Sergey62
Sergey62
Зареєстрований:
24 березня 2014

Останній раз був на сайті:
28 листопада 2020 о 18:27
Перегляд профілю:
Сьогодні: 2
Всього: 10468
Підписчики (2):
Dmitrik7
Dmitrik7
zeta
zeta

Sergey62

Блог
Коментарі
Валютний форум
Відгуки
Гаряча лінія
0
6 серпня 2020, 10:39
# «Доходный сейф»
Користуюсь клієнт банком іншого банку по роботі. Так вони лист надсилають про зміну тарифу за місяць просто в клієнт банк. Виписку по любому кожен день потрібно робити і не пропустиш важливу інформацію.  А взагалі то мабуть всі знають що облікова ставка НБУ 6 відсотків і ніякий банк собі в збиток працювати не буде.
0
21 квітня 2020, 13:04
# Не отдают валютный депозит!!!
Доброго дня. Колись в цьому банку в мене був депозит в гривні з автопролонгацією.  В договорі було прописано десь так: Для зняття автопролонгації потрібно прийти у відділення в період  від 7 до 2-ох банківських днів до закінчення депозиту та подати заяву на відмову від пролонгації. Або зателефонувати в цей термін на гарячу лінію банку. Я зателефонував за три банківських дні та відмовився від пролонгації, сказавши, що хочу забрати свої кошти і ще й замовив необхідну суму готівки для видачі в касі, щоб не сказали коли прийду забирати депозит що в касі недостатньо коштів.  А Ви так зробили ?!
0
18 березня 2020, 11:36
# Банкомат не додал деньги 2500 грн.!!!
Доброго дня. Стандартна ситуація яка виникає в кожному банку і стосується техніки(заліза). В мене була інша ситуація в Ощадбанку.  Для сплати комунальних без комісії карткою Киянина через сайт ГІОЦ я завжди поповнюю картку готівкою через термінал в холі відділення.  Одного разу термінал після внесення  2000 грн. показав червоне коло на весь екран і звісно не встиг видати чек і гроші не зарахувались на картковий рахунок. По факту залізяка вкрала в мене гроші.   Звернувшись до менеджера відділення мене запевнили, що гроші повернуть згідно процедури встановленої банком для таких ситуацій. Я заповнив відповідний бланк заяви і мені сказали чекати.  Гроші повернулись лише через місяць, а обіцяли протягом 45 днів.  В Приваті наприклад так:
«29 вересня хотів зняти гроші (1000 грн.) з карти ПриватБанку в банкоматі банку Аваль, банкомат довго «думав», після чого повернув картку, але грошей так і не видав.» 
Відповідь банка на цьому форумі "30 вересня 2019, 12:32
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас."
0
27 вересня 2019, 9:02
# незаконное подключение услуг смс-банкгина
У мене дві карти Ощадбанка. І дійсно при відкритті другої нової карти, або після активації при перевипуску старої карти по замовчуванню СМС банкінг підключено(по кожній карті є можливість отримувати СМС про зміну стану карткового рахунку). Потрібно відключити по другій, третій і т.д. картці СМС банкінг самому через Ощад24/7, або по телефону , якщо жодного разу не користувались(не реєструвались в  Ощад24/7.)  Але коли ви користуєтесь  Ощад24/7 незалежно с телефона чи з ПК то до одної з карток обов'язково буде підключатись СМС банкінг(автопідключення).  Не бажаєте, щоб знімали щомісяця 7 грн. відмовтесь від Ощад24/7 - зателефонуйте щоб видалили ваш аккаунт.   До прикладу в Альфабанку можна вибирати або СМС банкінг  за 20 грн. в місяць, або  Push- повідомлення по транзакціях за рахунком безкоштовно.
0
7 серпня 2019, 13:54
# кредит
Ми наче хочемо жити так як живуть в європейських країнах.  А там на кожну людину ведеться кредитна історія. В кредиті можуть відмовити навіть за невчасно сплачений штраф за порушення правил дорожнього руху.
0
20 червня 2019, 11:09
# Пропали деньги!
Доброго дня.  Зараз висока температура і техніка не витримує і не тільки в Ощадбанку.  За багато років обслуговування в банку у мене також трапився випадок, коли термінал забрав готівку і крім помилки на екрані нічого не дав.  Прийшлося писати заяву у відділенні.  Кошти повернулись на карту майже через місяць. В кожному банку на розгляд таких ситуацій існує термін, але в загальному кожна заява про спірну операцію розглядається окремо, і в залежності від складності ситуації строки опротестування можуть коливатися від 45 до 180 днів, починаючи з дня списання по картковому рахунку спірної операції, але тільки після заповнення Вами заяви на спірну транзакцію.  Отже напишіть заяву і наберіться терпіння. Від щирого серця співчуваю Вам, так як я це сам проходив.
0
6 грудня 2018, 9:13
# Покупка доллара
А у меня не секрет в конце года заканчивается депо трехгодичный с ежемесячной выплатой процентов под 18% годовых в Ощаде. Получается за год прибавка за минусом 19,5% налога от 18%. Как говорит класика: «Храните деньги в сберегательной кассе»
0
15 серпня 2018, 11:07
# Полное недоверие банкоматам
Не переживайте так сильно. У меня за последние лет десять тоже один раз случай был в банке который сейчас на ликвидации. Аналогичная ситуация произошла в самом отделении банка и охранник сидел напротив и видел как я снимал деньги в банкомате и камеры в отделении были. Я сразу к начальнику отделения, мол свидетель охранник — банкомат деньги зажал верните. А она пишите заявление. У нас процедура через месяц вернем. Повезло, что с собой паспорт был и я в кассе тут же снял с карточки нужную мне сумму. А сумма не выданная банкоматом и отображена в чеке как полученная вернулась на карточный счет недели через две.
0
30 травня 2018, 13:08
# Аукціон по розпродажу заставного майна ДельтаБанку?!
ЧИ МОЖЕ ВАШ КРЕДИТ У ПРОЦЕСІ ЛІКВІДАЦІЇ БАНКУ БУТИ ПРОДАНИМ
Протягом процедури ліквідації банку Фонд здійснює продаж його майна (активів). Одержані від реалізації кошти направляються на погашення вимог кредиторів банку.
Кредити – це один із основних активів банку, тому вони теж виставляються на продаж. Придбати їх на відкритих торгах (аукціонах) можуть юридичні та фізичні особи (окрім самих позичальників та поручителів за договорами, права вимоги за якими виставляються на продаж). Інформація про виставлені на продаж активи оприлюднюється у друкованих засобах масової інформації, на сайті банку та на веб-сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
У разі продажу кредиту, новий кредитор письмово повідомляє позичальника про заміну кредитора за кредитним договором та вказує нові реквізити, на які слід повертати кошти. Факт продажу кредиту не змінює умови кредитного договору. У той же час, новий кредитор може запропонувати позичальнику змінити умови договору. Погоджуватися на нові умови чи ні – самостійне рішення позичальника.
Якщо позичальник не дотримується графіка платежів за кредитом, визначеного договором, неплатоспроможний банк має право застосовувати штрафні санкції. Банк також може звернутися до третіх осіб — суб’єктів господарювання за послугами з повернення заборгованості за кредитом або до суду. http://www.fg.gov.ua/dlia-pozychalnykiv
0
3 квітня 2018, 15:15
# КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ рекомендую альфа банк !!!
Мне с одного банка позвонили через 3 года. Оказывается у меня уже 3 года неактивный карточный счет. Пришлось ехать закрывать. Остаток, на мое удивление, был положительный.
0
17 жовтня 2017, 14:50
# Проблемы с информированием клиентов о состоянии счета
Еще из за чего могут не приходить СМС. СМС не приходят, а вместо них сообщения на Вайбер идут если в момент транзакции на телефоне включены мобильные данные (включен интернет). У меня было так при снятии денег в банкомате. Обнаружил позже, так как не слышал сигнала сообщения.
0
19 вересня 2017, 11:44
# Начисление процентов
А в мене все добре. Були запитання. Не приходили СМС, а замість них були повідомлення в Viber. Якщо в момент транзакції на телефоні увімкнутий інтернет то будуть приходити повідомлення в Viber, а якщо ні, то СМС. Мені прийшло СМС про зарахування процентів на картковий рахунок в 9:38.
0
14 серпня 2017, 11:48
# Оплата ЖКХ в терминалах Ощада
Добрый день, werdana. Вам надо написать заявление и дней через 40 деньги вернутся. У меня был случай с банкоматом другого банка. Банкомат снял с карточки, выдал чесно чек, но деньги оставил себе. Обратился в банк с заявлением, а это произошло как раз в отделении банка. Сказали срок расмотрения 40 дней. Но вернули ровно через месяц. А в Ощаде я тоже по началу комуналку платил в кассе стоял в очередях. Потом платил в терминале там же и тоже в очереди уже к терминалу. Надоело и заказал карточку Киянина. Теперь плачу всю комуналку одним платежом без комисии через сайт ГІОЦ gioc.kiev.ua/cabinet/.
0
2 серпня 2017, 15:27
# Досудова вимога
Уважаемый
sanch ☺
"«1 августа 2017, 13:52
琚 灏
#
В конце 2015 г. НБУ аннулировал банковскую лицензию у Дельты. „“

Не вводите в заблуждение читателей и кредиторов. Ликвидацию Дельта банка продлили до 04.10.2019 и лицензию пока не забрали. http://www.fg.gov.ua/not-paying/liquidation/118-delta
+10
27 квітня 2017, 8:35
# Отдайте хоть часть депозита
Думаю, что 4-Й очереди депозитчики не дождутся, поскольку тут на форуме кредитчики всех зазывают не платить по кредитам. Откуда теперь возьмутся средства для погашения 4-й очереди. Я уже молчу о больших невозвратных кредитах лиц связаных с банком и выведенных средствах до ввода ВА. Остатки распродаются за копейки. А ведь кредиты выдавались под залог имущества. И где оно ?!
Сторінки: 123456