Мінфін - Курси валют України

Встановити
SashkoGop

Сашко

0 підписників0 підписок

Був на сайті 24 лютого 2024 о 17:13

Чоловіча

аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин

На Мінфіні з 7 вересня 2015

Заблокувати

Записи

112

27 квітня 2023, 13:36

# За год Украина потеряла 1,2 миллиона рабочих мест — Пенсионный фонд
0

А вам потрібно тицяти — чи окрім меншовартості спостерігається меншорозумність і деграданство?

+ 9

Головне лайки — а не реалії, 2150 грн - як тобі?

Пробачте, не дочитав до кінця — а зупинився на початку на фразі щодо залишку 3−4 місячних середніх витрат. У моєму випадку — до початку війни (активних бойових дій) тиждень пропрацював на новій роботі. Потім почалася окупація (можна вважати з 25 02). Гроші в окупації майже не потрібні — а от щодо диверсифікації — то тут є підходящим тільки частково. Житло та нерухомість — найбільш ризиковано, справне і заправлене авто — найбільш вигідна інвестиція і напевно буде правилом. Також, якщо є можливість — то і справді наявність карткових рахунків у різних банках — тим більше надавалися кредитні канікули. Нерухомість за кордоном — напевно ні, а краще мати закордонний паспорт, частину валюти на руках частину на картковому рахунку. Хоча враховуючи по відгукам наших громадян — то рівень діджиталізації послуг (мобільні додатки банків та послуги), наприклад, в Європі дуже низький на фоні України — тому, все ж таки кеш краще. Щодо підвищення прибутку від аренди житла: враховуючи майбутні економічні проблеми навіть по завершенні війни — матимемо великий рівень безробіття, навіть зараз серед моїх близьких і знайомих кожен другий без роботи (це тільки Київ і область). Багато із передмістя Києва виїхали за кордон і тепер не планують найближчим часом повертатися в країну і пробують здавати житло, а інколи і продавати. Тобто точно буде спад продажів нерухомості — а в окремих регіонах після завершення бойових дій і більш-менш цілим житловим фондом — точно буде застій через побоювання майбутніх і

Вітаю, панство! Знову в пошуках роботи. Паралельно таксую в місцевій службі таксі та в Уклоні. Також під'єднався до Убера. Думаю, що потрібно завести окремий блог щодо подібних підробітків. Так, саме підробітків — бо в якості основної роботи — це без перспективи росту доходу — а хоча б вписувати в бажаний мінімум. Щодо відмови від відносно прибуткової, офіційної роботи із повним чистим доходом (вся ЗП та надбавки офіційні). Ну по результату своєї діяльності можу сміло заявити, що заплановане зробити в компанії виконано відсили відсотків на 45%. Проте із позитиву — було досягнуто майже подвійне збільшення продажів за рахунок вірного наповнення асортиментом (до цього було тільки поставки товарів під замовлення) без зменшення %% маржинальності продажу (тобто ціни не понижалися, а використовувся стандартний на той період підходу до націнки на товар та системи знижок опотовим та роздрібним клієнтам). Основний стрибок зросту був саме в період першого локдауну і роботи на відділенні(«удальонка»). Саме тоді я завдячний набутому досвіду на минулих роботах — оперативне вирішення питаннь асортименту, його наповнення та прогнозу продажів. Стосовно нової роботи — то це напевно буде гібрид: періодичне таксування та запуск інтернет-магазину на площадці Пром. У разі росту продажів — таксування відійде в сторону. Ну, що сказати ще — щойно оплатив плату на рік, вибравши базовий пакет. Спробую — відпишусь. Оскільки дане повідомлення трошки за рамками теми — думаю, що буде окремий тр

Позаду пробіг 6600 км. Є перші результати експлуатації: замінено сайлентблоки передніх важелів. Бюджет роботи+запчастини — 1000 грн. Також зроблено заміну трансмісійної оливи. Робота + матеріали 1000 грн. Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.

Для того, щоб не затягувати інтригу вигідно/не вигдіно придбання — пару відповідей. 1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою). 2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.

Замовлено через аукціон Манхейм. Згідно аукціонних даних — не битиий не крашений. На прохання продавця замовити експерта — були гігі-гага. Ризикнув. По факту прибуття авто фарбовано і фарбовано халтурно. Тому на цьому етапі рекомендую всім все ж таки ризикнути сумою на огляд, якщо є питання і сумніви по авто

Відтік з України іноземного капіталу у вигляді табачок - якраз і притьмарить амбіції цього чоловіка, коли вони не дорахують близько 50 мільярдів податків до бюджету, котрі були константою в базі прогнозування. Чому вони такі самовпевнені?


Головна/

Сашко