Минфин - Курсы валют Украины

Установить
21 января 2021, 12:44 Читати українською

Курс биткоина впервые за неделю опустился ниже $33 тысяч

21 января, курс биткоина на криптобирже Binance впервые за неделю опускался ниже $33 тыс., падая до $32,5 тыс. Об этом пишет РБК.

21 января, курс биткоина на криптобирже Binance впервые за неделю опускался ниже $33 тыс., падая до $32,5 тыс.
Фото: epravda.com.ua

За прошедшие сутки первая криптовалюта подешевела на 5%, c 14 января — на 19%. Неделю назад стоимость актива превышала $40 тыс., после чего начала снижаться.

Торги на бирже

Вслед за биткоином подешевели, а альткоины.

За последние 24 часа цена Ethereum снизилась на 6%, до $1,2 тыс., XRP подешевел на 4%, до $0,28.

Читайте также:Аналитики прогнозируют рост Ethereum в семь раз

Несмотря на снижение рынка, стоимость четвертой по капитализации криптовалюты Polkadot за последние сутки выросла на 3%, до $16,14.

Читайте также: Виртуальное богатство: Кто из народных депутатов владеет криптовалютами

Звездный час биткоина

В начале текущего года биткоин торговался на уровне в $ 28,9 тыс., за 8 дней он подорожал на 45%, прежде чем цена начала снижаться.

Напомним, 7 января этого года цена биткоина впервые превысила $ 40 тыс., а 9 января достигла $ 41 тыс.

За год стоимость биткоина выросла более чем в 5 раз. В марте прошлого года цена монеты падала до $ 3,8 тыс., с того момента рост составил более 950%.

Прогнозы аналитиков

Ранее коммерческий директор платежной системы Bitpay Сонни Сингх предупредил, что курс первой криптовалюты может резко упасть до $ 20 тыс., если игроки институционального уровня начнут его продавать.

В то же время ведущий аналитик Bloomberg Майк Макглоун писал, что на данный момент биткоин выглядит более перспективной инвестицией, чем золото. Макглоун считает, что рост стоимости первой криптовалюты до $ 50 тыс., а ее капитализации до $ 1 трлн — это более вероятный сценарий, чем падение цены до $ 20 тыс.

Комментарии - 24

+
+15
Alpenstein
Alpenstein
21 января 2021, 12:46
#
Срочно нужно два твита Мендель.
+
0
stas12345
stas12345
21 января 2021, 13:12
#
Время, как говорится, закупить актив подешевле)
+
+15
ballistic
ballistic
21 января 2021, 13:28
#
Покличте мене, коли біток опуститься нижче $3.3К ;)
+
0
Daos
Daos
21 января 2021, 13:45
#
Во-первых, он не опустится ниже.
А во-вторых — ЗАЧЕМ? Ты же всё равно не купишь:)
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 14:55
#
«ЗАЧЕМ?»
— якщо це трапиться (а така ймовірність існує), то буде вельми кумедно на це подивитися :)

«он не опустится ниже«
— якраз отака незворушна самовпевненість біточників забавляє.
Такий хід думок притаманний адептам різних пірамід і сєкт.
+
+3
Daos
Daos
21 января 2021, 17:41
#
Мне тоже будет весело на это посмотреть, если это произойдёт)
Знаю даже, что будут кричать все пирамидоголовые)
Я не уверен на 100% (как бы всё возможно), поэтому перефразирую — Как бы не хотелось, но ближайший год-два увидеть курс 3500 очень и очень маловероятно. А там посмотрим. Я действую по ситуации, а не по вере. Будет 3500 — откуплю под завязку. Мож не сомневаться.
И знаю, что ты будешь делать — стоять в сторонке и кукарекать, что биткоину скоро усё)
Как делал это в марте. Скрины у меня есть, названия статей тоже. Можешь почитать свои комменты и увидеть, как промахнулся. Но тебе, вижу, не привыкать:)
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 18:02
#
«ближайший год-два увидеть курс 3500 очень и очень маловероятно«
— видно, що інтелект у вас таки присутній, але бажання халяви часто затьмарює вам очі.
Якщо так, то ви ризикуєте потрапити в халепу, не змігши вчасно відрізнити критичні фактори реальності від бажаної іллюзії.

"кукарекать, что биткоину скоро усё) Как делал это в марте."
— пруф є, де я писав, що «биткоину скоро усё»?
Схоже у вас схильність видавати бажане за дійсне. Така поведінка також притаманна адептам різних пірамід і сєкт.
+
0
Daos
Daos
21 января 2021, 18:18
#
Якщо так, то ви ризикуєте потрапити в халепу, не змігши вчасно відрізнити критичні фактори реальності від бажаної іллюзії.
За меня не переживай, как-то разберусь)
И да, в облаках как раз не я летаю) Все действия мои реальны)
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 19:21
#
Не знаю як ваші реальні дії, але те що ви пишете вже неодноразово випадало з реальності — то вам здавалося, що біток ніколи не опуститьcя нижче $3.3К, то привиділось, що я заявляв «биткоину скоро усё»… Обережніше з іллюзіями — вони такі легкодоступні і приємні на смак, але коли вони розбиваються похмілля після них буває важким… ;)
+
0
Daos
Daos
21 января 2021, 19:45
#
Мож и перепутал с кем-то — вас там сект и сект — ммм-щики, лотерейщики и т. д.
Но сути это не меняет. Одним словом — биткоинофоб.
А на счёт курса 3300 в ближайшие два года — это не мои илюзии, это как раз и реальность.
Можем поспорить, если не ссыкотно?
+
0
Daos
Daos
21 января 2021, 19:52
#
Ибо в твоих иллюзиях скоро 3300:)
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 19:56
#
"Можем поспорить"
— я в казино, лотереї та всілякі піраміди не граюсь :)

"Мож и перепутал с кем-то"
— ви вже забули свою вигадку про мене, яку озвучили 2 годину тому — "кукарекать, что биткоину скоро усё) Как делал это в марте."?
А коли я спитав про пруфи, це опутсило вас на землю з іллюзорної висоти, ваша впевненість раптом кудись зникла. Частіше заземляйтесь, щоб раптом не відлетіти в космос ;)
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 19:58
#
"скоро 3300"
— я ніде такого не писав.
Ви швидко забуваєте, що читали декілька годин тому. Схильність до іллюзій затьмарює вам очі і відриває від реальності. В принципі така ознака притаманна більшості адептів бітка.
+
0
Daos
Daos
21 января 2021, 20:06
#
Я так и знал — сам не веришь в 3300, просто абы ляпнуть)
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 20:28
#
"сам не веришь"
— віра — це шлях сєктантів :)

А я скептик. Я не вірю, я аналізую, оцінюю, зважую, розраховую. Вважаю необачливим літати в ілюзорних хмарах, якщо це несе загрозу основному капіталу. Чисто для фану, періодично політати можна. Але я розділяю розваги і реальне життя.
+
0
Daos
Daos
21 января 2021, 20:42
#
— віра — це шлях сєктантів :)
Как раз про твою секту. Как она точно называется, МММ? Пирамида? Лотерея?
Говоришь не писал, что биткоин — это пирамида? Просмотрел несколько листиков, ниже цитаты — ballistic4 июня 2020, 20:00#
«Биткоин нельзя убить :)»
— коли біток стане нікому не потрібен, він буде жити вічно у когось на віртуалці :)
ballistic3 августа 2020, 15:57#
«в основном теряют деньги те 95+% кто не умеет»
— точнісінько як в класичних пірамідах :)
ballistic3 августа 2020, 16:58#
«Те кто на этом зарабатывает, в таком не заинтересованы»
— це може раптом змінитися при досягненні критичної точки, як це трапляється в пірамідах.
ballistic3 августа 2020, 16:00#
Варіант фінансової смерті бітка Ви навіть не допускаєте?
Оптимістично…
ballistic3 августа 2020, 15:08#
«Это рай для опытных трейдеров и гибель для „хомяков“»
— хочете сказати, що «крипта» має ознаки класичної піраміди?)
ballistic29 августа 2020, 21:11#
Згідно зі статті на ціну бітка вливають майнери, «інвестори», обладнання, хешрейт, емісія стейблкоінів… Але жодного слова про реального споживача і реальне практичне використання «валюти» за прямим призначенням — розрахунки.

Чим же ця гра відрізняється від класичних пірамід? Лише запутаністю і масштабністю. Але фінал в усіх пірамід однаковий.

И это только оч малая часть кукареканий) Смешно было сейчас это читать при курсе 30+, когда писалось это ещё при курсе ± 10))
Смешной ты, баллистик) Если ты в этом ноль, то признай и не пиши глупостей больше)


+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 21:37
#
Ого у вас пригоріло! Не полінувалися поритися в історії :)

Підпишуся під кожним своїм словом.
Тільки от біда — в тому, що ви процитували нема нічого про «биткоину скоро усё».
Також тут нема моєї заяви, що «биткоин — это пирамида». Я лише аргументовано вказував на схожість ознак поведінки бітка і біточників з класичними пірамідами.
Більш того, я явно вказав, що біток не є класичною пірамідою, бо відрізняється запутаністю і масштабністю.

Схоже у вас є проблеми з точністю семантичного розуміння написаного. Якщо ви допускаєте такі самі помилки при аналізі криторинку, то у мене для вас погані новини…

"Смешно было сейчас это читать при курсе 30+, когда писалось это ещё при курсе ± 10"
— дійсно, за декілька місяців приріст 200+%, але ви в упор не помічаєте схожості з класичними пірамідами. Сміх гарний психологічний захист для того, щоб сховатися за ним від незручної реальності.

Як там у народі кажуть — «сміється той, хто сміється останнім»? ;)
+
0
Daos
Daos
21 января 2021, 21:50
#
Тільки от біда — в тому, що ви процитували нема нічого про «биткоину скоро усё».
А слово «пирамида» не подразумевает ли скорую кончину?
Також тут нема моєї заяви, що «биткоин — это пирамида»
А как на счёт — Але фінал в усіх пірамід однаковий.​​​​​​​
Як там у народі кажуть — «сміється той, хто сміється останнім»? ;)
Вот тут согласен на все 100:)
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 22:06
#
«А слово «пирамида» не подразумевает ли скорую кончину?«
— враховуючи, що біток не є класичною пірамідою, скоріш за все його життєва траєкторія буде відрізнятися від «класики».

Повторюсь, я ніде не писав, що біток скоро всьо і що це піраміда.
Але біток має невні ознаки піраміди, тому я прогнозую, що певні наслідки діяльності будуть схожі як у класичних пірамід.

Я знаю людей, які 3 роки назад вклалися, але не витримали затяжне спадне раллі і вийшли зі збитками. Скільки таких у світі? Це вже перші жертви бітка.
А зараз на хвилі хайпу бітками цікавляться люди, далекі не тільки від фінансів, а й від базової аналітики і логічного мислення. Тому основні жертви ще попереду.
+
0
Daos
Daos
21 января 2021, 22:26
#
Согласен, что не всем дано на этом заработать. Как в принципе и не только на этом. Да и потерять можно на всём чем угодно. Одни копили деньги десять лет, чтобы открыть свой ресторанчик. Открыли — а тут на тебе карантин и сразу лохдаун в подарок. Другие вложились в недвигу, потом поняли, что надо было не в Аркаду. Кто-то понёс на депо и до сих пор забирает. Кто-то думал, что лучше хранить в долларах под матрасом, пока квартиру не вскрыли. Так что риск есть во всём и у всех, у кого есть деньги)
Но жить надо и зарабатывать на неё тоже) А там уже кто как умеет)
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2021, 23:01
#
Погоджуся, що ризик є всюди. Життя саме по собі - це ризик :)

Проте ризики бувають різні. Якщо порівняти биток з депозитом, матрацом і нерухомістю — ймовірність втратити капітал з битком кратно вище.
Деякі стабільно заробляють на тоталізаторах, грі в покер і форексі. Але переважна більшість втрачає. Однак черга з бажаючих отримати «легкий заробіток» ніколи не скінчиться.
+
0
Abramon
Abramon
21 января 2021, 14:31
#
Це зайвий раз доводить, що биток надзвичайно спекулятивний актив та легко піддається негативним чи позитивним новинам на ринку.
+
+5
barbav
barbav
21 января 2021, 14:58
#
Киты фиксируют прибыль
сейчас еще один загон до 50к и вниз, или сразу после 30к вниз.
если пропали видеокарты из продажи или стали по неадекватным ценам жди обвал биткоина
+
0
BobKickass
BobKickass
21 января 2021, 18:35
#
Це ж було вже!©
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться