27 ноября 2009
Последний раз был на сайте:
11 октября 2023 в 20:40
-
viktory2001
18 лет
-
meag
50 лет, Вараш
-
Mandarinka2013
93 года, Киев
-
Oksana77777
45 лет
- 19 сентября 2018, 15:00
Тарифи на громадський транспорт у Києві
Цього літа були підняті вдвічі ціни на проїзд у міському комунальному транспорті: з 4 до 8 грн. Якщо дивитись з точки зору абсолютної ціни, то це не дорого і для справді комфортного і швидкого транспорту тарифи мають бути підняті ще у кілька разів (це якщо виключити варіант, що все підняття буде просто вкрадене).
Але… У даному піднятті є декілька тупих моментів.
1) Метро є значно швидшим, прогнозованішим та дальнобійнішим видом транспорту аніж наземний транспорт. Витрати на підтримку інфраструктури там також вищі. Відповідно, нелогічно, що проїзд у метро номінально коштує однаково з наземним, метро має бути дорожчим. Це не кажучи про те, що по факту воно дешевше у розрахунку на 1 км (оскільки середня поїздка на метро довша за середню поїздку на автобусі/тролейбусі).
2) (продовження п.1) Мінімальна оптова ціна на метро за 1 поїздку — 6.50, що навіть дешевше за наземний транспорт (оскільки для наземного відсутній варіант купівлі поїздок оптом). Метро, дешевше за наземний — це зовсім за межами логіки.
3) Різке підняття цін на наземний транспорт зробило маршрутки дешевшими за комунальний транспорт. В результаті, я помітив, що у комунальному транспорті зменшилась концентрація не-пільговиків. Тобто можна зробити припущення, що через високу ціну частина платоспроможних клієнтів втекла на маршрутки, а ті хто залишилсь — пільговики, з них грошей не отримаєш. Відштовхувати платоспроможних клієнтів до конкурентів — тупо. Також помітив, що збільшилась кількість контролерів — значить впала платіжна дисципліна. Роздувати штат контролерів — також тупо.
Висновок: підняття тарифів було зроблено непродумано. Хіба що хтось отримав можливість вкрасти більше пільгових грошей (адже КП напевне отримує компенсацію за пільговиків з місцеого бюджету, і ця компенсація на рівному місці виросла вдвічі). ІМХО, до введення безконтактної оплати, варто було підняти вартість проїзду у наземному транспорті до 5 грн — до речі, це спростило б і процес розрахунків за рахунок зменшення кількості необхідних купюр.
|
30
|
- 13:53 Житель Одессы потерял $32 тысячи из-за фейковой сделки на Binance
- 12:22 В Канаде Binance оштрафовали на $4,4 млн, объемы торгов на криптобиржах сократились: что нового на рынке
- 12:10 Deutsche Bank исследовал историю «стейблкоинов» с 1800 года
- 10:27 Курс валют на 10 мая: доллар в банках прибавил 8 копеек, евро — 11 копеек
- 08:48 НБУ ввел в обращение новую памятную монету «День Европы» (фото)
- 08:01 Официальный курс: НБУ снизил гривну на 17 копеек
- 9.05.2024
- 19:01 В Аргентине ввели в обращение новую банкноту номиналом в 10 000 песо (фото)
- 17:36 Курс валют на вечер 9 мая: евро и доллар резко ушли вверх на межбанке
- 17:00 НБУ изменил условия продажи монет через интернет-магазин
- 16:38 Апрель оказался вызовом для глобального рынка криптовалют — Binance Research
Комментарии - 8
* це маршрутки :) — вони розвалені, дешеві, з лисою гумою і т.п.
* невідомо які вони платять податки, але впевнений, що більшість грошового обороту не оподатковується
* вони збирають більше клієнтів на зупинках, оскільки заточені саме на це, а не на їзду по графіку, на деяких маршрутах вони просто їздять частіше, відповідно народ початково націлений на маршрутку, яку потрібно чекати 5 хв а не 10.
* % зайців майже нульовий
* кількість пільговиків теж наближається до 0
Тобто: витрати на утримання менші, податків платять менше, з однієї маленької маршрутки грошей збирають більше ніж зі здоровенного автобусу.
Також є аргументи проти низької ціни, порівняно з держтранспортом:
— економлячи на перших 3-х незаконних перевагах є ризик наїзду з боку перевіряючих, яким треба періодично давати хабаря
— потрібно платити ринкову зарплату
— потрібно генерувати прибуток
— нема державних дотацій та інвестицій
— нема можливості тупо списати збитки
Наскільки я розумію, є стратегія на витіснення маршруток з Києва на користь розвитку комунального транспорту. Якщо робити все з розумом, то це плюс. Але у нас скоріше за все зроблять через одне місце, тому будуть мінуси.
Час покаже…