяців все було сплачено і отримана довідка про закриття кредиту. Тепер саме цікаве: 8 жовтня 2021 року не змогла сплатити онлайн за харчування дитини у школі карткою іншого банку, зв’язалась зі своїм консультантом, виявляється на мою платіжну картку накладено арешт приватним виконавцем!!! Я у шоковому стані їду в банк, починаємо розбиратися і виявляється що банку «Форвард» в минулому «Русский стандард» я заборгувала якісь гроші і тепер через приватного виконавця вони хотять стягнути неїснуючий борг з мене через майже 9 років (!!!). Картки заблоковані, ніякого повідомлення ні від банку ні від виконавця я не отримувала. Про який борг йдеця мова не розумію. Приватний виконавець на телефонні дзвінки вказані на її сторінці не відповідає. Чекаю понеділка і так розумію що треба звертатись до юриста і разом з ним подавати до суду, іншого виходу немає. Крім довідки про погашення виплат за фотоапарат більше на руках нічого не маю, кредиту у Форвард банку ніколи не брала (взагалі про цей банк дізналась тільки у п’ятницю в процесі оцієї всієї колотнечі). Ось так люди стають заручниками взагалі незрозумілої ситуації!!! Як так???
Форвард Банк (Forward Bank)
Ответ банка
11 октября 2021, 16:11
Шановний клієнте, вітаємо! Для того, щоб розібратися в ситуації необхідна додаткова інформація. Надайте, будь ласка, в ПП, ваші ПІБ (повністю) та РНКОПП. Або зареєструйте заявку. Гарного дня!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться