Минфин - Курсы валют Украины

Установить
28 сентября 2024, 10:17 Читати українською

НБУ за неделю уменьшил продажу валюты на межбанке более чем на $44 миллиона

Национальный банк в течение недели, с 23 по 27 сентября, не покупал на межбанковском валютном рынке валюту и продал $782,25 млн против $826,40 млн на прошлой неделе. Об этом свидетельствуют данные НБУ.

Национальный банк в течение недели, с 23 по 27 сентября, не покупал на межбанковском валютном рынке валюту и продал $782,25 млн против $826,40 млн на прошлой неделе.
Фото: НБУ

Читайте телеграмм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Таким образом, Нацбанк уменьшил продажу валюты по сравнению с прошлой неделей на $44,15 млн.

С начала года НБУ на межбанке:

  • купил $119,22 млн;
  • продал $23 394,93 млн;
  • чистая продажа валюты составила $23 275,71 млн.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор ленты новостей Роман Мирончук
Пишет на темы: Экономика, финансы, банки, криптовалюты, инвестиции, технологии

Комментарии - 21

+
+30
TAN72
TAN72
28 сентября 2024, 11:59
#
3 ярда в месяц,верным курсом идут 🔥
+
+45
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
28 сентября 2024, 12:33
#
А що не так? Союзники дають ЦІЛЬОВУ допомогу для покриття дефіциту бюджету, бюджет у нас в гривнях. То що робити? Продати ту валюту, а гривні в бюджет. Що не так?
+
+120
Criptor82
Criptor82
28 сентября 2024, 14:11
#
Все не так. «Змішались в кучу коні — люди». До чого тут дефіцит бюджету, по відношенню до золото-валютних резервів та продажу валюти регулятором на міжбанку? Нідочого. Так, партнери дають гроші для балансування бюджету, але це пів правди, а друга половина в тому що ця валюта балансує торговий дефіцит який б'є рекорди та відток капіталу за кордон, + попит на валюту від населення це ще 1млрд. $ щомісячно. Для того щоб закрити дефіцит бюджету, Мінфіну продаж валюти на міжбанку не потрібен. Він конвертує валюту у НБУ. Валюта йде в резерви, а гривня в бюджет. На міжбанку валюту купують імпортери, підприємства які мають заборгованість перед нерезидентам, наразі НБУ послабив валютний контроль, також валюту купують банки для того щоб її реалізувати фізособам, таким як ви, які по мірі можливості купують валюту на карти в межах лімітів та в касах банків. Плюс відток капіталу за статтею туризм, в минулому році було здається -18 ярдів$. Статтю на Мінфіні читали, про те що НБУ встановив ліміти на купівлю з карт укрбанків коштовних речей та нерухомості за кордоном? Ось це воно. Тому дефіцит бюджету тут нідочого. Вразі якщо б наш платіжний баланс був збалансований, без врахування грантів, кредитів та іншої підтримки від партнерів, то тоді на цих сорок мільярдів щороку зростали б резерви НБУ. А так виходить резерви + — на місці, а росте лише зовнішній державний борг. Тому це ви і Кверті який говорить те саме що і ви, не вивчили матчасть. Без обід, просто уже цей пафосний бред достав.
+
+15
busypit
busypit
28 сентября 2024, 17:44
#
Так предетельски и смешно звучит из ваших уст слово бред)) Международные партнеры дают Украине деньги для покрытия дефицита бюджета, дефицита в том числе и вызванного с закупкой вооружений, что еще больше увеличивает торговый, платежный дефицит…, но при этом помощь партнеров, валюта, межбанк к дефициту «нідочого»)) Так, а с чего вы взяли, что международные партнеры вообще помогали бы Украине, если бы «наш платіжний баланс був збалансований, без врахування грантів, кредитів та іншої підтримки від партнерів»)) Весной 22 года все свои гривневые сбережения вкладывал в ОВГЗ с какими угодно мыслями, матюкаясь ставке-насмешке размером в 10% годовых в гривне, но точно не с «расчетом» на 18 % годовых в долларах))
+
+15
Criptor82
Criptor82
28 сентября 2024, 20:35
#
Bysypit. Вам порада та ж сама що і Скруджу, вчіть матчасть. Поцікавтесь до початку, який взагалі був торговий та платіжний баланс нашої держави за останні 14 років, за одно гляньте ще статистику по держборгу та цифри по міжнародній інвестиційній позиції. Те що інвестуєте в ОВДП — супер. П. С. Ви взагалі чоловік чи жінка? Щось не можу зрозуміти? Стосовно зрадників це вам в іншу палату.
+
0
busypit
busypit
29 сентября 2024, 7:58
#
А у вас справочка об усвоении матчасти есть?)) Так ответите на вопрос с чего бы западные страны помогали финанмово, если, по-вашему, не торговый, платежный, бюджетный баланс Украина могла закрыть сама или не по силам? Что произойдет с экономикой, финансами, банковской системой, с бюджетом, если дефицит бюджета покроет НБУ без интервенций валюты на межбанке даже не спрашиваю. Вам с ответом никогда не справиться.
+
0
Criptor82
Criptor82
29 сентября 2024, 9:21
#
Busypit. І знову «Змішались в кучу коні люди" — ви написали бред, і хочете щоб я цей бред щей коментував, якщо є щось по суті, давайте с цифрами. «Чем старше и мудрее человек, тем меньше ему хочется выяснять отношения. Хочется просто встать, пожелать всего хорошего и уйти». П. С. Всего хорошего))
+
0
busypit
busypit
29 сентября 2024, 21:31
#
Даже не попытаетесь подумать над вопросом? Он ведь наталкивающий на мысль. Ни кверти, ни я, ни минфин, ни ЯнБУ, ни партнеры не в курсе вашей «матчасти», один вы в курсе всех вопросов)) Отсюда, кстати, и мой вопрос о справочки из заведения с персоналом в белых халатах насколько вы таки усвоили «матчасть». Так есть или нет?)) Ну, а пока стесняетесь признаться, все-таки попробуйте подумать, почему же парнтнеры Украины помогают валютой для покрытия дефицита бюджета Украины, если знают, что НБУ с минфином, в отличии от вас, не в курсе о матчасти, и что Укратна, по-вашему, вполне могла бы справиться сама, достаточно лишь подключить нацбанк. Ну или, если думать даже пытаться совсем не ваше, бегайде и смешите людей дальше своим «бред!» налево и направо, при том, что собственные ваши мысли образчик шизофазии.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
29 сентября 2024, 8:33
#
Якби НБУ складав бакси у себе, то інфляція була б шалена. Бо то був би фактичний друк гривень. Де в тому разі імпортерам брати валюту? Але щодо дефіциту торгового балансу погоджуся, там біда чорна.
+
0
Criptor82
Criptor82
29 сентября 2024, 9:23
#
Да, все печальніше ніж я думав.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
28 сентября 2024, 12:33
#
Це або повне не розуміння того, як працює фінансова система на зовнішньому фінансуванні, або русобот.
+
+60
Criptor82
Criptor82
28 сентября 2024, 14:28
#
В одному з вами згоден, що без грошей від партнерів ми вже б хрен без солі доїдали. А «свідки секти гривневих інструментів», вже б шукали свого «вожака», щоб спитатися де ж прибуток від ОВДП у 18% річних у доларі😀
+
0
Smerch747
Smerch747
28 сентября 2024, 20:12
#
А якщо прибуток в доларах лише 8% то це вже мало так?
+
+15
Criptor82
Criptor82
28 сентября 2024, 20:40
#
Курчат по осені рахують — кінцець листопада, початок грудня порахуємо Ваш відсоток. Курс долара в листопаді 2023 відомий, ставка по 13 місячним ОВДП теж, ну от і баланс підіб'ємо не вдовзі. Я проти ОВДП нічого не маю купляйте на здоров’я. А ось «стригти кабанчиків» мене зацепило, тому в кінці минулого року пішов і замість ОВДП придбав золотий зливок. В грудні підведемо підсумок «хто пострижений, а хто поголений"😀
+
0
Smerch747
Smerch747
29 сентября 2024, 22:50
#
Ну рахувати злитки взагалі мало толку, актив росте в середньому на рівень інфляції а ще й втрачаєте на куплі-продажи до 10% тому таке собі.
+
0
Criptor82
Criptor82
30 сентября 2024, 12:08
#
Дивна у вас алгебра Буля. З початку року золото подорожчало на 28,5%, золото котується в доларах. Інфляція в США в межах 3%. Якщо брати ціну до жовтня 2022р. то зростання ціни золота 55−60%. Спред в 10% то така шляпа лише у нас. Але якщо б ви цікавились предметом, то вам би було відомо, що до прикладу влітку та осені минулого року спред був не більше 5%. Зараз ажіотаж — ціна зростає, банки звичайно крутять. Але якщо я навіть зараз скину те що взяв минулого року це вже 32% в доларах. Тому дійсно таке собі, купуйте ОВДП і надалі. Девальвація з грудня 2023р. вже 11,7% це якщо брати офіційний курс НБУ. Але ще ж не грудень 2024 правда? П. С. злиток можна і в Польщі продати, якщо тут не вигідно. Але то таке собі…
+
0
Smerch747
Smerch747
30 сентября 2024, 19:35
#
Хех, давайте пограємо у вашу гру. Дохід з золота треба мінусувати на податки. Ваш 60% мінусуємо (навіть ваш спред в 5%) отримуємо 57% мінусуємо податки = 45% І це ми беремо ідеальний період.

Добре давайте так само візьмемо ідеальний варіант ОВГЗ = весна 2022, або осінь2022 до цього момента 2.0−2.5роки ставка 20% тобто отримуємо 40% + реінвестиції ще 5% При ідеальному розрахунку отримаємо 50%+ .

До речі дохідність в ОВГЗ за 15років наприклад буде добре плюсовою, а от золото з 2012року (1800) впало і у 2019 коштувало (1200) Такої невдачі ОВГЗ на такій дистанції не пропонували)
+
0
Criptor82
Criptor82
1 октября 2024, 9:23
#
1. Я в гру не грав, це ви написали що золото зростає на рівень інфляції я проілюстрував що це бред. 2. Продаж золота не оподатковується! Тут ви знову мімо)) 3. Ваш ідеальний варіант весна — літо 2022 дворічні ОВДП по ставці 20% це круто, тільки ви забули що за цей період курс із 29грн девальвував до 41.22 і це тільки офі.курс НБУ, в банках ви по цьому курсу не купите. Плюс офіційна інфляція 2022 -27%, 2023 -5%, 2024 станом на сьогодні -7%. Ви про це теж забули. 4. Всі хто купив річні ОВДП починаючи з вересня 2023 станом на сьогодні отримують нуль цілих, хрен десятих, а я 32% в доларах. 5. Ваш ідеальний період коли НБУ героїчно тримав курс 36.6 в минулому. І ставки за ОВДП в 20% річних поки що теж. А ось бюджет вже формується при курсі 45 та інфляції в 9%. І це дуже оптимістичні параметри. 6. Люди у яких насправді є гроші (багаті люди) продають майно в Україні, купують валюту, та по білим, сірим і чорним схемам виводять кошти з країни. Бізнес теж за можливості релокують. Не всі звичайно, але таких не мало. 7. Якщо навіть ЄС нам додатково виділить в наступному році 35млрд.$ це лише покриє дефіцит та відтік капіталу з країни. Курс буде помірно, але падати. 8. 2026 рік це рік коли є всі шанси увійти в клуб в якому наразі Аргентина, Венесуела та Зімбабве, але щоб це зрозуміти треба бачити картину в цілому, а не лише дивитись на офіційний курс НБУ. 9. Секта тому і секта, що вона не чує альтернативну точку зору, вона лише «люто вірить» в свою правду. Тому продовжуйте купувати ОВДП!
+
0
Criptor82
Criptor82
1 октября 2024, 9:31
#
Загалом картину можна описати «печалька», але треба це пережити, по переду чекають часи ще гірші. На цьому все, батл не має сенсу продовжувати. Кінець цього року та весна наступного нас розсудить. Золото це теж не панацея. Але це єдиний актив якому вже тисячі років, який пережив не одну імперію та цивілізацію. Заради якого винищували цілі народи. А ось банківські білети як були бумагою нічого не вартою, так і лишаються.
+
0
Smerch747
Smerch747
1 октября 2024, 20:23
#
Як ми знаємо акції приносять близько 5−7% після інфляції.
Облігації до 2% після інфляції.
Золото приносить 0% після інфляції.

Рекомендую подивитись графік золота і вийти з цього актива зафіксувавши дохід.
Ось вам приклади золота січень1980 золото 704дол січень2000 283 = падіння в 3рази за 20 років.
2011рік 1825 2018рік 1214

На сьогодні золото на піку знову, і я радий що можливо ви на ньому гарно заробете, (якщо вийдете і зафіксуєте)

Я отримав свої 45% за 2 роки в облігаціях підтримавши країну.Мене це також влаштовує, всього вам доброго.
+
+15
bonv
bonv
28 сентября 2024, 12:47
#
Показник:))))
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться