- 30 января 2014, 11:03
Зачем этот Евромайдан - взгляд цинника (поговорим о деньгах)
Дуже багато сказано про те, що відбувається зараз в Україні. А ще більше про те — чому так відбувається. Говорять про «свободу слова», про «вільну пресу», про «громадянські права», про «європейські цінності», про «незалежність» — про все, тільки не про гроші. А нє. Про гроші говорить Азаров. Каже, шо їх нема. І каже, шо їх дала Росія. А ЄС — жадіна-гавядіна. Тому ну їх нахєр, цей ЄС (принаймні, поки що), а Росія — молодець.
Тобто давайте таки про бабло. Бо ні «європейські цінності», ні «свободу слова» на хліб не намастиш. І навіть в кишеню не покладеш. А тим більше життя/вибиті_зуби/відломану_ногу не повернеш. То якого хрєна стоїть цей Євромайдан ?
Тим більше, якщо Вас не переконують аргументи типу «я не хочу жити в країні, в якій не можна вивезти шини з гаража щоб не зловили і не впаяли 15 років тюрми» і Ви вважаєте, що нєхєр шини з гаража вивозити ( «хай там хоч зігниють») — давайте подивимося кому це все шо зараз відбувається вигідно
Як би це цинічно не звучало, спробуємо знайти де тут йдеться про гроші. Про чиї і про скільки.
Отже, беремо калькулятор і рахуємо.
Цифра перша: UAH 500 000 000 000 (п’ятсот мільярдів гривень) — приблизно такий об’єм державних закупівель держави Україна на рік.
Цифра друга: 30%. Це найменше, скільки було спижджено (вкрадено тобто) — за оцінками експертів з тих 500 мільярдів гривень.
Цифра третя: 45 000 000. Це кількість населення України.
Цифра четверта: 14 000 000. Це кількість населення України пенсійного віку. Пенсіонери карочє.
Цифра п’ята: 8грн = 1 долл США
А далі робимо прості арифметичні маніпуляції, відомі нам з курсу математики за 4 клас загальноосвітньої школи. 30% з 500 мільярдів гривень це 150 ярдів. Тобто сума, яка щороку пиздиться на держзакупівлях — 150 мільярдів гривень. Ну це типу коли машину яка коштує 20тис. долл. для якогось міністерства купили за 30. І так хрєнста тисяч раз.
Ідемо далі. Ділимо ці 150 ярдів на 45 мільйонів населення України. Отримуємо цифру 3333 грн. Що ця сума означає? Вона означає, що саме стільки грошей було спижджено (тільки через один-єдиний механізм державних закупівель) у к-о-ж-н-о-г-огромадянина України. І що так відбувається практично щороку. І тільки по механізму держзакупівель.
У мене питання — хто з нас, громадян України, не знайшов би як витратити з користю для себе ці 417 доларів США? А сім’ю з чотирьох осіб на скільки «кинули» ?
$417 акуратно множимо на 4 = $1668. Ага. Щороку. У кожної сім’ї з 4-ьох чоловік. Зпижджено.
От Вам і корупція. В особистому вимірі. Не високі чи малозрозумілі терміни, які лунають з уст політиків і інших діячів культури та мистецтв піздабольства в студії якого-небудь Славіка Чмостера. Ні. Це у Вас у кожного, шановні мої читачі (за умови, що Ви — громадяни України, звичайно ж) виймають з кишені 417 доларів. І купляють собі машини, годинники, діаманти, будинки. А потім фоткаються і виставляють в інстаґрами. Мовляв, дивіться, лошари, як треба жити.
І не залежно від того де Ви живете, якою мовою Ви розмовляєте, які передачі по тєлєку дивитеся, львів’янин Ви, чи луганчанин. Плєвать їм. Вони пиздять гроші в усіх. І, канєшно ж, розказують, що луганчанин — лучче чим львів’янин. Ну ше би: поки луганчанин свариться з львів’янином — гроші у них обох красти значно легше. Розділяй і владарюй — принцип старий як світ.
Але дальше більше. Ладно ми з Вами. У нас он навіть доступ до інтернету є. А значить і компутер чи смартфон. Але у цій країні є уйма людей, які такими благами цивілізації обділені. Вони живуть на ліках, куплених на пенсію. І їх у цій країні біля 14 мільйонів. А давайте ці 150 ярдів спижджених поділимо на ці 14 мільйонів пенсіонерів, багато кому з яких дійсно потрібні гроші на підтримання життєдіяльності.
І ми отримуємо шокуючу цифру — 10714 грн. Майже 11 кусків гривень. Біля тисячі гривень на місяць. Це Ви собі уявіть стару бабцю пенсіонерку, яка ледве пересувається, і уявіть собі амбала в цепурах і на Порші, який щомісяця приїжджає до цієї старенької і забирає в неї по тисячі гривень. Уявили? Отак НАСПРАВДІ виглядають «політики», які пиздять гроші з бюджету. А зовсім не так інтелігентно, як у Славіка Чмостера в студії.
Майже по 1000 гривень у кожного пенсіонера. Щомісяця. Цих істот можна назвати людьми ?
Так от, ми підійшли до суті. Євромайдан стоїть для того, щоби такого не було. Це якщо коротко.
А при чому тут Європа, запитаєте Ви? А при тому, що у Європі такого немає. І у США немає. В Америці взагалі ніщєта — 10 найбагатших сенаторів разом «коштують»шось 2,9 ярдів доларів, ага. Ніщєброди. Наші 10 найбагатших народних депутатів скільки «коштують»? У 20 раз більше? Чи у 30 ?
Але ми відволіклись. Так от, Угода про Асоціацію, НЕ підписана у Вільнюсі, однією з обов’язкових умов ставить прозорість тендерних процедур, які унеможливлюють такі крадіжки грошей з бюджету (тобто відбирання бабла у старенької бабці, якій тільки на ліки ці гроші і потрібні).
Кажете шо Яценюк/Кличко/Тягнибок теж не святі? Переконаний, що Ви праві. От тільки методи заробляння грошей Кличком — це ми бачили по тєлєку не раз і не два. Які там у нього заробітки ще крім того — не знаю, свічку не тримав. Але суть навіть не в тому. Суть у тому, що після підписаної УА з ЄС плєвать чи то Яценюк буде, чи Кличко, чи Янукович. Є процедури. Алгоритми. Як у комп’ютерній програмі. Дотримано процедур — добре. Не дотримано — санкція. Access denied.
А крім того, Ви бачили якими розгубленими виглядали ці «три богатиря» на декількох Віче після приходу з Банкової? Як запопадливо вони підбирали слова. Якими схвильованими вони були? Як боялися сказати шось не те? Бачили? Ви думаєте, що Майдан їм дозволить красти? Щяз.
Балада про рибу і про рибалку.
Да, ЄС і США переслідують свої шкурні інтереси. Як і РФ, зрозуміло. «Так чому ми насправді повинні вибирати ЄС, а не звичну РФ» — думає собі звичайний українець. Рускіх ми уже, як мінімум, знаємо і призвичаїлися до їхніх зайобів. А з цими європейцями — хрєн зна шо воно таке. Геї там у них правлять бал, кажуть. От нахєра воно нам… Кажете, що вони нас намагаються навчити ловити рибу? А чого це вони такі добрі ?
Отже, чого хоче Захід (ЄС і США)? Зрозуміло чого — бабла. Яким чином? Хоче нам продавати свої товари і послуги. Це те, що по умному називаєцця «розширення ринку збуту своєї продукції». ОК, а шо ж виробляє Захід? Ну тут уже хто на шо горазд. Німеччина — BMW i Marcedes’и, Франція — вино і сири, Америка — айфони. Іспанія і Італія — курорти. А как же, гамна-с нє дєржим-с.
І да, усе це вони хочуть нам продавати. Неправда, скажете? Правда. Уявіть собі 45 мільйонів проданих нових машин, або 45 мільйонів нових туристів, які по два рази на рік їздять на курорти іспанські і швейцарські. Знову ж таки — 45 мільйонів нових айфонів. Це мало? Ніфіґа це не мало. Це серйозний кусок ринку і Захід хоче цей ринок. У них там на Заході зростання економіки на 0,5% — зростання величезне. А тут 45-ти мільйонний ринок простоює безхозний. Нєпарядак.
Тільки от загвоздочка невеличка. Для того, щоби цей ринок заімєть, треба щоби українці… могли собі це все дозволити. Тобто Захід шкурно зацікавлений у тому, щоби 45 мільйонів українців раптом розбагатіли. Або не раптом. Але щоб розбагатіли обов’язково ☺ Нєжданчєґ? Ні ЄС ні США не влаштовує такий малий дохід з такої величезної країни — пара тисяч супер-багатих покупців машин, айфонів і всього решта, а решта — ніщіє. З яких доходу — ноль. Лучче 45 мільйонів помірно багатих споживачів, ніж пара тисяч супер-багатих. Ну логічно ж? логічно.
Да, да, Захід зацікавлений ШКУРНО у багатих українцях. Я вже мовчу про те, що багаті українці не будуть створювати проблем на східних кордонах ЄС. Що є додатковим бонусом до появи такого великого ринку збуту.
І отут проблема. Як? Звідки ці українці мають раптом отримати змогу стати ринком збуту для дорогущих (або просто недешевих) товарів і послуг країн Заходу? Зрозуміло, що про 45 мільйонів заробітчан у ЄС мова не йде. Ніякий ЄС цього не переживе і витримає. Тому треба щоби УКРАЇНЦІ в УКРАЇНІ стали багатими. Ну, по-перше, треба зробити так, щоби, як мінімум на 417 баксів на рік їх не обкрадали на держзакупівлях. Для початку. Як це зробити? Ну треба шось таке підписати з Україною, що би ґарантувало поступове збагачення 45 мільйонного населення.
Тепер РФ. Тут все ще простіше. Росії, на відміну від Заходу, просто нема що запропонувати 45 мільйонам багатих українців. Просто нема що. Відпочинок в Гаграх? Сафарі в Сибіру? рашен айфон? рашен мерседес? АГА, щяз. Як тільки українці стають багатими — вони їдуть витрачати ці багатства явно не в Росію. Тому РФ і НЕ зацікавлена у збагаченні 45 мільйонів українців. Їй значно комфортніше розмовляти з декількома десятками багатих українських громадян. І ці 20-30 громадян України — і є їхнім ринком збуту. Що може їм запропонувати РФ? Відкати. Відкати за що? За цілком вагомі активи всередині України.
Отже, глобальна різниця між РФ і Заходом (причому, нічого особистого, тільки бізнес) в об’ємі ринку збуту. Для Росії це — пару десятків осіб (в народі їх називають олігархами). Для Заходу це — 45 мільйонів споживачів.
І ця глобальна різниця диктує і стратегію і тактику поведінки сторін. У випадку з РФ це виглядає приблизно так: ось Вам, хохли-ніщєброди 15 ярдів «с барскава плєча» — ми це распіарім по страшній силі які ми класні пацани, а Ваше ЄС — жадіни-гавадяни (а то шо ми їх, ці 15 ярдів, потім витягнемо з Вашого бюджету через механізм держзакупівель/шечогось/абошечогось — Ви ж про це нічого не дізнаєтеся, лохи). Не знаю, напевно, якби я спиздив 50% бюджету, виділеного на «весілля/Євро2012/Олімпіаду_в_Сочі», я би також намагався знайти крайнього. Ну там, знаєте якусь “тещу/папірєдніків/американців. Да, це все американці, сволочі. Це все їхнє глобальне панування. Я то тут при чому? Кручусь як можу, як раб на галєрах.
У випадку з ЄС і Угодою про Асоціацію це виглядає по-іншому. «Ми Вам даємо правила гри, які ведуть до процвітання (ну і, ясєн-красєн — до збільшення споживання наших продуктів і послуг), а Ви самі вирішуйте». І ніби натякають «Нам Ваші 45 мільйонів споживачів — цікаві, звичайно, але не настільки, щоби голови за це розбивати». Ну і, в принципі, глобально вони праві. Бо ж як тільки ми розбагатіємо (з їх допомогою чи без) — все одно ми до них поїдемо і їх товари і послуги будемо споживати. А не російські.
Я далекий від думки, що ЄС чи США — добрі і великодушні, а РФ — хєрова і погана. Нєа. Але я думаю, що, образно кажучи, Росія пропонує нам рибу, а ЄС хоче навчити ловити рибу. І стратегічно значно важливіше те, що пропонує ЄС.
Це так само як значно важливіше дати дитині добру освіту, яка буде її годувати в майбутньому, ніж просто підтримувати фінансово. Чи я не правий ?
Не за рибу гроші — замість епілогу
НІЩО і НІХТО не може виправдати людських смертей. Але якщо корито настільки вигідне, що люди його охороняють навіть ціною людських життів, то можна собі лише уявити, про які великі гроші (вкрадені у бабусь) йде мова. Напевно, що далеко не про 30% від держзакупівель. З усіма наслідками для кожного з нас. Особисто.
І тепер робіть висновки кожен для себе окремо. Можна в такі країні народжувати дітей? Чи спочатку треба змінити країну? Можна виїхати там де краще — а можна «краще» створити тут.
Ось за що стоїть Майдан. За майбутнє. За дітей.
https://medium.com/about-ukraine/717e9951ab47
|
86
|
- 19:11 США ввели санкции против «Газпромбанка» и еще более 50 российских банков
- 18:10 Великобритания ввела санкции против Фирташа и его супруги
- 17:40 Курс валют на вечер 21 ноября: доллар подешевел на межбанке на 6 копеек, а евро — на 9 копеек
- 16:37 НБУ изменил порядок открытия и закрытия счетов
- 16:10 ЦБ Турции снова сохранил ставку на уровне 50%
- 15:56 Курс биткоина впервые превысил $98 тыс. и обновил исторический максимум
- 13:52 Что будет с гривной? Депозиты и ОВГЗ: стоит ли сейчас делать на них ставку (видео)
- 12:20 россия потратила более $18 млрд на воздушные атаки по Украине
- 11:55 MicroStrategy вошла в топ-100 крупнейших публичных компаний в США
- 11:34 Команда Трампа рассматривает любительницу криптовалют на должность нового главы SEC — CoinDesk
Комментарии - 65
щоб були прийняті деякі Закони, що діють у високорозвинутих
країнах =
1. Продаж алкоголю при досягненні 21 року.
Відкрита пляшка пива на вулиці — це штраф 1000 гривень.
Знаходження у нетверезому стані за кермом — до півроку арешту.
2. До досягнення 16 років заборонено зьявлятися після 22 години у вечірніх клубах і кафе без супроводу батьків.
3. За шахрайство 10 років позбавлення волі без права дострокового звільнення.
===================
та багато іншого.
Треба було ж раніше впливати на партії, що знаходяться у парламенті, на партії, коли вони йдуть на вибори, на окремих народних депутатів, щоб були прийняті жорсткі Закони, тоді можна було б на щось сподіватися. І це повинні робити громадські організації. А інакле знову розведуть як котят. Ось і Кравчук сказав, що треба розвести сторони.
А у нас написали якусь пародію на законодавство і розводять сюсі-пусі.
А тепер — «всьо пропало»?
Без прийняття законодавства відповідаючого міжнародним нормам нічого нормального не вийде.
1. Заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (шахрайство) —
карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років.
2. Шахрайство, вчинене повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або таке, що завдало значної шкоди потерпілому, —
карається штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк від одного до двох років, або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років.
3. Шахрайство, вчинене у великих розмірах, або шляхом незаконних операцій з використанням електронно-обчислювальної техніки, —
карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років.
4. Шахрайство, вчинене в особливо великих розмірах або організованою групою, —
карається позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років з конфіскацією майна.
=========================
Але ж що це шахрайство треба ще довести, що буває дуже важко.
Насчет легковерности и мультиков, зря вы так… Мы уже ослаблены, своими же и нас уже имеют не первое десятилетие, то что вы называете наивностью — это смелость в попытке изменить свою жизнь, а главное последующих поколений к лучшему. Нам терять уже нечего, у нас настоящего нет, а если и дальше так будем жить, то и будущего.
А по вашим словам, шансов у Украины нет ни при каких раскладах, кругом враги, все хотят… так что… закроемся и с хаты выходить не будем? Тихо мирно догнивать, тоже не вариант.
благо — еда, запретная во время поста,
благо — имущество, деньги, домашний скот…
в новом значении — хороший, добрый…
Вообщем, тяжелый случай с этими благими намерениями дорога в ад вымощена…
www.youtube.com/watch?v=yz1I0G061h4
Если так случится, это будет финиш… из страны свалят, те кто хочет большего от жизни и останутся только те, кого не смущает ни зэк, ни полицай… Вот что не понятно, если дочь начнет встречаться с парнем у которого срок папа явно будет против, если сын задружит аналогично, партнер по бизнесу… чтобы долго не грузить и так всем понятно, что тюрьма это печать недоверия на всю жизнь, во всех сферах… однако половину нашего народа это не смутило, отдавая самое главное в руки человека с печатью.
«Каждый народ имеет такое правительство, которого заслуживает». Надежда только на то, что эта половина пассивна… «Есть плохие за дверью, но хороших-то больше.»
А теперь началась эпоха Водолея. Это человек с двумя сосудами воды… в одном живая вода, а в другом мертвая.
И теперь, начинается разделение по сосудам, на хорошее и плохое.
И теперь, будут вылазить наружу все темные дела… их скрыть будет невозможно.
Плохо, что страну раздеребанят на несколько кусков, но, может, это и к лучшему… дабы не навязывать друг другу свое мнение.
Но вначале, я так думаю, нам нужно освободиться от этих сатанинских властей.
Сама Вселенная нам в этом поможет, главное обращаться к ней и просить об этом.
Т.к. мы (люди) созданы свободными (со свободой выбора) и поэтому Вселенная может нам помочь только тогда, когда мы её просим об этом.
А так как правда на нашей стороне, она нас слышит и поможет.
Кто с мечом придет, тот от меча и погибнет.
Эта власть пошла с мечем на мирных демонстрантов, а теперь мы защищаемся.
они даже их силой удерживают…
т.к. люди отказываются изучать украинский язык и принимать украинскую культуру и обычаи.
Як-то кажуть, краще бути добрими сусідами, ніж в одній хаті горщики бити.
Не морочьте людям голову. Я прекрасно знаю нутро русскоязычных — они не уважают украинцев.
А вот что народ пытаются накрутить на это — это факт. Вот даже взять эту тему, чего вам неймется с языком, своими государствами и подобным. Я говорю, что свалят из страны активисты, т.к. это априори понятно, будут жизнь спасать, как Булатов сейчас… а вы мне про любовь и уважение русских не русских…
У нас все хотят одного, что на востоке, что на западе — жить лучше. Но власть не способна сейчас нам это дать, поэтому разжигают всякую фигню отвлекая внимание и пытаясь разобщить народ, в инете в том числе. Давайте будем умнее.
Так вот из-за этого народ и встал, за ЕС пару сотен стояло, которые б потусили пару недель и разбежались. А после разгона усрался не только казак, усралась вся та толпа, что пришла на Майдан… и соглашение с ЕС тут уже вообще не причем… усрались установления конкретной диктатуры, при которой и усраться страшно будет.
На этом видео видео, что произошло на самом деле www.youtube.com/watch?v=PhifbbS0rj8
Если и после этого вы будите утверждать, что это спектакль и исполнители не власть… то тогда слов нет… одни буквы…
Назвали імена спецпризначенців, які знущались над козаком Гаврилюком doba.te.ua/novyny/nazvaly-imena-spetspryznachentsiv-yaki-znuschalys-nad-kozakom-havrylyukom.html
Как так?
Вы же писали про козака, что тот обосрался с ледорубом, а этот что с библией обосрался?
Дотянулся проклятый Путин! Как я вышел и как я спасся? Как бойцов спецназа обставил? Бой курантов на башне Спасской Их на миг отвлечься заставил… Тут я снял сам себя с распятья — И по лесу к деревне деру! А теперь я в Европе, братья! Рад по самые помидоры...(с)
А, если подобные беркутовцы или менты так начнут издеваться над вашим сыном или дочкой, чтобы вы на это сказали?
А ведь от этого никто не застрахован. Врадиевку помните?
Вторая мировая война — что не срежиссировано?
И 50 миллионов в трупах.
приключений — это свойство психики искать эмоции.
По индексу человечности наша страна занимает плохие места в мире.
У меня даже есть статья на эту тему — День Независимости.
Можете заглянуть и почитать.
Любви Вам и успехов в жизни.
Все уже придумано до нас… В земной цивилизации ничего не меняется… кроме ДАТ… кто хорошо знает историю и этим пользуется во все времена живет в достатке.
Мне Вас даже немного жаль, что дожив до таких лет Вы не смогли устроить комфортную жизнь не себе ни окружающим Вас людям. Поэтому и радуетесь как дети халявным майдановским бутербродам.
Вы все надеяться на хорошую Власть, как и раньше на Доброго Царя (еще раз повторюсь: история ни чему Вас не учит… да Вы её наверно и не знаете)
Одна из главных задач Власти не мешать трудоспособному человеку работать и кормить свою семью. Вы прилагаете титанические усилия для придумывания тысячу причин по которым Вы живете не так как Вам хотелось… но ни когда не скажите, что Вы предпринимали чтобы это изменить.
Согласна с вами, нет у нас сейчас претендентов на хорошую власть. Но действующая вообще не относит народ к категории людей, соответственно не может работать на него и страну, только на себя. Не голословно, выводы после личного общения с лукаш, писать не буду… во-первых долго, во-вторых во избежание.
Кто-то не жадный, в целом, видно, давно решил
Всё, что имеет цену, стоит твоей души
Каждый свободен в метке, чем ему дорожить
Но птицам, живущим в клетке, крылья мешают жить
Для ваших пагубных идей,
Ваш создан ум для унитаза
И ублажения блядей.
Как трудно верным быть нороду-
Который всё готов предать,
Свет Революции, Свободу
И даже собственную мать!
Готовы вы убить любого,
Кто видит лучше ваших глаз,
Кто жизнь отдаст за правды слова,
Ведь сила правды не для вас,
Жулья в стране — как мух в сортире,
Везде обман и болтовня,
Таких свиней во всём нет Мире
И нет спасенья от ворья!