Минфин - Курсы валют Украины

Установить
20 февраля 2024, 15:16 Читати українською

Валютный межбанк идет наверх — достиг 38,6 грн/$

Сегодня, 20 февраля, заметно растет безналичный курс доллара к гривне на межбанковском валютном рынке. В 10 утра торговля на Bloomberg началась сделкой на уровне 38,3550 грн/$ после вчерашнего закрытия площадки на 38,32 грн/$.

Сегодня, 20 февраля, заметно растет безналичный курс доллара к гривне на межбанковском валютном рынке.
Фото:depositphotos

►Подписывайтесь на страницу «Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новости

Что происходит с курсом

На 20 февраля Нацбанк поднял официальный курс с 37,9719 грн/$ до 38,2847 грн/$.

Утренняя торговля вторника шла живее предыдущих дней. За первые полчаса было продано $34 млн, к полудню — свыше $100 млн, а на 14:40 — $172 млн.

Активная фаза торгов еще не завершена, продлиться до 15:30 — на условиях tod (поставка валюты сегодня).

Для сравнения: вчера, 19 февраля, общий объем торгов на Bloomberg составил лишь $101,7 млн, а на прошлой неделе не поднимался выше $125 млн:

  • 12 февраля — $120 млн;
  • 13 февраля — $116,7 млн;
  • 14 февраля — $82,75 млн;
  • 15 февраля — $97,6 млн;
  • 16 февраля — $124,4 млн.

Национальный банк остается крупнейшим валютным продавцом на безналичном рынке. Согласно официальной отчетности, на прошлой неделе он продал $322,6 млн, а с начала 2024 года — $3,2 млрд. Сейчас ощущается интенсификация торгов и поэтапное удорожание безналичного доллара.

После открытия торгов Bloomberg на 38,3550 грн/$ сегодня котировки поднимались до 38,4500 грн/$ и 38,51 грн/$, после отходили на 38,48 грн/$. А к 14:40 установился на 38,60 грн/$. Национальный банк в полдень устанавливал свой справочный курс на уровне 38,4662 грн/$.

Комментарии - 69

+
+62
parseval
parseval
20 февраля 2024, 15:36
#
А де коменти про загон оленів?
+
+357
oleg11112222
oleg11112222
20 февраля 2024, 15:41
#
Главный комментатор пошел за долларами
+
+53
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 16:50
#
Нащо? Щоб лише стати оленем и сидіти у величезних збитках? Коли ті, хто купував під час зростання, виявились хоча б раз в плюсі? Завжди лише у величезних збитках
+
+15
Prya
Prya
20 февраля 2024, 16:54
#
Так, слить же, наверное
+
0
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 17:11
#
Щоб щось злити треба це щось мати. Якщо людина фінансово грамотна і замість нагрібання валюти собі у збиток користувалась гривневими інструментами, то їй і зливати нема чого.
+
+102
penetrator1963
penetrator1963
20 февраля 2024, 17:30
#
Затарился в конце января свободной гривной по 38/$, сижу, считаю убытки, не могу посчитать. помогите, пожалуйста.
+
0
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 18:22
#
Дуже легко, навіть не зважаючи на ці казочки пост-фактум, збитки у вас від загальної стратегії купівлі долару. Гривневий еквівалент був би вже 38.5, тому ця операція поки що попереду на 10 коп (і не забувайте на витрати часу і бензину, тому цілковито можливо, що ви уже у збитках і так), але ж ви зараз долар не продасте, а поїзд гривневих інструментів як завжди усе випередить і ви так само будете у збитках, як і усі кабанчики. Правильна методика розрахунку була тут, не ганьбіться більше так: https://minfin.com.ua/blogs/alex2006/201333/
+
0
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 18:27
#
Отут розбирали подібну ситуацію, пан корвін так само був в плюсі невеличкий вигідний період, а от на довготривалому все як завжди стало на свої місця і він також у величезних збитках, як і ви: https://minfin.com.ua/blogs/alex2006/230917/
+
+57
nitrolog
nitrolog
20 февраля 2024, 15:47
#
Він пішов шукати кабанчиків
+
+102
Mike Bondarenko
Mike Bondarenko
20 февраля 2024, 16:50
#
Как «олень» отмечу, что детки, вы еще рил факинг не видали. Уже не знаю какой месяц пишу, что без поставок ракет для ПВО все эти НБУ, нищие эксперты и брокеры в потертых штанах покурить нервно вышли. Локхид сказал, что в 2024 сделает 400 ракет и «в очередь, сукины дети». Все кто решил, что ФРС, а не Локхид определяют курс гривны должны понять, что тут слегка 25−30 ярдов только на ракеты ПВО «залипло». Что на «нуле» вообще закрыть глаза и сделать вид, что нет.

Чем дальше в лес, тем толще партизаны. Мне уже интересно как Зеленский будет продавать свою дипломатию даже до Трампа, т.к. позорность ее очевидна
+
+26
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 16:57
#
>Как «олень» отмечу, что детки, вы еще рил факинг не видали
Ну вам точно видніше, сидіти в таких збитках від купівлі валюти) Кабанчики скиглять постійно вже 8+ років і їх «аналітика» ще ніколи не справджувалась, бо та вся «аналітика» — не більш ніж казочки для самозаспокоєння чреез нестерпні збитки від купівлі валюти)
+
+45
Mike Bondarenko
Mike Bondarenko
20 февраля 2024, 18:29
#
Как «олень» и «кабанчик» я смеюсь над вами. Девал гривны уже пошел и с такими темпами уже горят все ваши гривневые проценты просто ясным пламенем, даже если Зеленский не отнимет ваши депозиты, т.к. вы до сих пор не в окопах и не сбежали из этого дурдома, как кто поумнее.


• 12 февраля — 37,62 грн/$;

• 13 февраля — 37,9 грн/$;

• 14 февраля — 38,13 грн/$;

• 15 февраля — 38,17 грн/$;

• 16 февраля — 37,95 грн/$;

• 19 февраля — 37,97 грн/$;

• 20 февраля — 38,28 грн/$;

• 21 февраля — 38,48 грн/$.
+
+30
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
20 февраля 2024, 20:16
#
Ти розумієш що таке 20% річних?
+
+45
YevgenMuza
YevgenMuza
20 февраля 2024, 23:47
#
20% річних мінус інфляція, скількі реальної дохідності?
+
+11
Alex2006
Alex2006
21 февраля 2024, 3:14
#
До чого тут інфляція? Чому вона не важлива, розбирав тут: https://minfin.com.ua/blogs/alex2006/193777/
+
+26
YevgenMuza
YevgenMuza
21 февраля 2024, 7:58
#
А чому ви порівнююте інвестицію в ОВГЗ і купівлю долара під матрац? Самі долари не можна інвестувати? Наприклад, ви би за минулий рік в S&P 500 отримали би більше 20% річних. До речі, чому ви обираєте саме гривневі інструменти, а не аргентинські, наприклад, або турецькі? Тільки по факту народження в Україні? Невже, зі всіх високоризикованих державних облігацій у всіх країнах українські найбільш надійні та дохідні? Немає більше країн, які дають такі ж відсотки, але, наприклад, в яких немає війни?
+
0
Alex2006
Alex2006
21 февраля 2024, 14:57
#
Переважна більшість оленів нагрібає валюту і тримає її готівкою, бо «в доларовому кеші спокійніше» та інші подібні нісенітниці. ОВДП — це найменш ризикова гарантовано виграшна стратегія, яка підходить всім, навіть пенсіонер зі смартфоном може купити кілька облігацій. S&P навіть з такими вигаданими відсотками не підходить усім. Та сама причина про Аргентину та Туреччину. Та й там ви втратите на кросс-курсах, не кажучи вже про те, що там девальвація вища. Я говорю про стратегії, які підходять абсолютній більшості населення.
+
+11
Alex2006
Alex2006
21 февраля 2024, 3:17
#
Мда, тобто коливання в межах однієї гривні це вже «Девал гривны уже пошел»? Гривне-патріоти вже мають еквівалент курсу 44, що їм це копієчне зростання? https://minfin.com.ua/blogs/alex2006/201333/

Так само і кабанчики у збитках по 5 грн з долару і це «зростання» ніяк їх зі збитків не виводить.
+
+15
Prya
Prya
20 февраля 2024, 17:06
#
Да пошли они к черту. Они ж никого не желали и не желают слушать. Натворили делов — и хуже того для ещё живущих, что пока не закончили. А потом отвалят сами на Запад, и будут там десятилетиями затем чесать, как они старались, а у них не получилось. Дятлы. Ну что ж, другим урок будет.
+
+39
Prya
Prya
20 февраля 2024, 15:48
#
«Это было ожидаемо» ©. Вопрос лишь в том, докуда дойдем. Вообщем, я так понял, что экспертное мнение скорее за то, что рост будет плавным. Но все же, где же будет потолок, хотя бы ближайший устойчивый? 40+?..
+
+22
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
20 февраля 2024, 20:18
#
В 2022 чекали долари по 50 і нагрібали по 42
+
+15
Death
Death
20 февраля 2024, 21:18
#
Ну в 2022 Повезло что выклянчили денег и этим гасили курс, но все же с 28+ он прыгнул до 36. А в этом если не дадут то чем компенсировать такую продажу валюты населению и бизнесу? Если дадут, то ок, попалят еще и подержат курс.
+
0
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
21 февраля 2024, 6:37
#
ЕС вже затвердив допомогу Україні
+
+30
OkeyDoki
OkeyDoki
20 февраля 2024, 15:50
#
Ну пока на фронте все не устаканиться по крайней мере. Курс будет падать и падать. Готовимся к 39.5 грн
+
0
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
20 февраля 2024, 20:20
#
А 42 буде?
+
+15
Prya
Prya
20 февраля 2024, 23:13
#
Скорее да, чем нет
+
+80
AleksandrBank
AleksandrBank
20 февраля 2024, 16:29
#
20.02.2024

Не хотілось мені довгий час «підливати масло в огонь», але якщо коротко, чому росте курс:

— затримка зі сторони США, і схоже взагалі великий ризик що питання не вирішать. Там знову подали який новий варіант, а гарантій поки мало що приймуть інший варіант.

— затримка і поставки в малой кількості боєприпасів для артилерії, вже дало про себе знати в Авдіївці та Запорізькому направленні. Нажаль велика кількість авіабомб + чисельність противника, дає про себе знати. Страхи ростуть. Це позначиться в т. ч. на інвестиціях деяких компаній всередині країни, особливо малі компанії

— допомога від ЄС, в плані фінансів не вирішує питання, перші транші з березня, а поки треба наповнювати Бюджет.

— закон про мобілізацію зробив рекордний відтік коштів фіз.осіб з Банків в січні 2024 і скоріше продовжиться в лютому 2024 р., звісно частина піде в валюту.

— всі бачимо ситуацію на кордоні з Польшею і тим цирком, що вони витворяють! Угорщина додає масла в огонь.


З плюсів:

— ми розблокували море для основного експорту
— ЄС прокинувся, особливо Німеччина, думаю буде активна робота в наданні озброєння, дронів, ракет.
— є допомога від Японії, Канади: фінанси, дрони.

Тому 39,00 чи 39,50 буде — це легкий переляк, головне в паніку це не перевести!

https://minfin.com.ua/blogs/aleksandrbank/232757/
+
+42
Strain
Strain
20 февраля 2024, 16:33
#
Если будет принят закон о мобилизации с нормой блокировки счетов, то без ограничений НБУ на покупку курс будет и 45
+
0
Prya
Prya
20 февраля 2024, 16:56
#
Да ну вроде ж уже дали взад по этим пунктам
+
+156
Strain
Strain
20 февраля 2024, 17:17
#
А вы доверяете политикам? Лично я пока не увижу подписанный документ — сниму всё до копейки со счетов.
+
0
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
21 февраля 2024, 6:38
#
І скільки в тебе там було? На новий Xiaomi вистачить?
+
0
kegex
kegex
20 февраля 2024, 16:41
#
Стоит ли сейчас покупать или будет коррекция в районе 38.5?
+
0
Prya
Prya
20 февраля 2024, 16:56
#
Как по мне, так скорее стоит.
+
+18
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 17:12
#
Навіщо купувати? Щоб що? Просто отримати збитки чи інша причина?
+
0
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
20 февраля 2024, 20:22
#
Вони моляться на долар
+
+42
Strain
Strain
20 февраля 2024, 16:31
#
Покупаю валюту последнюю неделю. В банках постоянно в кассу очередь за ней. Так что поторопитесь. Пока без проблем, а что дальше будет хз.

До конца месяца объёмы продаж с ЗВР будут где-то 3.5 млрд $ с начала года
То есть еще 4 месяца и упаси боже этих гениев продолжить спекулировать законом о мобилизации — то ЗВР похудает на треть. И это в лучшем случае.
+
+71
kegex
kegex
20 февраля 2024, 16:42
#
Валюта еще зайдет в страну, не переживайте. Согласована помощь от ЕС, Японии
+
0
Lolik1837
Lolik1837
20 февраля 2024, 17:08
#
«Валюта еще зайдет в страну, не переживайте. Согласована помощь от ЕС, Японии»

???

Валюта зайдет для поддержки курса или для перемалывания ее в бездонной пропасти под названием «война» ?
+
+37
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 17:13
#
Мета не важлива, вона зайде в буде злита на МБ
+
+15
82845392
82845392
20 февраля 2024, 18:13
#
От Японии и ЕС вряд ли зайдут доллары :)
+
+53
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 16:51
#
Нащо спішити стати оленями і отримати чергові збитки від купівла долару? Ви бачили скільки НБУ зливав останніми тижнями?) Ото лише б написати нісенітниці для самозаспокоєння через челичезні збитки від купівлі долару))
+
0
Lolik1837
Lolik1837
20 февраля 2024, 17:10
#
«Нащо спішити стати оленями?»

«Олени» это те кто в доллар вкладывается или в гривну?
+
0
Aktair1
Aktair1
20 февраля 2024, 17:53
#
В бакс.
+
+30
Lolik1837
Lolik1837
20 февраля 2024, 18:11
#
«В бакс.»

Неее. Кто в доллар — тот по терминологии Алекса «кабан», а тот кто в гривну — «баран». «Олень» — это неопределившийся
+
+15
Criptor82
Criptor82
20 февраля 2024, 20:36
#
Lolik1837. Оце ржака:) згадав кінець 80х по телевізору йшла програма «В мире животных», і така мелодія йде і заставка — стрибаючи олені там теж були :) Лелик можеш насмішити інколи)
+
0
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 18:19
#
Звісно що той, хто в долар, історично гривня завжди далеко попереду, і зараз лише підтвердила це знову.
+
0
lol123
lol123
20 февраля 2024, 23:02
#
Привіт, русня)
+
+123
Алексей Козырев
Алексей Козырев
20 февраля 2024, 16:33
#
Главный комментатор никуда и ни за какими долларами не пошел . Все гораздо проще — вчера выходной в США был (Президентский день), многие с пятницы сразу перенесли сделки свои на вторник, чтобы вчера в понедельник не работать на ТОМе. Поэтому сегодня спрос закономерно выше. Скоро все уляжется. Кстати, все это включая переносы части сделок покупателей описал еще в статье утра понедельника с прогнозом на всю неделю. Вот название статьи: «Курс валют на 19−23 февраля: почему покупка доллара и евро на этой неделе обойдется дороже» — почитайте, вчера в 7:20 утра ребята поставили, а писал я ее еще в пятницу 16 февраля вечером. Так что так
+
+30
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 16:52
#
Чудово, вигідніше заведу виручку :) Дивно чому кабанчики так взбадьорились, адже у гривне-патріотів уже еквівалент курсу 44 (https://minfin.com.ua/blogs/alex2006/201333/), тобто кабанчики у збитках на 5 грн з долару, а радіють наче ці 20 коп зростання виведуть їх зі збитків))
+
0
82845392
82845392
20 февраля 2024, 20:18
#
> вигідніше заведу виручку

Ну это вряд ли — курс НБУ как раз завтра подрихтуют :) А вот продать можно успеть, главное понять, когда будет выше (т.е. локальный это пик, или нет).
+
0
alinabobu
alinabobu
20 февраля 2024, 17:12
#
Когда отпустят курс? Только не пишите, шо не на часи
+
0
Alex2006
Alex2006
20 февраля 2024, 18:19
#
Куди відпустять і навіщо?
+
0
alinabobu
alinabobu
20 февраля 2024, 19:17
#
До рiвня економiчно обгрунтованого курсу
+
0
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
20 февраля 2024, 20:27
#
Вже відпустили. НБУ майже не втручається
+
0
penetrator1963
penetrator1963
20 февраля 2024, 20:37
#
Если считать ежедневные объёмы продаж валюты НБУ на межбанке на уровне 60−70% всего объёма, то да, можно сказать, что он не вмешивается. если бы НБУ не было критически важно продавать запасы для пополнения казны, то даже не представляю, какие бы цифры у обменок висели на табло.
+
+26
Smerch747
Smerch747
20 февраля 2024, 23:29
#
І що .НБУ просто має тримати 40лярдів? остані 7 тижнів продавав в середньому по 450млн. Якщо упростити до 400 (тим баче що остані тижні було менше) то отирмаємо 100 місяців продажу валюти = 8років.
І це все без додаткових надходжень.
+
0
Criptor82
Criptor82
21 февраля 2024, 8:47
#
Звідки цифра 100 місяців? Поцікавтесь для початку скільки було продано НБУ валюти в грудні 2023, а потім в січні 2024.
+
0
Alex2006
Alex2006
21 февраля 2024, 12:11
#
А скільки було продано за минулі 2 тижні? :)
+
0
Criptor82
Criptor82
21 февраля 2024, 13:23
#
Alex. Так на 100 тижнів вистачить резервів чи на 100 місяців — математик Алекс? :)
+
0
Criptor82
Criptor82
21 февраля 2024, 13:28
#
Alex. По питанню гривневих інструментів і курсу долара, ми з вами продовжимо розмову в грудні 2024, кінець року гарний час для підведення підсумків, хто та скільки заробив на гривневих інструментах, а хто на валютних, Alex- пастух оленів :)
+
0
Alex2006
Alex2006
21 февраля 2024, 14:52
#
Так, а що там продовжувати, гривня завжди попереду, а кабанчики завжди лякають що ось-ось злетимо, але завжди лише збільшують свої збитки від купівлі долару і мріють про девальвацію, щоб хоч трохи їх зменшити. Усе стабільно. Чого ж у грудні 2023 не підвели підсумки за 2023 рік, га?)
+
0
Alex2006
Alex2006
21 февраля 2024, 14:53
#
То не важливо, на 5 років точно вистачить, а там вже й перемога точно буде і курс впаде нижче 33 і НБУ навпаки поповнювати резерви буде, а не витрачати.
+
0
Smerch747
Smerch747
21 февраля 2024, 15:32
#
Да моя помилка вже перед сном писав, 100тижнів = відповідно трохи більше 2 років.
Хоче не зрозуміло чого чеплятись, 2 роки без надходжень це що мало?)
+
0
Criptor82
Criptor82
21 февраля 2024, 20:00
#
Ніхто не чиплявся, я поправив :)
+
+30
Criptor82
Criptor82
21 февраля 2024, 20:13
#
Alex. «Чого ж в грудні 2023р не підвели підсумки», тому що з листопада 2023 на Мінфіні розумнику ви наш :) в грудні 2024 буде рік, ось і підведемо. А хто вам «Вовче з Хрещатик Стріт» ви наш сказав, що я чи хтось інший в збитках від купівлі долару? Спустіться з небес Алехандро, було та є чимало можливостей заробляти на доларових інструментах девальвація тут ні до чого :) а вашим заявам «гривня завжди попереду» — ціна копійка. Я вам вже писав математик ви наш «доморощений» що ви в розрахунках використовуєте період 2015−2023. Це період, коли гривня пройшла 3 етапи значної девальвації: кінець 90х, потім 2008−2009, та 2014−2015. Крім того, не всі кабанчики ці 25 років просто купували долари під матрас. Переважна більшість з них інвестувала ці зелені бабоси (бізнес, нерухомість, депозити, золото, з 2017 -кріпта). При цьому, в 2015-2016р. Україна вже показувала дулю всім іноземним інвесторам, які придбали її валютні ОВГЗ, та змусила їх укладати договори про розсилання боргу. Такі справи Алехандро :)
+
0
Criptor82
Criptor82
21 февраля 2024, 20:22
#
Пардон розстрочення боргу
+
0
Criptor82
Criptor82
21 февраля 2024, 20:24
#
Alex. «То не важливо, на 5 років точно вистачить» :)))))))
+
+11
nitrolog
nitrolog
22 февраля 2024, 12:47
#
Просто він дуже примітивно та обмежено міркує про бакси, свою математику подає через свою призму «заробити на відсотках», але не думає що люди бакси купують не тільки для заробітку
+
0
Alex2006
Alex2006
22 февраля 2024, 12:52
#
А для чого ж люди купують бакси? Поки що в переважній більшості бо чомусь думають, що це «збереження заощаджень», а по факту це лише збитки і втрата купівельної спроможності. https://minfin.com.ua/blogs/alex2006/193472/
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться