Минфин - Курсы валют Украины

Установить
14 апреля 2020, 11:31 Читати українською

Цены на золото подскочили до 8-летнего максимума

14 апреля цена на золото растет, достигнув максимума с 2012 года, на фоне сохраняющихся опасений влияния коронавируса на экономику. Об этом сообщает Bloomberg.

14 апреля цена на золото растет, достигнув максимума с 2012 года, на фоне сохраняющихся опасений влияниякоронавируса на экономику.
Фото: epravda.com.ua

Торги на бирже

Фьючерсы на Comex подорожали на 1,3% до $1785 за унцию, достигнув самого высокого уровня с октября 2012 года, и торговались на уровне $1768,70 в 7:27 утра в Лондоне.

Cпотовое золото подешевело почти на $60 по цене $1 712,63 за унцию. Майский фьючерс на серебро дорожает на 3,15%, до 16,02 доллара за унцию.

Почему растет золото

Котировки драгоценного металла выросли из-за опасений резкого замедления экономического роста в мире, вызванного введением карантинных мер. Инвесторы традиционно используют золото в качестве защитного актива в периоды высокой волатильности на финансовых рынках.

Читайте также: Цены на золото рекордно выросли

Спрос на золото также остается высоким из-за опасений инфляции, которая будет наблюдаться после принятия масштабных денежных программ крупнейшими центробанками мира.

ФРС объявила о пакете стимулирования экономики в объеме $2,3 трлн, а министры финансов Европейского союза договорились об экономической поддержке в размере 0,54 трлн евро.

Читайте также: Цена на золото достигла максимума за последние восемь лет

В то время как рост мировой экономики замедляется, а неопределенность на финансовых рынках остается высокой, можно ожидать скорее дальнейшего роста цен на золото, чем снижения, считает руководитель направления перспективных исследований Next Generation Julius Baer Карстен Менке.

 Мифы и реальность: Инвестиции в золото в 2020 году

Тем не менее, котировки золота могут достичь исторического максимума лишь в случае, если ситуация выйдет из-под контроля и ожидаемая короткая, но непродолжительная, рецессия мировой экономики перерастет в более длительную депрессию.
 

Ранее сообщалось

  • В условиях нестабильности на валютном рынке и кризисов в экономике многие инвесторы направляют свои инвестиции в золото. С начала века стоимость золота выросла в 5 раз, то есть до 2000 года золото стоило около $300.

Читайте также: Золото 2019: Сколько заработали инвесторы

Следите за интересными и эксклюзивными материалами о влиянии пандемии на экономику в телеграмм-канале «Экономика и коронавирус»

Комментарии - 47

+
0
mary27
mary27
14 апреля 2020, 12:11
#
И где в Украине эти фьючерсы и споты на золото?
+
0
LISTT
LISTT
14 апреля 2020, 12:14
#
Где и везде, на брокерских счетах
+
0
kingcity
kingcity
14 апреля 2020, 13:03
#
І навіщо Вам ці ф`ючерси і споти ? Купуйте фізичний метал - надійніше.
+
0
mary27
mary27
14 апреля 2020, 23:20
#
Ровно до момента попытки их продать - тут начинается весь трэш.
+
0
kingcity
kingcity
14 апреля 2020, 23:33
#
Не зрозумів. Треш при спробі продажу фіз.металу? Не бачу проблем. Чи треш при спробі продажу ф`ючерсів та спотів?
+
+15
mary27
mary27
14 апреля 2020, 23:38
#
Первое)
Для начала, очень немногие отделения выкупают.
Второе — разница между покупкой и продажей.
Третье — не выкупают металл, купленный в др.банке.
Б/н занимаются очень немногие, и там феерические условия+вне гарантий ФГВФЛ.

По сути — токсичный актив без вторичного рынка.

Контракты на бирже решали б многие вопросы, но у на с этим сами знаете как.
+
0
kingcity
kingcity
14 апреля 2020, 23:59
#
mary27

Щодо фізичного золота:

З 1-м пунктом згідний повністю
З 2-м — частково (у різних місцях по-різному)
З 3-м — не згідний, у всякому разі я ще з таким не стикався. Може у Вашому регіоні свої порядки.

Актив якраз непоганий, та й з вторинним ринком не так погано.

Якщо є потреба, продати банківський злиток — не є проблемою. Якщо цікавить — пишіть в особисті повідомлення, поділюсь інформацією.
+
0
ballistic
ballistic
15 апреля 2020, 1:02
#
Щодо пункту 3, я теж чув таке, що злиток, куплений в одному банку, інші банки не приймуть просто так.
Принаймі потрібна експертиза, щоб підтвердити. А це додаткові витрати.

Навіть, якщо купити в одному банку і винести злиток за поріг (а не зберігати в цьому ж банку), то теж потрібна буде додаткова експертиза.
+
0
kingcity
kingcity
15 апреля 2020, 10:34
#
Експертиза потрібна у будь-якому випадку. Навіть якщо ви купивши злиток покладете його у скриньку у цьому ж банку, а потім надумаєте цьому ж банку продати - все одно експерт повинен буде засвідчити його справжність. Образно кажучи, якщо ви отримали злиток в руки - щоб продати його банку назад потрібна експертна оцінка.

Щодо додаткових витрат - переважно це разові витрати, які банк здійснює, коли запроваджує у себе цю послугу - відкуп злитків.
+
0
ballistic
ballistic
15 апреля 2020, 13:02
#
«Експертиза потрібна у будь-якому випадку»
— але ж це зовсім різний рівень — переконатись в справжності злитка, що був проданий банком і лежав у власному банківському сейфі і в злитку, що «принесли з вулиці».
В першому випадку це проста безкоштовна процедура. В другому — це серйозна складна процедура, що має свою ненульову вартість.

Це мої припущення, я не маю такого досвіду. Але мені цікаво, розкажіть, якщо знаєте, як воно на практиці.
+
0
mary27
mary27
15 апреля 2020, 14:12
#
Потому и пишу, токсичный актив, купить просто, продать — с кучей проблем.
Запилили бы, как в РФ, ОМС.

А биржевые контракты — с не менее геморройным выходом на иностранные биржи.
+
0
ballistic
ballistic
15 апреля 2020, 15:00
#
Якщо купувати і зберігати злитки в одному банку, то нема ніякої токсичності.
А є ж ще електронне золото, яке теоретично можна переказати на рахунок в іншому банку.
+
0
kingcity
kingcity
15 апреля 2020, 15:01
#
Маю практичний досвід. Продати злиток банку не є складно, правда далеко не всі банки відкуповують злитки. У будь-якому випадку повинна бути здійснена експертна оцінка злитка - чи він не є фальшивим.І навіть, якщо Ви пред`явите банку документ, що ви раніше купували злиток у банку - це нічого не міняє, у квитанціях, які видає банк, не вказується номер злитку і відповідно немає гарантії, що ви продаєте саме той злиток, який раніше купили згідно цієї квитанції. Сама процедура проста - експерт робить свою справу і дає (чи не дає) «добро», якщо висновок експерта позитивний - злиток віддається у касу, видруковуються документи для банку і для клієнта (квитанція), клієнту виплачуются кошти, та й на тому все. На банківських екземплярах обов`язково повинен бути підпис або особистий штамп експерта.
Тепер щодо експертизи і самого експерта. Експертом може бути як працівник банку, так і стороння людина, з якою укладено трудовий договір.Обов`яковою умовою є наявність у цієї людини свідоцтва експерта-оцінщика. Копія цього свідоцтва повинна зберігатися у банку. Отримати його не особливо складно - потрібно пройти курси у Пробірній палаті або її регіональному відділенні, по закінченні їх скласти іспит. Тривалість таких курсів всього 2-3 тижні, яка їхня вартість на сьогоднішній день - не знаю. Продовження у наступному коментарі.
+
0
ballistic
ballistic
15 апреля 2020, 15:21
#
Я 9 років назад цікавився золотом і розглядав можливість купити злитки. Представник банку мене попередив, що якщо я заберу злитки на зберігання вдома, то для викупу назад потрібно буде пройти експертизу, яка буде щось коштувати. І можуть бути проблеми з викупом, якщо наприклад упаковка буде пошкоджена. Якщо ж зберігати злитки в банку, то експертиза не потрібна.
Тоді я вирішив не заморочуватись і обрав електронне золото.

Цікаво, скільки Вам коштувала експетиза, чи був це той самий банк де купували і наскільки відрізнялась у % ціна викупу від поточної ціни продажу?
+
+15
kingcity
kingcity
15 апреля 2020, 15:31
#
Щодо експертизи - немає якихось  вимог, які закріплені на рівні офіційних документів як вона повинна проводитись і тому кожен банк (чи кожен експерт) використовує свої способи. Взагалі методів перевірки злитків є багато, цьому можна окремий допис присвятити.Як це виглядає на практиці у укр.банках.Далеко не всі банки готові вкладатись у якесь дороге обладнання і стараються обмежитись простішими методами.Та й є деякі нюанси. Наприклад, якщо клієнт приносить злиток у заводській упаковці (у 90% випадків це штамповані злитки), його ніхто не буде розпаковувати, бо його привабливість для подальшого продажу знижується (втрата товарного вигляду). У такому випадку експертиза робиться лише методом візуального огляду (клеймо, поверхня злитка) і зважування (кілька грамів запасу робиться на упаковку, зрештою є навіть дані скільки важать злитки різних виробників в упаковках). Якщо злиток без упаковки (переважно це литі злитки) - то стараються провести ще якесь додаткове дослідження - наприклад, перевірити реактивом поверхню злитка або перевірити за допомого зважування у воді і на повітрі (метод Архімеда, є ваги, які дозволяють це робити). Якщо у банку є ультразвуковий детектор (а він є далеко не у всіх) - робиться перевірка однорідності злитка ним. Можуть використовуватись і інші методи, але це окрема тема та й використовують їх не часто. Ще кілька слів у наступному коментарі.
+
0
ballistic
ballistic
15 апреля 2020, 15:50
#
Дякую за відповідь.
Але не зрозумів щодо вартості цієї послуги і чи застосовується інша ціна викупу для «не своїх» злитків?

І взагалі, є приклад банку, який зараз викупає «чужі» злитки?
+
0
kingcity
kingcity
15 апреля 2020, 15:51
#
Щодо того, що банки відкуповують лише злитки, придбані у них же - чув про те, що якісь банки таке вимагають, але на практиці реально з цим не стикався ні разу. Зрештою, навіть не знаю, як це практично реалізовується - у квитанціях, які видаються клієнту номери злитків не вказуються, отже немає гарантії, що клієнт приніс на продаж саме той злиток, який раніше купив у цьому ж банку. Може хіба якісь банки ведуть для себе облік номерів злитків, які вони продавали. Або можливо вважають, що якщо клієнт купив у них раніше якусь кількість золота, то таку саму кількість вони у нього приймуть назад (при наявності квитанції). неважливо чи то ті ж злитки чи ні. Зрештою, деякі банки при закупівлі золота за кордоном замовляли на злитках свій логотип («Надра», «Хрещатик», «Правекс»).
До речі, продати злиток Правексу досить складно, якщо Ви не у Києві. Експертизу злитків вони роблять лише у Головному офісі банку. Коли клієнт у регіоні приносить злиток у відділення, його відправляють у Головний офіс (клієнту видається документ, що прийнято злиток для експертизи), там робиться оцінка і клієнту повідомляють ціну, по якій банк може його взяти.Якщо клієнт погоджується - йде у відділення і отримує кошти. Якщо ні - злиток пересилається назад у відділення і повертається клієнту. Наскільки мені відомо, транспортні витрати оплачує клієнт (але не поручусь за це точно).
+
0
kingcity
kingcity
15 апреля 2020, 15:53
#
mary27, якщо у Вас буде потреба продати злиток і з цим виникнуть проблеми - пишіть в особисті повідомлення, постараюсь допомогти.
+
0
kingcity
kingcity
15 апреля 2020, 16:50
#
ballistic

Представник банку мене попередив, що якщо я заберу злитки на зберігання вдома, то для викупу назад потрібно буде пройти експертизу, яка буде щось коштувати.. .Якщо ж зберігати злитки в банку, то експертиза не потрібна« - що він мав на увазі ? Хотів, щоб Ви фізично не отримували злитки, а зберігали їх на »металевому" депозиті чи поточному рахунку ? Тоді зрозуміло, навіщо експертиза, якщо Ви ці злитки навіть у руки брати не будете. У іншому випадку - потрібна експертиза, навіть якщо Ви зберігали ці злитки у скриньці у банку. Подумайте самі: клієнт працює зі скринькою наодинці, у спеціальному приміщенні . Як працівник банку може бути впевнений, що Ви дійсно поклали злитки у скриньку і потім ті самі злитки взяли і принесли у касу ? З Ваших слів ? 
« І можуть бути проблеми з викупом, якщо наприклад упаковка буде пошкоджена» - проблем не повинно бути, просто можуть оцінити злиток дешевше та й все.
Вартість експертизи - деякі банки не беруть за це окремої плати (переважно), деякі можуть брати якусь символічну плату (сотню-другу гривень). Це вже залежить від політики банку, в т.ч. цінової, а також від того чи експертом є працівник банку (який отримує фіксовану зарплату незалежно від того, були якісь експертизи, чи ні) чи стороння людина, якій платять додатково. Можливо є і ще якісь фактори.
Повертаючись до працівника банку, про якого Ви говорили: скоріш за все, він просто хотів «натягнути» Вас на металевий депозит чи рахунок, тому й почав Вам «лапшу на вуха вішати».

+
0
ballistic
ballistic
15 апреля 2020, 17:44
#
"Хотів, щоб Ви фізично не отримували злитки, а зберігали їх на »металевому" депозиті чи поточному рахунку ?"
- напевно так, деталі процедури я не уточнював.
Але була різниця між безготівковим золотом і фізичним, який зберігався у банку.

«проблем не повинно бути, просто можуть оцінити злиток дешевше та й все»
- так це ж і є проблема - втрата частини вартості :)

«Вартість експертизи - деякі банки не беруть за це окремої плати»
- ось тут цікаво, чи є в Україні банк, який викупить злиток, куплений в іншому банку без додаткових комісій?
+
0
kingcity
kingcity
15 апреля 2020, 18:03
#
Щодо оцінки злитку у зв`язку з пошкодженням.
Ключове слово "можуть". Можуть за це знизити ціну, а можуть цього і не робити. Знову таки залежить від політики банку ну і від ступеню та характеру пошкоджень.

«чи є в Україні банк, який викупить злиток, куплений в іншому банку без додаткових комісій?» — є. Напишу у приватні повідомлення.
+
0
ballistic
ballistic
15 апреля 2020, 18:21
#
Ось якраз свіжа стаття по темі:
https://minfin.com.ua/ua/2020/04/15/43567407/
+
+15
mary27
mary27
15 апреля 2020, 19:21
#
Ждем статью ''как продать золото банку'')
+
0
mary27
mary27
16 апреля 2020, 15:48
#
Я про б/нал пишу, что услуга крайне редкая и дорогая.
+
0
mary27
mary27
16 апреля 2020, 15:50
#
Вы напишите, какую доходность вы получили, после вычета комиссий.

Определить пробу золота на пробирном камне — там максимум на полчаса объяснений+покупка пробирного камня, рективов и пробничков.
Все очень легко и просто.
+
0
mary27
mary27
16 апреля 2020, 15:51
#
А ''электронное золото'' это...?
+
0
mary27
mary27
16 апреля 2020, 15:52
#
Литые ''юмикоры'' тоже в упаковке идут, примерно как вакуумная пленка)
+
0
mary27
mary27
16 апреля 2020, 15:53
#
У ''ТАСа'' та же история, только головной офис выкупает, и ''ОТП'' так же.
+
0
mary27
mary27
16 апреля 2020, 15:54
#
Благодарю) Я больше по инв.монетам)
+
0
kingcity
kingcity
16 апреля 2020, 19:45
#
Так. Нічого складного у цьому немає. Але пробірний камінь - не єдиний метод. І головна біда - він визначить лише матеріал поверхні злитка. Щоб перевірити злиток на однорідність (другими словами, чи матеріал поверхні співпадає з тим, що всередині) найкраще ультразвуковий детектор застосовувати.Правда. він далеко не у всіх є.
+
0
kingcity
kingcity
16 апреля 2020, 19:48
#
Ну ballistic такий термін для б\г золота вживає. Я й не сперечався,головне - обом зрозуміло, про що йде мова.
+
0
kingcity
kingcity
16 апреля 2020, 20:23
#
Так, але номіналом від 250 гр. Та й упаковкою це важко назвати - тоненький целофанчик. Мені попадались і литі 100-ки в упаковці (Argor). Упаковка у них значно якісніша. Але такі дуже рідко з`являються. Навіть дуже-дуже.
+
0
kingcity
kingcity
16 апреля 2020, 20:27
#
mary27

Хоча був такий проект: e-gold (electronic gold).
Успіху, наскільки я пам`ятаю, не досяг.

+
0
mary27
mary27
16 апреля 2020, 23:01
#
Ломбарды за редким исключением пробирным камнем работают.
А детекторы…
Помню, где-то на юге, кажется в Одессе, был казус, когда кто-то умный заменил слитки в сейфовых ячейках на муляжи.
Интересно, ультразвуковой детектор установил бы разницу?
Там вроде свинец был.
+
0
mary27
mary27
16 апреля 2020, 23:03
#
Я прошлой осенью серебряные ''юмикоры'' смотрела, упаковка конечно...)
Как колбаса в вакууме.
А вот ''Argor Heraeus'' — там все солидно.
Они есть в банке, про который я вам писала в л.с.
+
0
kingcity
kingcity
16 апреля 2020, 23:19
#
Ломбардам рідко доводиться з банківськими злитками мати справу, при перевірці ювелірних виробів детектор не потрібен, там достатньо каменя і реактивів.

Один мій знайомий, власник ломбарду, коли йому попадається банківський злиток, особливо якщо без упаковки, то перекусує його пополам ножицями (не канцелярськими, звичайно, а для металу) і на зламі перевіряє реактивом.
+
0
kingcity
kingcity
16 апреля 2020, 23:20
#
Штамповані Umicore (1 - 100 гр.) теж гарну і якісну упаковку мають.
+
0
kingcity
kingcity
17 апреля 2020, 0:07
#
«Интересно, ультразвуковой детектор установил бы разницу?» - встановив би.
+
0
kingcity
kingcity
17 апреля 2020, 0:11
#
«Они есть в банке, про который я вам писала в л.с.» - дякую за інформацію. Але сріблом менше цікавлюсь.
+
0
mary27
mary27
17 апреля 2020, 13:17
#
Представила себе это зрелище, доставило)
+
0
kingcity
kingcity
17 апреля 2020, 13:30
#
Нормальне «зрелище», нічого «умопомрачительного»  : )
+
0
mary27
mary27
15 апреля 2020, 14:11
#
Хм, если продать по цене ломбарда - да, не проблема. По цене ломбарда я и сама купить могу)
+
0
bonv
bonv
14 апреля 2020, 12:18
#
Тихий актив:)
+
+15
LISTT
LISTT
14 апреля 2020, 12:40
#
Пока маржинколы не посыплются)
+
0
AnnaGerman
AnnaGerman
14 апреля 2020, 12:54
#
Виктор Федорович неспроста вкладывался в золото с самого начала столетия !
Но тут важно вложиться так чтобы в случае чего можно было вывезти .
+
+16
bonv
bonv
14 апреля 2020, 12:57
#
Росія своїх (своє золото) не кидає. Мадуро підтвердить:)
+
0
4862222
4862222
16 апреля 2020, 18:33
#
Никогда не понимал цен таких на этот рост
но и всегда, старались менять
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться