Банк «Власний рахунок» уже вскоре будет запущен в Украине. Об этом в фейсбуке сообщила Кристина Кармазина, которая три месяца назад оставила должность главы департамента цифровых продуктов Приватбанка для работы над новым продуктом, пишет PaySpace Magazine.
В Украине появится еще один необанк — «Власний рахунок»
Что известно
Как заверила Кармазина на видео, банк «Власний рахунок» предоставит клиентам кредитную карту и мобильное приложение.
«Это миллион лояльных клиентов, которым, как нам кажется, не хватает трушного диджитал-банка, лайтового и фанового», — отметила она.
Необанк будет запущен при поддержке Банка Восток и Fozzy Group
Запуск будет анонсирован в ближайшее время, пообещала Кармазина.
Читайте также: Необанк Revolut добавил опцию вывода биткоина за пределы платформы
Ранее
В США регулятор запретил американскому необанку использовать слово «банк». Гигант цифрового банкинга Chime вынужден прекратить использовать слово «банк» в своем URL-адресе и других контактах после соответствующего постановления Департамента по финансовой защите и инновациям Калифорнии.
Следите за интересными и эксклюзивными материалами о влиянии пандемии на экономику в телеграм-канале «Экономика и коронавирус».
Комментарии - 72
Це хіба що хтось у кількості мільйон осіб вподобає треш щодо «трушного діджитал-банку, лайтового і фанового».
— не меліть дурниць.
Гарантована відповідальність в рамках ФГВФО — як і у інших банках.
Це по-перше.
А по-друге, необанки в першу чергу займаються кредитуванням, а не залученням депозитів.
В даному випадку власники мереж Сільпо/Фоззі/Фора мають можливості запропонувати щось цікаве українцям.
сужу по истерии в рекламе и т. п. обзванивают номера подряд, набиваясь кредитами…
Они уже потратились — на создание компаний. И оказалось что компаний — кредитунов — пара сотен, а клиентов нет.
И вот пошла вторая фаза — истерика, попытки найти хоть кого-то.
Мой телефон попал к «манивео» — раз в неделю звонят «ну возьмите хоть что-то, умоляем». Угрожаю — затихают. Но на недельку.
Как по мне — это уже агония рынка.
Хтось тут добре помиляється — або власники Сільпо, або ви ;)
Этот «псевдобанк» основан очередным бывшим менеджером привата — «Кристина Кармазина, которая три месяца назад оставила должность главы департамента цифровых продуктов Приватбанка для работы над новым продуктом»
А Сильпо — только партнер.
Если бы сильпо хотело занятся потребкредитами — для этого есть масса способов попроще и подешевле чем лепить очередной (десятый уже) «псевдобанк».
Ось тут про власників:
https://bvr.com.ua/#aboutBank
Новаторство за Вами давно помічено. Психологи, як я розумію, іменують новаторами не лише винахідників, а й тих, хто серед перших береться застосовувати нові продукти. Ви, пам’ятаю, взялися оформлюватися до Ізібанку, щойно про нього пройшло перше повідомлення. Наскільки, до речі, Вас задовільнили ізібанківські продукти?
Перш за все дякую за добрі слова. Так, я дійсно мав у планах спробувати izibank. Але згодом все ж вирішив тимчасово цю справу відкласти, натомість «зайнявся» А-Банком. Про свій перший досвід співпраці з цим банком написав у відгуку:
https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/219437/
Зараз пробую протестувати «Власний рахунок», але щось процес «завис» (див. мій коментар нижче, від 22 червня 2021, 12:00). Все ж спробую довести процес до логічного завершення.
Щодо izi-банку — хоч і не маю зараз до нього великого інтересу, все ж думаю, що з часом протестую і його (хоч і не гарантую, що у найближчий час). По факту — обов`язково відпишуся.
О, так це суттєво змінює ситуацію. Я трохи розчарувався «Сільпом», останнім часом нечасто до нього заходив. Можливо, на подальше знову зверну на нього увагу.
https://bvr.com.ua/sl/tarif.pdf
Скопіювали майже все з Монобанку :)
Але з поповненням картки не дуже зрозуміло — безкоштовно тільки в касах/терміналах Восток та на касах Сільпо. Монобанк тут конкурентніший, пропонуючи безкоштовне поповнення через всюдисущі термінали Привату.
— шо, реально? Звучить дико, особливо як для «банку без відділень».
Може ви щось наплутали?
https://www.monobank.ua/taryfy
«Зарахування суми Депозиту за Депозитним договором на власну картку monobank — Безкоштовно»
Або це застарілі тарифи, або мене взяли «на пушку», та при спробі вивести гроші на картку вискочило автоматичне повідомлення про комісію. І про можливість обійти комісію у разі отримання готівки через касу банку-партнера. Я був ошарашений, не став шукати відповідних пунктів у тарифах, а просто поповнив інший депозит, за це комісію не запросили. Зараз пройдуся по Вашому посиланню, побачу, як там це сформульоване. У будь-якому разі, певний рівень недовіри до Моно у мене вже з’явився.
Так, у тарифах про таку комісію не йдеться. Але в моєму випадку тоді щось пішло не так. Наступного разу буду уважнішим і у разі повторення ситуації вступатиму в дискусію. Дякую за реакцію.
Я б все ж спробував з`ясувати це питання. Якщо підтримка не допоможе — спробуйте звернутись у спільноту monobank community у Фейсбуці.
Відписуюсь.
Як мені вдалося з’ясувати пізніше, комісія при отриманні коштів завершених депозитів Монобанку виникає у двох випадках.
Перший — зняття готівки з Монокартки у будь-якому банку. Це, звісно, може знеохотити відправляти кошти на Монокартку для їх подальшого зняття.
Другий — перерахунок коштів завершеного депозиту на картку в іншому банку.
Безкомісійні варіанти — перерахувати кошти на поповнення свого іншого монобанківського депозиту або вказати конкретне відділення банку-партнера, через касу якого готівку буде видано.
Я обрав останній варіант, вказавши найближче відділення А-банку. Видача пройшла гладко. Моно саме домовляється з партнерами про резервування і видачу необхідної суми готівки. Єдина незручність, яку я відчув — найближча запропонована дата отримання — аж за п’ять днів. Хоча початково було задекларовано, що чекати доведеться лише два дні.
Перепрошую всіх, кому потрапила на очі моя попередня неперевірена інформація про начебто наявну комісію при зарахуванні коштів завершеного Монодепозиту на власну Монокартку. Такої комісії не існує.
Вдячний, що не забули і відписались. Також дякую за надану інформацію, воно є дійсно корисною і цікавою.
+ 15 — як кажуть, чим можу :)
Дякую за відгук. Сподіваюсь, інформація стане в нагоді.
«+ 15 — як кажуть, чим можу :)»
А більше нічого й не треба. Я багато разів користувався Вашими рекомендаціями й висновками. Радий з того, що вдалося відповісти тим самим.
«1) Оплачуйте звичні покупки карткою Банку Власний Рахунок
2) Завжди скануйте QR-код з додатка або штрих-код з картки Банку Власний Рахунок
3) Та витрачайте Бонус на улюблене в „Сільпо“»
Тю-у-у-у…
Тобто 3% бонусів не буде, якщо оплатити картою Власний Рахунок, але не відсканувати на касі Сільпо штрих-код?!
Якось зовсім не по-необанківськи…
Після неодноразового перефотографовування документів і двох дзвінків з банку, процедура зависла на кроці 3 (перевірка документів) зі статусом «в процесі». Чекаю, може «крига зрушить»…
Видно, щось їм у Вас не сподобалося… ;-)
Картку вже отримав.
Щоб зареєструватися у нашому новому мобільному додатку Банк Власний Рахунок, потрібно виконати всього три кроки:
• завантажте мобільний додаток Банк Власний Рахунок за посиланням: для Android — https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bank.vr або для іOS - https://apps.apple.com/us/app/id1499995681 ;
• за підказками пройдіть реєстрацію та завантажте у додаток фотографії Ваших актуальних документів;
• оформіть віртуальну картку онлайн або пластикову, отримати яку можна у відділенні Justin.
Оформивши картку, Ви зможете користуватися усіма перевагами нашого нового продукту:
• Бонус на улюблене за покупки всюди
• Кредитний ліміт до 100 000 грн
• Поповнення картки без комісії, навіть у Сільпо та поштовому відділенні Justin
• Безкоштовні перекази та платежі
• 7% річних з рахунком для накопичення
Оформлення та обслуговування картки повністю безкоштовне, детальніше про Банк Власний Рахунок: https://bvr.com.ua
Служба підтримки: Viber https://bit.ly/2SOEWOJ, Тelegram https://bit.ly/33OkHXO або за номером 0 800 30 26 00 (24/7/365, безкоштовно по Україні).
Також уточніть, чи будуть нараховані підвищені бонуси при оплаті картою БВР у Сільпо, якщо додатково касиру не показати штрих-код Власного Рахунку?
— на касах магазинів «Сільпо» (максимальна сума поповнення картки в магазинах «Сільпо» — 4999 грн на добу, мінімальна — 10 грн);
— у відділеннях Justin (до 4999 грн на добу);
— у терміналах Банк Восток (до 4999 грн за одну операцію);
— у касах відділень Банку Восток (без обмеження суми поповнення, але для поповнення більше, ніж на 5000,00 грн, візьміть з собою паспорт).
На жаль, без Вашої ідентифікації за допомогою картки Власного Рахунку, система не зможе нарахувати додаткові бали. Якщо Ви завітали до магазину «Сільпо» або Le Silpo та не взяли з собою картку Банку Власний Рахунок. Ви можете просканувати QR-код з розділу «Бонус» в додатку. А якщо Ви ще й розрахуєтесь за допомогою QR-коду, то отримаєте ще більше балів!
«додаткову комісію може знімати банк, який обслуговує термінал«
— я б на вашому місці зробив би безкоштовне поповнення також і через наймасовішу мережу терміналів.
Хоча б на перший рік роботи сервісу. Такий крок потенційно може збільшити кількість нових клієнтів.
Зробити можна так як це працює в Моно — повертати комісію у вигляді кешбеку (у вашому випадку бонусами).
«На жаль, без Вашої ідентифікації за допомогою картки Власного Рахунку, система не зможе нарахувати додаткові бали«
— але ж клієнт вже ідентифікований по карті БВР, якою він розплачується.
Необхідність подвійної ідентифікації суперечить духу «необанку».
Це якраз із серії тих «дрібниць», технічне вирішення яких принесло популярність і народну любов вашому конкуренту Монобанку.
Передавайте девелоперам сервісу привіт від мінфінівців ;)
Щодо «наймасовоїші мережі терміналів» — спірне питання. А якщо ще й врахувати їхню глючність… Було б непогано, якби була можливість безкоштовного поповнення карти в терміналах iBox або Easy Pay. До речі, останні, як на мій погляд, більш масові, ніж приватівські.
Я спитав достатньо конкретно «чи будуть нараховані підвищені бонуси при оплаті картою БВР у Сільпо, якщо додатково касиру не показати штрих-код Власного Рахунку?«
Представник банку підтвердив ту інформацію, яка написана у них на сайті — «Завжди скануйте QR-код або штрих-код»:
https://bvr.com.ua/#aboutVR
Отже бонусна програма «Власний рахунок» живе своїм життям (як окремий модуль) — штрих-код потрібно сканувати завжди, незалежно від способу оплати.
— саме так.
На мою думку якщо сервіс назвався «необанком», то він має вирішувати таку майже банальну задачу інтеграції власних продуктів.
Відгук тут:
https://minfin.com.ua/ua/company/vlasnyy-rahunok/review/234702/