В Европе наблюдается тенденция роста продаж подключаемых гибридных автомобилей и электромобилей.
2 сентября 2017, 16:30
Читати українською
Продажи электромобилей и гибридов в Европе выросли на 41%
Об этом свидетельствуют данные EV Sales Blog data, пишет itc.ua.
Отмечается, что в июле в Европе было продано более 19,6 тыс. таких автомобилей. Это на 41% больше, чем в аналогичном периоде 2016 года. По итогам семи месяцев 2017 года продажи выросли на 34%.
Около 10% всех продаж пришлось на электромобиль Renault ZOE. Продажи французской модели выросли на 68%.
В июле их было продано 1919 штук. На втором месте с показателем 1406 проданных единиц оказалась модель Mitsubishi Outlander PHEV.
Также популярным электромобилем является BMW i3, его продажи составили 1277 шт. Хороший объём продаж показала модель Nissan Leaf – 1128 шт.
Продажи остальных моделей не дотянули до 1 тыс.
Источник:
Минфин
Комментарии - 14
Тому вдвічі дорожча ціна виправдана.
Ось дивлюсь ціну на Renault ZOE — від $18000 — майже рівно вдвічі :)
Новий Nissan Leaf від $28000.
Про BMW i3 пишуть, що коштує 35 тис. євро, але беха більш понтова.
Але тут ще треба врахувати, що в Європі ціни на ~20% завищені податками.
Renault ZOE — це швидше смарт і не конкурент для тесла.
До списку можна добавити шевроле волт. І ціна в нього якщо не помиляюся навіть вище. Як на мене, зі всіх них тесла виглядає найкраще, хоча і недоступна нам поки що. А взагалі, моя суб«ктивна думка, ЕМ за 3-4 роки вартуватимуть на 30-40% менше, а кількість супер чарджерів зросте і нас чекає цікаве майбутнє, якщо не буде ядерної війни
З іншого боку, якщо ЕМ стануть масовими — це змусить виробників бензину знизити йог вартість. І це насправді добре, бо конкуренція робить свою світлу справу :)
«А бюджетний в моєму розумінні до 20к»
— якщо порівнювати бензинові і електро авто, то в ціні порівняння треба врахувати відносну економію, що дає ЕМ, яка за щороку може скласти $1000-$2000 чи більше в залежності від щорічого пробігу.
Бензинові не будуть знижуватися, а поступово вмирати і навіть виростуть у ціні, поки взагалі не зникнуть.
Приблизно на 100 тис. пробігу 5-9 тис. дол. взалежності від двигуна. + 1000 на масла, фільтри, свічки, роліки, ремні і страх, що твій двигун завернеться від конструктивного дефекту, що зараз відбувається масово. Вигода очевидна. Тільки якщо у тебе тесла, де батарею можна поблоково відновити. Якщо це ліф із 160 км пробігу, то через 100к пробігу це 120-130км, а в реальності і того 100км. А нова батарейка, на сьогоднішній день вартує 15 тис. дол. Тому тут навпаки, перевитрата. Надія, що Маск добудує свій завод і ціна аккумів впаде в 2-3 рази, ось тоді економія буде для всіх видів ЕМ.
— буквально на минулому тижні спілкувався з дилером б/у Ліфів, запевняв що перепакувати всю батарею новими елементами зараз коштує ~$5000.
«Бензинові не будуть знижуватися»
— я мав на увазі вартість бензину, вона буде знижуватися, якщо попит почне падати.
По состоянию на 2016-й год, аккумулятор на Nissan Leaf емкостью 24 кВтч обойдется около $4-5 тыс. Однако еще 2 года назад цены были выше, а через год они станут заметно ниже.
"производители электромобилей дают гарантию на аккумулятор минимум 5-8 лет, причем речь идет о том, что до окончания этого периода АКБ сохранит 70% или больше от своей первоначальной емкости".
Мені для міста вистачить ємності на 100 км, тому оце й замислився, чи не взяти собі «авто для міста» — економія перед бензиновим авто значна, сенс є.