Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Rebel
Rebel
Зарегистрирован:
27 ноября 2009

Последний раз был на сайте:
11 октября 2023 в 20:40
Подписчики (88):
05091972lmd
05091972lmd
Ramo
Ramo
Sofiaz
Sofiaz
viktory2001
viktory2001
18 лет
987
987
meag
meag
50 лет, Вараш
Mandarinka2013
Mandarinka2013
93 года, Киев
uliymua
uliymua
yakost
yakost
slexus
slexus
shtanc
shtanc
Oksana77777
Oksana77777
45 лет
все подписчики
IT
19 сентября 2018, 15:00

Тарифи на громадський транспорт у Києві

Цього літа були підняті вдвічі ціни на проїзд у міському комунальному транспорті: з 4 до 8 грн. Якщо дивитись з точки зору абсолютної ціни, то це не дорого і для справді комфортного і швидкого транспорту тарифи мають бути підняті ще у кілька разів (це якщо виключити варіант, що все підняття буде просто вкрадене).

Але… У даному піднятті є декілька тупих моментів.

1) Метро є значно швидшим, прогнозованішим та дальнобійнішим видом транспорту аніж наземний транспорт. Витрати на підтримку інфраструктури там також вищі. Відповідно, нелогічно, що проїзд у метро номінально коштує однаково з наземним, метро має бути дорожчим. Це не кажучи про те, що по факту воно дешевше у розрахунку на 1 км (оскільки середня поїздка на метро довша за середню поїздку на автобусі/тролейбусі).

2) (продовження п.1) Мінімальна оптова ціна на метро за 1 поїздку — 6.50, що навіть дешевше за наземний транспорт (оскільки для наземного відсутній варіант купівлі поїздок оптом). Метро, дешевше за наземний — це зовсім за межами логіки.

3) Різке підняття цін на наземний транспорт зробило маршрутки дешевшими за комунальний транспорт. В результаті, я помітив, що у комунальному транспорті зменшилась концентрація не-пільговиків. Тобто можна зробити припущення, що через високу ціну частина платоспроможних клієнтів втекла на маршрутки, а ті хто залишилсь — пільговики, з них грошей не отримаєш. Відштовхувати платоспроможних клієнтів до конкурентів — тупо. Також помітив, що збільшилась кількість контролерів — значить впала платіжна дисципліна. Роздувати штат контролерів — також тупо.

Висновок: підняття тарифів було зроблено непродумано. Хіба що хтось отримав можливість вкрасти більше пільгових грошей (адже КП напевне отримує компенсацію за пільговиків з місцеого бюджету, і ця компенсація на рівному місці виросла вдвічі). ІМХО, до введення безконтактної оплати, варто було підняти вартість проїзду у наземному транспорті до 5 грн — до речі, це спростило б і процес розрахунків за рахунок зменшення кількості необхідних купюр.

Просмотров: 472, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии - 8

+
0
ballistic
ballistic
19 сентября 2018, 20:47
#
Головна нелогічність лише в тому, що не дали синхронно підняти ціни маршруткам. Тут явна нелогічна дискримінація. Якщо її прибрати, то розклади будуть як і раніше.
+
0
Rebel
Rebel
20 сентября 2018, 10:27
#
Там (у маршруток) таке жорстке регулювання? Сумніваюсь. У маршруток є можливість тримати нижчу ціну за рахунок багатьох аргументів:
* це маршрутки :) — вони розвалені, дешеві, з лисою гумою і т.п.
* невідомо які вони платять податки, але впевнений, що більшість грошового обороту не оподатковується
* вони збирають більше клієнтів на зупинках, оскільки заточені саме на це, а не на їзду по графіку, на деяких маршрутах вони просто їздять частіше, відповідно народ початково націлений на маршрутку, яку потрібно чекати 5 хв а не 10.
* % зайців майже нульовий
* кількість пільговиків теж наближається до 0

Тобто: витрати на утримання менші, податків платять менше, з однієї маленької маршрутки грошей збирають більше ніж зі здоровенного автобусу.
+
0
ballistic
ballistic
20 сентября 2018, 14:34
#
З наведених переваг бізнесу маршруток перші 3 незаконні.
Також є аргументи проти низької ціни, порівняно з держтранспортом:
— економлячи на перших 3-х незаконних перевагах є ризик наїзду з боку перевіряючих, яким треба періодично давати хабаря
— потрібно платити ринкову зарплату
— потрібно генерувати прибуток
— нема державних дотацій та інвестицій
— нема можливості тупо списати збитки

Наскільки я розумію, є стратегія на витіснення маршруток з Києва на користь розвитку комунального транспорту. Якщо робити все з розумом, то це плюс. Але у нас скоріше за все зроблять через одне місце, тому будуть мінуси.
+
0
Rebel
Rebel
20 сентября 2018, 14:51
#
Я не бачу цієї стратегії. :)
+
0
ballistic
ballistic
20 сентября 2018, 15:22
#
Кардинальне реформування системи громадського транспорту в Києві. Зокрема пропонується прибрати маршрутки та оновити парк автобусів, тролейбусів і трамваїв
+
0
Rebel
Rebel
20 сентября 2018, 15:33
#
Поки все це виглядає як пуста балаканина.
+
0
ballistic
ballistic
20 сентября 2018, 15:52
#
Нинішня дискримінація маршруток вписується в цю стратегію.
Час покаже…
+
0
Rebel
Rebel
20 сентября 2018, 19:32
#
Як на мене, то це не дискримінація а гра у піддавки.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться