Кабинет министров определил пункты пропуска для перемещения отдельных транспортных средств через таможенную границу Украины. Об этом говорится в распоряжении правительства.
Через какие пункты пропуска можно ввезти авто из-за границы. Список
►Подписывайтесь на страницу «Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новости
О чем идет речь
Согласно распоряжению Кабмина от 3 мая 2022 г. № 354-р, перемещение транспортных средств, приобретенных за пределами таможенной территории Украины гражданами Украины, осуществляется в пунктах пропуска через государственную границу:
-
«Устилуг» (на границе с Польшей);
-
«Грушев» (на границе с Польшей);
-
«Малый Березный» (на границе со Словакией).
Читайте также: Таможенные платежи отменены: как ввезти авто по новым правилам
Напомним
5 апреля президент подписал законопроект 7190, которым, в частности, отменяются таможенные платежи на ввоз автомобилей из-за границы. Это правило распространяется на импорт легковых авто, кузовов к ним, прицепов, полуприцепов, мотоциклов, автомобилей, предназначенных для перевозки 10 человек и больше, а также грузовиков.
Автомобили можно ввозить из любой страны, кроме России и Белоруссии. Льгота также не применяется для автомобилей происхождением из указанных стран.
Комментарии - 3
Керівник з політичних питань Київської школи економіки Павло Кухта пояснює, що іноземні нафтопереробні та транспортні галузі ніхто не готував до такої ситуації.
«Ба більше, енергетична криза у всьому світі диктує підняття цін. Якщо продають пальне за кордоном за ціну, еквівалентну 45−50 гривням, то бізнес ніяк не може його закупити з обмеженням цін в продажу в 37 гривень в Україні. Тому тут або висока ціна, або без пального. Третього немає. Принаймні, поки що. Україна зараз споживає в середньому на день, за дуже приблизними підрахунками, близько 5000 тон бензину та до 15000 тон дизелю. В цілому у нас, за повідомленнями Мінекономіки, з приватних та державних (доступних для цивільного сектору) запасів залишилось на ринку 92500 тон бензину та 81400 тонн дизелю. Тобто приблизно на 20 днів споживання бензину та на 5−6 днів — дизелю», — пише він у блозі для НВ.
Експерт пропонує два рішення проблеми:
Тримати рівень регульованих цін вищим за ринкові ціни — і постійно за ним слідкувати. На його думку, це захищатиме споживача від спекуляцій, при цьому розв‘яже руки приватним операторам ринку, яким регулювання завадило вчасно забезпечити країну пальним.
Розібратися з низкою логістичних проблем, які заважають швидко завезти потрібну кількість пального через західний кордон.