В Верховной Раде зарегистрировали законопроект № 13314, предусматривающий введение пропорциональной ответственности за превышение скорости движения транспортных средств. То есть чем больше превышение скорости, тем строже наказание.
В Украине хотят увеличить штрафы за превышение скорости
► Читайте телеграмм-канал «Минфина»: главные финансовые новости
Целью законопроекта является уменьшение количества ДТП с погибшими и травмированными путем предотвращения количества правонарушений, касающихся превышения установленных ограничений скорости движения, из-за усиления административной ответственности и усовершенствования системы наказаний за соответствующие нарушения.
Предложенным законопроектом КУоАП предлагается дополнить новой статьей 1226, которой будут определяться исключительно нарушения, связанные с превышением установленных ограничений скорости движения. В ней предлагается такая градация за превышение установленных ограничений скорости движения:
- >10 км/ч — 340 грн;
- >20 км/ч — 680 грн;
- >30 км/ч — 1 360 грн;
- >40 км/ч — 1 700 грн;
- >60 км/ч — 2 720 грн;
- >80 км/ч — 3 400 грн.
Кроме того, если же превышение скорости привело к аварийной ситуации, водителя предлагают лишать права управления на срок от 6 месяцев до 1 года.
Сейчас в Украине действуют штрафные санкции за превышение скорости на 20 км/ч.
«Указанный подход фактически стимулирует водителей двигаться с превышением разрешенной скорости движения на 20 км/ч. Среди государств-соседей Украины и государств-членов ЕС такое „разрешенное“ превышение скорости на 20 км/ч существует только в российской федерации», — говорится в документе.
Комментарии - 13
А що до автоматичної фіксації?
Бо для м.тів якщо ти втратив керування на швидкості 80 км/год і якщо ти їхав 80 км/год і на дорогу вийшов пешохід і ти його збив — це все перевищення швидкості, бо ти міг би уникнути всього цього як би їхав 50 км за годину.
* У Полтаві зіштовхнулися тролейбус, маршрутка та два легковики, є травмовані
* На Полтавщині п’яний водій влаштував смертельну ДТП
* У ДТП на трасі Кременчук-Полтава травмовано водія
* ДТП на трасі Кременчук-Полтава: рух ускладнений
* Смертельна ДТП на трасі Київ — Хакрів: мікроавтобус збив чоловіка
* Іноземець збив на смерть чоловіка на автодорозі «Київ — Харків»
* Жорстка ДТП від Кременчуком: один загинув, троє - травмовані
* Авто вилетіло у кювет: одна людина загинула, інша — отримала травми
Судячи з фото тяжкі наслідки принаймі половини з цих випадків — швидкість.
бо ти міг би уникнути всього цього як би їхав 50 км за годину.
ну то нафіга ти порушив?
І так зрозцміло, що єдиний поінт цих ініціатив — це створення умов для порушення ПДД. Настпний крок — це камери і примусове зменшення швидкістного режиму навіть на делянках де це дозволено — от і вся логіка.
Проблеми пов’язані з перевищенням швидкості - це за вухи притягнута статистика, це порушення чисто статистичне і воно у більшості випадків фігурує лише як статистика перевищення швидкості не більше. Ти перевищуєш і все без наслідків — наслідки ДТП у 90 % це інші фактори — дорога, вибіг хтось, був п’яний і т.д. Не може бути перевищення швидкості як ключовий фактор — бо звзвичай перевищення швидкості це наслідок, а не першопричина.
Дорога була така погана і видимість така низька, що довелось втопити 120?
Щоб вирішити проблеми на дорогах потрібно закривати ті 10% які є дійсними підставами проблем.
ніхто давно не переглядав ні норми ні знаки, як були створені для совкового автопрому — так і понині.