Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
17 сентября 2025, 8:39 Читати українською

Импорт электромобилей удвоился: в августе в Украину ввезено более 9 тысяч электрокаров

Спрос на электромобили в Украине продолжает расти: в августе 2025 года на территорию нашего государства было ввезено 9274 электромобиля, что более чем вдвое превышает показатель аналогичного месяца прошлого года (4146 авто). Об этом говорится в данных Таможни.

Спрос на электромобили в Украине продолжает расти: в августе 2025 года на территорию нашего государства было ввезено 9274 электромобиля, что более чем вдвое превышает показатель аналогичного месяца прошлого года (4146 авто).
Фото: depositphotos

► Подписывайтесь на телеграм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Согласно данным таможенной статистики, 1997 импортированных электромобилей были новыми, еще 7277 — завезены со вторичного рынка. Это демонстрирует стабильный спрос как на более дешевые уже бывшие в употреблении автомобили, так и на новые электрокары с нулевым пробегом.

Таможенная стоимость авто

Общая таможенная стоимость электромобилей, ввезенных в Украину в августе, составила почти 8,1 млрд грн, тогда как в августе 2024 года этот показатель был на уровне 3,8 млрд грн.

При импорте этих авто в прошлом месяце государственный бюджет получил всего 31,9 млн грн (в августе 2024 года — 12,6 млн грн).

Читайте: Тарифы на распределение электроэнергии выросли: Сколько стоит зарядить электромобиль в Украине

При этом объем предоставленных льгот по уплате таможенных платежей при импорте электромобилей в августе этого года составил более 1,6 млрд грн, что более чем вдвое превышает уровень прошлого года (0,78 млрд грн).

Выгодно оформляйте ОСАГО на авто онлайн с Minfin.com.ua

Автор:
Роман Мирончук
Редактор ленты новостей Роман Мирончук
Пишет на темы: Экономика, финансы, банки, криптовалюты, инвестиции, технологии

Комментарии - 5

+
0
neverice
neverice
17 сентября 2025, 11:29
#
Важлива деталь — ці машини зекономлять 800 млн грн за перший же рік експлуатації на імпорті бензину. За два роки окуплять недоотриманий податок, а за 10 років компенсують в нуль власну вартість. Саме так і працюють інвестиції у майбутнє.
Для порівнянні, замінимо ці витрати на ДВЗ машини (люди ж все одно машини купують). Там держава отримує трохи податку, але за кордон бесповоротно уходить 80% вартості машини плюс ще стільки ж протягом 10 років за бензин.
+
+45
Олександр Міщенко
Олександр Міщенко
17 сентября 2025, 12:13
#
Якась цікава математика без математики…, поки це не майбутнє, а розкіш для багатих країн. Якщо все так класно, чому біля 98−99% людей досі їздять на авто з ДВС в Україні? Хоча електромобілі вже як 10 років не є диковинкою у нас.
З мінусів для держави:
1. При купівлі електромобіль мінімум у 2 рази дорожче аналога з ДВС, відповідно валюти за кондон одразу йде у 2 рази більше
2. Державний бюджет не отримує податків від імпорта, як за авто з ДВС
3. Електромобілі ще й їздять по дорогах за рахунок водіїв авто з ДВС, бо саме за оплачені ними акцизами ремонтують дороги, а електромобілі у даній ситуації просто паразитують на інших
З мінусів для автомобілістів:
1. Купити електромобіль дуже дорого і навіть економія на електриці у порівнянні з бензином не окупить переплату за авто навіть за кілька років
2. Їздити на дальні відстані дуже проблемно
3. Ремонтувати якщо трапиться халепа з батареєю малореально…

От і виходить, що авто з ДВС ще мінімум 10 років буде основним транспортом в Україні, а скоріше за все і всі 20
+
0
SerGor
SerGor
17 сентября 2025, 14:13
#
Треба порахувати за яку ціну купується авто, по якій ціні заряджається, скільки проїжджає у місяць. Тоді розрахунок буде вірним.
+
0
Олександр Міщенко
Олександр Міщенко
17 сентября 2025, 17:40
#
Можна порівняти зпівставні по габаритам і функціоналу Toyota Camry з Tesla model S. На нові ціна в США від 30000 і від 85000 відповідно, різниція 55000 дол. Уявімо що вони купулися і телепортувалися в Україну, без змін ціни для простоти розрахунку. Нехай Кемрі їсть 9л/100км = 13 дол. У середньому за рік в Україні автомобіліст проїзить 20000 км, 13 дол * 200 = 2600 дол на рік на бензин, 55000 / 2600 = 21 рік треба Теслі, щоб окупити на бензиці різницю вартості, навіть якщо виключно зараджатися дома від сонячних панелей, але сумніваюся, що у тесли до того часу ще буде жива батарея. А от якщо вкласти 55000 різниці під 10% річних навіть, то Кемрі можна заправляти, замінювати масло і ремонтувати виключно на відсотки і ще скоріше за все будуть лишатися гроші. Так само можна порівняти Короллу і Модел 3, або будь які інші моделі, математика скрізь розгромна не на користь елекстромобілів
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
17 сентября 2025, 15:19
#
А головне, ніхто не говорить про рівень електромагнітного випромінювання, який в рази, а то і в десятки разів вище норми. А це онкологія та інші проблеми зі здоровʼям. Але ж головне економія:)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться