Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
16 января 2026, 10:55 Читати українською

Брюссель готовит уникальную схему ускоренного вступления Украины в ЕС

Европейские чиновники обсуждают беспрецедентную реформу механизма расширения блока, которая может кардинально изменить путь Украины к евроинтеграции. Речь идет о введении «двухступенчатой» модели, которая позволит Киеву получить статус члена Союза значительно раньше, чем предусматривают стандартные процедуры, однако с существенными ограничениями политического влияния на первом этапе. Об этом сообщает Financial Times со ссылкой на собственные источники.

► Подписывайтесь на телеграм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Деньги вместо власти: суть предложения

В кулуарах Еврокомиссии готовят предложения, которые фактически ломают процедуру вступления, действовавшую с 1990-х годов. Новая концепция предлагает компромисс:

  • Украина получает: доступ к Единому рынку ЕС, аграрным субсидиям и фондам развития. Это означает вливание европейских средств в украинскую экономику и свободное движение товаров.
  • Украина уступает: правом голоса на саммитах лидеров ЕС и заседаниях министров. На первом этапе Киев не сможет влиять на ключевые политические решения блока или блокировать их.

Полноценные права члена союза будут предоставляться постепенно, по мере выполнения Киевом всех необходимых реформ уже после формального присоединения.

Мирное соглашение и дедлайн 2027 года

Активизация этих разговоров связана с поиском путей завершения войны. По данным журналистов, в проектах мирного плана, к разработке которого привлечены США, фигурирует 2027 год как ориентировочная дата вступления Украины в ЕС.

В Брюсселе понимают, что стандартный путь к полному соответствию всем критериям может занять до десяти лет. Поэтому быстрое, хотя и ограниченное членство, рассматривается как ключевой аргумент для президента Владимира Зеленского, чтобы пойти на сложные компромиссы в рамках потенциального мирного соглашения с РФ. Ранее Зеленский подчеркивал, что экономические гарантии и полноправное членство в ЕС являются центральным элементом безопасности страны.

Риски «второсортного» членства

Идея «облегченного вступления» вызвала неоднозначную реакцию среди дипломатов. Существует опасение, что это создаст прецедент «членства разных категорий», что может расколоть единство Евросоюза.

Кроме того, это вызывает напряженность в отношениях с другими кандидатами, в частности Черногорией и Албанией, которые ведут переговоры значительно дольше Украины. Дипломаты опасаются, что отход от принципа «меритократии» (когда вступление зависит исключительно от достижений страны) в пользу геополитической целесообразности может дестабилизировать процесс расширения.

Также остается фактор Венгрии, которая блокирует переговорные разделы. Впрочем, в ЕС надеются, что участие США в мирном соглашении может заставить Будапешт изменить свою позицию.

Автор:
Ярослав Голобородько
Редактор ленты новостей, журналист Ярослав Голобородько
Пишет на темы: Макроэкономика. Финансы. Инвестиции. Фондовые и валютные рынки. Крипто. Telegram: @goloborodko_ua

Комментарии - 66

+
0
bosyak
bosyak
16 января 2026, 11:38
#
Ой, а шо сталося, чого б це раптом?
+
+15
Anko
Anko
16 января 2026, 13:04
#
Надо ж дать хоть какую-то конфетку
+
0
bosyak
bosyak
16 января 2026, 13:40
#
Та ні, кофетка і раніше була. Це щось новеньке.
+
+76
Vadossssss
Vadossssss
16 января 2026, 13:47
#
Поступово починають розуміти, всю глибину катастрофи, яка на них насувається.І Україна їм дуже як потрібна, особливо для оборони в частині людського ресурсу, кирзаки їм немає на кого надіти, тому доки ми б'ємо лаптеногих їм нічого не загрожує, недарма ці жлоби нам мовчки гроші видають.
+
+15
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 15:49
#
«. кирзаки їм немає на кого надіти.»

А росіяне, що на нас надінуть?

«…доки ми б'ємо лаптеногих їм нічого не загрожує…»
А ВСУ б’ють лаптеногих тільки, щоб Європу захистити?
І скільки б Україна протрималися б без західної допомоги? Півроку?

Ми вже на повному підсосі сидимо
+
+30
Vadossssss
Vadossssss
16 января 2026, 19:10
#
Що вам не зрозуміло?Що в ЕС ніхто не згоден воювати?Чи те що доки війна в Україні то на ЄС не нападають?І може тепер самі здогадаєтеся чому ЄС дають нам оті копійки?Чи то теж не доходить?
+
0
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 19:57
#
«…Що вам не зрозуміло?..»

Так я задав конкретні питання:

« А росіяне, що на нас надінуть?»

І скільки б Україна протрималися б без західної допомоги?


Україна воює не за Європу, а за себе.
« Чи те що доки війна в Україні то на ЄС не нападають?»

Це виключно ваші фантазії, причому доволі нахабні, щоб розповідати європейцям, що, чому, кому і коли вони винні. Зе, коли розповідав Трампу схожу дичину про океан, отримав по носу, після чого відходив місяця три.

І це реалії, а не ваші хотєлкі. Орбан, Фіцо, Бабіч щось не дуже бояться рашу. Так, можемо казати, що вони продажні, але не вам забороняти їм бути такими.
Тієй ж Франції так взагалі раша мало чім загрожує. Чи Італії, Португаліїї, Іспанії

«… І може тепер самі здогадаєтеся чому ЄС дають нам оті копійки?..»
По перше, це не копійки, а досі великі суми. Наприклад,Янику ЄС готові були дати лише 700 млн на євроинтеграцію Зараз вже мову йде про сотні мільярдів.
По друге, повірьте, що ці суми для ЄС реальне навантаження на тлі економічного спаду і підйому лівих та правих партії
Третє, то факт, що ці «інвестиції» ну дуже ризиковані.
Ну, а четверте, то реальний факт того, що незрозуміло, чому європейці мають давати такі потрібні їм самім гроші, якщо Зе не може взяти під контроль навіть корешів Міндіча та Єрмака
+
+30
Vadossssss
Vadossssss
16 января 2026, 21:07
#
ЄС на боротьбу з ковидом виділила на один рік 750млрд, а нам за весь час 193млрд,і ви думаєте ці копійки вони нам дають бо такі добрі і порядні чи за демократію?І на миндичей очі закривають просто так? Та вже кожна людина на планеті знає, що ЄС воює з лаптеногими-нашими руками! Не ганьбить себе!
+
+15
bosyak
bosyak
16 января 2026, 21:30
#
Колись за 1−2 млрд $ кредиту мвф руки викручував. Зараз 193 млрд $ мало. :)
+
0
Vadossssss
Vadossssss
16 января 2026, 22:07
#
Так мало, бо 193млрд для віни яка дає їм час на підготовку, це копійки.
+
0
bosyak
bosyak
16 января 2026, 23:33
#
Вам же хліб продають не по Вашому доходу :) тому не Вам судити копійки чи ні. 193 млрд це по 321 Є с кожного громадянина єс.
+
+15
Vadossssss
Vadossssss
16 января 2026, 23:45
#
Я вважаю в даних обставинах це некоректне порівняння.
+
0
bosyak
bosyak
17 января 2026, 18:05
#
Чому?
+
0
Vadossssss
Vadossssss
18 января 2026, 11:06
#
Тому, що ризик втратити життя ні з чим не порівнюється, ковід-смерть, війна-смерть, а про ціну хліба то не про смерь.
+
0
bosyak
bosyak
18 января 2026, 15:18
#
Не бачу зв’язку. Бачу що хтось щось повинен зробити, заплатити, і якщо робить то замало. :)
+
0
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 21:45
#
«… Та вже кожна людина на планеті знає, що ЄС воює з лаптеногими-нашими руками! Не ганьбить себе!...»

Стара пісня… Зла НАТА підкралася впритул до кордонів Росії. Чесний Янік попросив ЄС грошей на євроінтеграцію, але вони нічого не дали. Тому що мета проклятих анлосаксів нацькувати українців на братський народ і воювати до останнього українця. А росіяни насправді нас звільняють від проклятих буржуїв.

Вадос, ти звичайний руснявий бот
+
+30
Vadossssss
Vadossssss
16 января 2026, 22:06
#
Та ні,то ви як раз і є руський бот,зі своєю старою піснею.І не треба виривати слова з контексту,бо в моєму дописі мова йшла про ситуацію яка виникла походу війни,де ЄС згоден на все,аби війна не переключилася на їхні держави.
+
0
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 22:12
#
«---ні,то ви як раз і є руський бот,зі своєю старою піснею…»


Я вас чітко спіймав на російському наративі.

Обґрунтуйте й ви свої слова. Де я писав російський наратив?

+
0
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 22:15
#
Воочевидь

«…Та вже кожна людина на планеті знає, що ЄС воює з лаптеногими-нашими руками! Не ганьбить себе…»

зовсiм не те ж саме, що

«…мова йшла про ситуацію яка виникла походу війни,де ЄС згоден на все,аби війна не переключилася на їхні держави…»

+
+30
Vadossssss
Vadossssss
16 января 2026, 23:27
#
Що ви мелете,де ви мене спіймали на російському наративі?Самі собі вигадали завдяки перекручуванню моїх слів на свій про російський лад—стару пісню,яка у вас сидить в голові,ну-ну все з вами зрозуміло.
+
+15
Vadossssss
Vadossssss
16 января 2026, 23:33
#
Ви знову за своє,а перед тим,що написано?
+
0
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 23:50
#
«… а перед тим, що написано?..»

Перед тим ви писали:

" ….що ЄС воює з лаптеногими-нашими руками! «

Це означає, що ЄС є стороною конфлікту, яка керує Україною і нацьковує українців на Росію.

Після мого зауваження ви перевзулися і написали:
«..мова йшла про ситуацію яка виникла походу війни, де ЄС згоден на все, аби війна не переключилася на їхні держави…»

Ці слова в принципі брехня і суперечать, тому що ви писали раніше.
Наприклад, фактом є те, що ЄС не має єдиної позиції щодо України. І перед цим, ви писали, що ЄС економить гроші в Україні, а тепер уже стверджуєте, що ЄС згоден на все.
+
0
Vadossssss
Vadossssss
18 января 2026, 11:15
#
Ви,що типу не поняли?Перед тим що написано, це в тому-самому дописі з якого ви вирвали частково мої слова!!!
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 12:25
#
«.Перед тим що написано…»

Перед цим написано ще одна брехня

«ЄС на боротьбу з ковидом виділила на один рік 750млрд, а нам за весь час 193млрд»

По-перше, не за один рік. Період програми з 2021 до 2026
По-друге, не на боротьбу з Ковідом, а на усунення наслідків Ковіда в економіці.
По-третє, половина цієї суми кредити європейському бізнесу, половина безповоротних позик знову таки європейському бізнесу. Тобто ці гроші залишились усередині ЄС. І порівнювати їх за допомогою України ніяк не можна
По-четверте, є закони економіки. За все треба платити. За цю програму економіка ЄС заплатила сплеском інфляції, підвищенням податків, падінням економічного зростання
По-п'яте, саме ваше формулювання передбачає, що ЄС зобов'язаний виділити кошти Україні. Але це не так.
+
0
Vadossssss
Vadossssss
18 января 2026, 13:44
#
Ви що упорото не розумієте написаного, перед тим де ви вирвали слова повний текст саме того допису і що до вашої інформації про ковід почитайте https://www.dw.com там взагалімова йде про 1.8трлн з 2021 по 2027р
+
0
Vadossssss
Vadossssss
18 января 2026, 13:56
#
Https://www.dw.com На что пойдут 750 млрд евро из крупнейшего пакета помощи ЕС.
І де ви бачили що 750млрд виділяють до 2026р?
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 17:54
#
Хоч 750 млрд, хоч 2 трлн, хоч 10 трлн. Це їхні справи, що вони всередині Євросоюзу роблять
Чому ви взялися рахувати чужі гроші? Яким боком ви до них?
+
+81
zevs1
zevs1
16 января 2026, 13:07
#
Очередная морковка установлена перед носом Ослика чтобы шел по указанному направлению и не останавливался чтобы подумать и осознать что на нём везут весь груз происходящих событий.
+
+28
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 15:36
#
Ты хоть сам понял, что написал?
+
+45
zevs1
zevs1
16 января 2026, 16:19
#
Vadimra/
Я понял что написал а ты видимо нет.
+
+15
glan
glan
16 января 2026, 13:36
#
Блаблабла, главное русню сдерживайте
+
+26
Leonid Fridman
Leonid Fridman
16 января 2026, 13:40
#
І що, це погано? Хіба ми не хотіли вступу до ЄС будь-якою ціною? Давайте вступимо, а потім вже будемо вирішувати всі проблеми.
Якщо ми навіть так вступимо, то до нас інвестиції поллються рікою.
+
+60
Перший Потужний
Перший Потужний
16 января 2026, 14:26
#
Ти такий простий, як три копійки))

А хто і для чого сюди має щось інвестувати, щоб що?)) Це казка, якої не буде, не буде ніяких інвестицій і не буде тут «Нью Васюки», є достатньо прикладів післявоєнного періоду країн, де теж думали, що «інвестиції поллються рікою», але вони так і залишилися країною третього світу, Сомалі, Сирія, Ємен, Афганістан та Південний Судан, навіть Боснія і Герцоговина, просто не захотіли за європейське бабло вводити потрібні реформи в судовій системі, і все, бабло перекрили.

Тому «чекати» що тут буде море інвестицій — це м`яко кажучи не дуже розумно.
+
+16
neverice
neverice
16 января 2026, 14:45
#
Оце у вас приклади, Сомалі, Сирія, Ємен, Афган. Ірану, Венесуели та Північної Кореї не вистачає для повного набору. Ситуація в цих країнах настільки радикально відрізняється від нас, на скільки це взагалі можливо.
Галочка «країна ЄС» — це вже знак якості, як не крути. А інвестиції будуть мати обмежений характер, але це не залежить від «категорії вступу», вони залежать від безпекової ситуації. Нам же з того потрійна користь — доступ до ринку ЄС, доступ до фондів ЄС, збереження тиску для продовження реформ.
+
+15
Leonid Fridman
Leonid Fridman
16 января 2026, 15:57
#
У ЄС немає процедури виключення. Тобто якщо нас візьмуть, то вже «задню» ввімкнути не зможуть. А це найголовніше. Поки війна то нам не обов'язково критеріям ЄС відповідати, це ми доженемо потім. А от доступ до вільного ринку та інвестицій вже будемо мати навіть у такому «обмеженому» варіанті.
+
0
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 16:02
#
«…Тому „чекати“ що тут буде море інвестицій — це м`яко кажучи не дуже розумно…»

Нібіто, ви щось розумне кажете. Альтернатіви ЄС в нас немає

То тільки пр и урок ZeVs розповідає, що Україна може самотужки відбудуватися


+
+15
zevs1
zevs1
16 января 2026, 17:04
#
/Vadimra/
А ты смотрю размечтался о Брюссельской капусте.
+
+15
bosyak
bosyak
16 января 2026, 16:45
#
Інвестиції передбачають що інвестор забере більше ніж вклав :) тобто одна ріка сюди, дві звідси.
+
0
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 17:05
#
Це повна маячня… Наприклад, якщо європейська компанія інвестує в будівництво великого завода, то процесс «забирання, більше ніж вклав» візьме десятиріччя. І все одно об'єкт буде знаходитися в Україні і весь цей час працювати на розвиток економіки саме України.

Окрема тема, це саме відбудова інфраструктури. В тих же країнах Балтії саме ЄС відбудував дороги. Плюс енергетика.
Це величезні гроші, які нам самостійно взяти ніде
+
+15
zevs1
zevs1
16 января 2026, 17:30
#
Vadimra/
Тебе никто денег не даст, можешь ещё раз съездить в Лугано или Брюссель за 800 млрд евро.
+
+15
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 17:52
#
Украине уже деньги дают. И в ЕС возьмут. За это мы стояли на Майдане. И я сьезжу и в Лугано, и в Брюссель. Ибо я европеец, а не мордва, как ты.
И ты едь к своим березкам, и передай от меня товарищу майору, чтобы он шел по направлению русского военного корабля
+
+13
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 17:54
#
«І мене в сім'ї великій,
В сім'ї вольній, новій,
Не забудьте пом’янути
Незлим тихим словом».
+
0
zevs1
zevs1
16 января 2026, 18:49
#
Мечтай дальше.
+
+13
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 19:31
#
В смысле, мечтай?

Просыпайся, зевсик.

ВСУ закопали миллион «можем повторить» в землю, доказав, что ничего повторить они не могут. Большинство «ваты» кацапы загнали в резервации «молодых республик», где они наслаждаются восстановлением- покрашенными бордюрами и побеленными деревьями среди разрушенных домов, в которые воду без всяких бомбежек дают на два часа раз в три дня. Чечены распилили заводы на металл, работы нет.
Да, жалко за земли, еще более жаль наших людей оттуда.
Но остается факт, мы не выиграли. Но и они (кацапы) тоже получили просто развалины с большинством населения ввиде пенсионеров.
«Москва» на дне, бравые черноморские моряки вперемешку с предателями жмут друг другу сиси, отсиживаясь в Новороссийске. Авиация, вместе с хваленными СУ-57, где-то межуется, боясь подходить к линии фронта. Да, у нас большие потери. Но и они не в шоколаде.
А Европа дает и дает нам деньги. И не только инвестиции. Но и просто помощь. При этом понятно, что чем больше дают «инвестиций», тем больше заинтересованы, чтобы государство Украина смогло их вернуть. Понятно, что стали активно стали интересоваться, как наши местные деятели тратят европейские денежки. Так это классно, по плану.
Отправим миндичей, ермаков, шугерманов, тебя, кстати, Зе через время в Израиль. Остатки рэговских хозяйственников, чокнутую Юльку, распоясавшихся слуг типа Бужанского и прочих коррупционеров депортируем на Расею.
И заживем. Все по
+
0
bosyak
bosyak
16 января 2026, 21:27
#
Прям «маячня»? Яка різниця за який термін повернуться інвестиції? Факт що заберуть більше ніж вклали. Завод буде працювати на інвесторів, а не на «розвиток економіки України».
+
0
Vadimra
Vadimra
16 января 2026, 21:57
#
«.Прям „маячня“? …»

Стопудово, маячня
+
0
bosyak
bosyak
17 января 2026, 18:04
#
Аргументи якісь? Чи не царське це діло…
+
0
Vadimra
Vadimra
17 января 2026, 19:27
#
«… Завод буде працювати на інвесторів, а не на „розвиток економіки України“…»

Вас же не турбує аргументація ваших взятих незрозуміло з якого ліхтаря теорій

«Факт що заберуть більше ніж вклали»

Факт, це те, що вже сталося. Застосовувати це слово, до подій у майбутньому, повна маячня.Стопудово
+
0
bosyak
bosyak
17 января 2026, 20:35
#
Ок, інвестор забере більше ніж вклав. Так норм? Чи будете сперечатися? Інвестиція інвестора, наприклад кошти вкладені в завод, будуть працювати на інвестора, це буде його власність. Так зрозуміліше? Тепер чекаю на Ваші аргументи чому це не так. Типу «Маячня»
+
0
Vadimra
Vadimra
17 января 2026, 21:22
#
Це все в принципі, брехня чи маячня.

Наприклад, головна ваша ідея, яка не проговорена, але очевидна, полягає в тому, що ЄС нібито тільки робить інвестиції, причому на якихось грабіжницьких умовах, явно брехлива.
Тому більшість допомоги представляється саме як безповоротна, що виключає будь-які звинувачення в корисливості.
Окреме питання, що ви в більшовицькій манері намагаєтеся сказати, що бажання отримувати прибуток, якесь ганебне. Це відверта комуністична маячня. Робити інвестиції, щоб отримувати прибуток, це нормально та корисно.
Далі ви в якійсь відверто ідіотській манері, впевнено розповідаєте, як цей інвестор забиратиме прибуток. Прокиньтеся, кацапи б’ють по енергетиці і по самих підприємствах. За таких умов гарантовано не прибуток, а збитки.
Роздуми, як інвестор забирає прибуток, не розвиваючи економіку, відверто недолугі. Будь-який завод, який працює на території України, сплачує податки до українського бюджету, дає роботу українцям, споживає у своїй діяльності продукцію інших українських компаній.
+
+15
bosyak
bosyak
18 января 2026, 10:19
#
Не потрібно домислювати те що я не казав. ЄС не робить інвестицій — вони або дають в борг, або безповоротно. На бюджетні та військові потреби. Це не інвестиції, це на проїдання. Інвестор забере більше ніж вклав і витратив в процесі, включно з податками, зарплатами та іншим. Якщо це саме інвестиція, а не благочинність. На пальцях, інвестиція 1 грн. Видатки (зарплатня, податки та інше) 20 копійок. При дохідності інвестицій 20% Інвестор отримає 1грн 44 коп. Тобто на 24 копійкі більше ніж сплатили «податків». Не потрібно чекати і надіятись на чужоземного інвестора, тільки від свого інвестора є прибуток для держави. 150+ млрд $ на руках у населення.
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 12:11
#
У вас дар генерувати примітивне марення, де на три слова тексту припадає 5 брехливих тверджень.
Виходить якийсь апдейт байки про Мюнхаузена, який сам себе витягує з болота. Як це взагалі розуміти? У «внутрішніх інвесторів» типу Ахметича та Пороха зі Свинарчуками на ничці лежить 800 млдр, які вони готові вкласти у відновлення України?
І якщо всі інвестори такі жадібні тварюки, то чому тоді потрібно захищати «внутрішнього» інвестора від «зовнішнього»?
Знову ви не врахували факт ризиків, без якого про інвестиції нема чого і заїкатися. Знову брехня, що ЄС не робить інвестицій. А чим фонди типу EIF та ERDF займаються на вашу думку?
Загальний принцип ЄС — це вільний рух товарів, послуг, капіталу та робочої сили. Тобто по суті, ви пропонуєте українцям відмовитися від ЄС, щоб «внутрішній інвестор» накшалт Ахметова міг далі каламутити з державними пільгами через продажних депутатів.
Але багато українців якраз і чекають, поки європейці візьмуть під контроль усю цю шайку-лейку з олігархів та продажних бюрократів. Як казав знайомець Зе «Нужно почистить все это г…о».
Ті ж українські бізнесмени, які реально працюють, від вступу до Євросоюзу лише виграють.

Ніщо не зупинить ідеї, час якої настав

А до тих, до кого це не дійшло, і хто «противитиметься зовнішньому управлінню», до них, як до Юльки, прийде НАБУ
+
0
bosyak
bosyak
18 января 2026, 12:41
#
Тобто то в мене куча тексту? Ок, по перше порахуйте, потім цифрами сперечайтесь, а не гаслами. «чому тоді потрібно захищати „внутрішнього“ інвестора» — тому що всі гроші залишаться в Україні, а зовнішній все виведе+прибуток. По друге, внутрішній інвестор, це наприклад я. Але я не можу нікуди вкласти, бо фондовий ринок не працює, тільки в овдп. Пл трете, назвіть один інвестиційний проєкт єс, де вкладені кошти і єс отрималод прибуток, бажано в цифрах. По четверте, я не пропоную відмовитись від єс, я пропоную все рахувати і не жити ілюзіями.
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 13:18
#
«… Ок, по перше порахуйте, потім цифрами сперечайтесь, а не гаслами. „чому тоді потрібно захищати „внутрішнього“ інвестора“ — тому що всі гроші залишаться в Україні, а зовнішній все виведе+прибуток.»

Так що «зовнішній виведе весь прибуток» і є гасло

Дайте статистику, наприклад, по Nestle та доведіть на цифрах
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 13:24
#
«"внутрішній інвестор, це наприклад я»

То ви внутрішній інвестор, який зберігає в Україні 800 млрд євро у твердій валюті? Приберігаєте їх, доки ЄС дотує Україну. Але готові вкласти гроші в Україну, і зобов’язуєтесь весь прибуток залишати в Україні і не виводити, скажімо, на Кіпр, за старою доброю українською традицією? І це не «ілюзія»?
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 13:26
#
«…я не пропоную відмовитись від єс,.»

Якщо вступаємо до ЄС, то приймаємо його правила, а не даємо свої про преференції нашим місцевим олігархам. Інакше ніяк
+
0
bosyak
bosyak
18 января 2026, 15:09
#
Не знав що для Вас потрібно доводити що інвестор має отримати прибуток. Сумма з прибутком це більше ніж було інвестовано. Якщо інвестор зовнішній то гроші підуть назовні. Може реінвестувати, але прибуток рано чі пізно всеодно виведе. З цим сперечаєтесь?
+
0
bosyak
bosyak
18 января 2026, 15:12
#
Де взялась цифра 800 млрд? Я писав про 150+ млрд $ на руках у населення. Яки не можна вкласти в економіку країни через відсутність фондового ринку. Я один з таких. «На кіпр» — не ті суми. Та і знов таки на кіпр чи з Кіпру то «зовнішня» інвестиція.
+
0
bosyak
bosyak
18 января 2026, 15:16
#
Де я писав про олігархів? Коли ми вступаємо в єс? Яки правила ми маємо прийняти? А якщо ці правила вб’ють с/х виробництво? Я зате щоб рахувати, от у Вас наприклад жодної цифри окрім 800 млрд. Я Вам на цифрах пояснив зовнішні інвестиції. Прикладу про «інвестицію» з прибутком від єс не навели, бо його немає.
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 17:06
#
«…Не знав що для Вас потрібно доводити що інвестор має отримати прибуток.»,

має отримати прибуток і отримає прибуток, це дві великі різниці.

«… Якщо інвестор зовнішній то гроші підуть назовні. Може реінвестувати, але прибуток рано чі пізно всеодно виведе. З цим сперечаєтесь…»

Це ви написали цю нісенітницю. Ви й доведіть, що це правда

Я ж тиждень тому бачив річки олії на дорозі у Дніпрі біля американської компанії. А до цього мені розповідали про масштаби крадiжок охороною, логістами і взагалі всім кому не ліньки на цьому заводі. Тому я не вірю у ваші байки про те, як іноземні інвестори грабують Україну
+
0
bosyak
bosyak
18 января 2026, 17:24
#
Як скажете. Якщо інвестиція не вигідна — її не буде. Вигідна то коли забрав більше ніж вклав.
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 17:31
#
«…Де взялась цифра 800 млрд…»

Росія напала на Україну, величезні руйнування, багато людей загинуло та продовжує гинути. На відновлення потрібно за попередніми оцінками 800 млрд. євро.
У цьому не згодні?

«Я писав про 150+ млрд $ на руках у населення. Яки не можна вкласти в економіку країни через відсутність фондового ринку. «
Навіщо цей плач про фондовий ринок України? якісь понти для приїжджих. Він у мирний час особливо не існував, а тепер тим більше. Причому це якийсь мазохізм, адже на вас, як на внутрішнього інвестора, клали з приладом багато років, а зараз, коли вам кажуть, що це неподобство закінчиться, і ви отримаєте доступ до європейського
фондового ринку, ви починаєте вимагати прилад назад?

«Та і знов таки на кіпр чи з Кіпру то «зовнішня» інвестиція.»

Коли Україна увійде до ЄС, це все будуть внутрішньоєвропейські інвестиції
+
0
Vadimra
Vadimra
18 января 2026, 17:35
#
Коли ми вступаємо в єс? Яки правила ми маємо прийняти? А якщо ці правила вб’ють с/х виробництво?

Нині це обговорюється. Я повідомлю, коли з’явиться конкретна інформація.
+
0
bosyak
bosyak
19 января 2026, 16:22
#
«внутрішньоєвропейські» Польща в німеччина в єс. Якщо німецкий інвестор вкладає кошти в польщу, а потім повертає собі з прибутком… Єс це не держава, це спілка різних держав.
+
+16
neverice
neverice
16 января 2026, 14:52
#
От чесно, нас будь-який варіант влаштовує. І частковий вступ виглядає навіть надійніше. Бо хто зна, скільки займе часу повноцінний вступ і чи не закриється за цей час вікно можливостей. І замість Орбана прийде умовна Ле Пен.
А от якщо буде хоч і членство без права голоса — то і грець з ним. З ЄС вже не вигонять, а доступ до ринку, фондів, процесів буде. Та і ЄС вже буде значно важче на цьому етапі заблокувати подальше просування.
+
+30
Kharakternyk
Kharakternyk
16 января 2026, 15:06
#
Та нах нам той ЄС???
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться