mincurrency
Зареєстрований:
11 листопада 2020

Останній раз був на сайті:
12 жовтня 2021 о 20:55
Перегляд профілю:
Сьогодні: 0
Всього: 20535
Підписчики (16):
Lozolia
Lozolia
annakarda6gmailcom
Anna Ka
21 год
Keeper
IGOR OKHRIMENKO
37 лет, Kyiv
55956947
Tisha ™
15 лет, Kiev, Ukraine
Kadet2000
Kadet2000
Aleesha
Aleesha
Valent
Valent
Киев
159511488246
159511488246
dariiamekhgmailcom
D Mekh
21 год
Shir
Shir
21 год, Днипро
marinadsv
marinadsv
blaze31
blaze31
всі підписчики

Мінфін про Валюту - блог

E-mail:
auction@minfin.com.ua
Офіційний блог сайту "Мінфін" про валютні сервіси. Тут ми розповідаємо про всі зміни і збираємо ваш фідбек.
Блог
Коментарі
Валютний форум
Відгуки
Гаряча лінія

Ми запустили безкоштовний мобільний застосунок «Мінфін Валюта»

21 вересня 2021, 11:58   + 30 голосов Написати коментар

Користувачам, що постійно працюють або цікавляться курсом валют, «Мінфін Валюта» допоможе швидко отримувати інформацію у зручному форматі.

У застосунку ви можете:

  • дізнатися курс 150+ валют з чотирьох джерел: в українських банках, офіційний курс НБУ, котирування на міжбанку і курси в пунктах обміну;

  • користуватися зручним конвертером валют;

  • переглянути мапу з відділеннями банків і пунктів обміну: якщо вам потрібно дізнатися курс у колег або банків, або обміняти готівку – мапа допоможе знайти пункт, який підійде вам по розташуванню і курсу.

Встановити застосунок «Мінфін Валюта» можна за посиланнями:

Для iOS: https://apple.co/3zmR1O1

Для Android: https://bit.ly/3EAc8jB

Власники підписок типу «Пункт обміну» та «Банки» на Валютному аукціоні автоматично представлені у мобільному застосунку.

Якщо у вас є пропозиції, як зробити застосунок кориснішим – напишіть нам на auction@minfin.com.ua, будемо раді працювати над вашими побажаннями.

 

Як працювати з відгуками

31 серпня 2021, 9:21   + 45 голосов 2 комментария

Близько місяця тому ми запустили відгуки на Валютному Аукціоні. Деякі учасники сервісу постали перед певними труднощами: на їх сторінках з'явилися відгуки з безпідставною, на їх погляд, критикою. Як на них реагувати?

Насправді навіть у найзліших відгуках немає нічого страшного — якщо вчасно та правильно з ними працювати.

У цьому пості ми ділимося власним досвідом роботи з реакцією аудиторії. Він може бути корисним як учасникам Валютного Аукціону, так і власникам іншого бізнесу, які хочуть дізнатися про роботу з відгуками трохи більше.

Якщо у вас немає часу вивчати деталі — в кінці п'ять основних правил.

Яка тональність відгуків буває та які люди за нею стоять

Найголовніше у відгуках — те, яким тоном голосу (або з якою тональністю) вони написані.

Відгуки можуть мати три тональності:

  • позитивну;
  • нейтральну:
  • негативну.

Позитивні відгуки лишають емоційні люди, яким сподобалася послуга або товар. Користувачі, що лишають позитивні відгуки, мають найбільшу схильність ставати постійними клієнтами. Іноді такі люди можуть навіть виступати адвокатами бренду — відстоювати честь вашої компанії, якщо їм здасться, що інші коментатори намагаються вас образити.

Нейтральні коментарі здебільшого містять поради щодо покращення послуг/товару або емоційно-незабарвлену оцінку компанії — наприклад, «вам треба додати функцію відгуків», «нормальна компанія, нічого незвичайного». Якщо реагувати на запити нейтральних коментаторів, вони також з великою ймовірністю стануть постійними клієнтами.

Найцікавіше — це негативні коментарі. Їхніх авторів можна поділити на чотири групи:

  • емоційні користувачі, які мали проблеми з продуктом або послугою;
  • емоційні користувачі, яким необхідно виплеснути негатив — можливо, сьогодні у них поганий день, а під руку потрапила ваша компанія;
  • хейтери — користувачі, які пишуть негативні відгуки всюди, бо це приносить їм задоволення;
  • боти — посланці конкурентів, чия задача — очорнити ваш бізнес.

Негатив першої і другої групи можна легко погасити турботливою відповіддю та усуненням проблеми. Причому, такі коментатори доволі швидко переходять у групи нейтрально та позитивно налаштованих клієнтів.

З третьою та четвертою групою складніше. І хейтерів, і ботів об’єднує спільна риса — безпідставність негативного звернення.

Ознаки, характерні для коментаря від хейтера/бота:

  • у відгуку немає чітких деталей — не говориться, що саме не сподобалось;
  • коментатор пише узагальнені фрази та переходить на особистості;
  • відгуки з однаковою підозрілою темою час від часу пишуть різні люди (у ботів може бути декілька тем, які вони мають експлуатувати).

Такі користувачі навряд чи стануть вашими клієнтами, однак своїм негативом можуть налякати лояльну аудиторію. Всьому виною соціально-психологічний механізм, який називається психологічним зараженням.

Психологічне зараження: як тональність відгуків впливає на настрій клієнта

Психологічне зараження — це явище, під час якого емоційний стан однієї людини передається іншій. Чим більше людей мають однаковий емоційний стан — тим більша ймовірність, що новачок, який приєднається до цієї групи, буде переживати схожі емоції.

Зрозуміло, що досягти 100% позитивних відгуків вкрай важко. Завжди знайдеться клієнт з поганим настроєм, та й сервіс не може бути ідеальним кожного дня. Один негативний коментар не знищить бізнес: навпаки, відсутність критики виглядає занадто підозрілою.

Добре, якщо 70% відгуків будуть позитивними. Тоді спрацює принцип психологічного зараження: нейтрально налаштований користувач перейматиме панівний настрій.

Однак якщо негативних відгуків буде більшість — скоріше за все, навіть потенційні клієнти будуть завчасно налаштовані проти вас.

Приклади правильної роботи з відгуками

Основне правило роботи з відгуками — спокійно відповідати на них, яку тональність вони б не мали.

Незадоволені клієнти або хейтери іноді переходять на особистості — це неприємно, від такого хочеться захиститися. Але негатив у відповідь тільки збільшить кількість негативних реакцій на сторінці. Єдиний спосіб боротися з неадекватною критикою — спокій та виваженість, проти яких у «неадекватів» не буде аргументів.

Як правило, після турботливої відповіді на негатив клієнти або просто не відповідають далі, або відповідають вже набагато спокійніше. У будь-якому випадку, компанія, що «погасила» негатив, залишається у виграші.

Ось приклад хорошої реакції на негативний коментар з Валютного аукціону. Відповідь пункту обміну викликає довіру, тому що компанія:

  • відповіла спокійно і зважено;
  • привела аргументи, чому претензія користувача може бути невиправданою;
  • продемонструвала бажання розв'язати проблему у будь-якому разі.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у більшому розмірі)

Позитивні відгуки теж не слід залишати без відповіді. Клієнт витратив час, щоб похвалити компанію, тому заслуговує на відповідну реакцію. Окрім того, подяка за позитивний відгук мотивуватиме інших користувачів також писати хороші коментарі — вони бачитимуть, що ви відповідаєте взаємністю і налаштуються отримати позитивні емоції від спілкування.

Ось приклад ефективної роботи з позитивними коментарями від пункту обміну на Валютному аукціоні. Окрім подяки у відповіді зазначено, що пункт обміну старається для клієнта — така реакція створює позитивний фон та посилює довіру до компанії.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у більшому розмірі)

Чому не варто ігнорувати відгуки

Сторінка з відгуками, де компанія ніяк не відповідає на реакцію клієнтів — рай для хейтерів та ботів. Хейтери зможуть писати у вас на сторінці без страху отримати реакцію, а боти без особливих зусиль виконуватимуть свою норму по коментарях. Однак вогнище неконтрольованого негативу на сторінці — не головна проблема.

Користувачі, які хочуть лишити конструктивний відгук, не будуть витрачати на вас час: очевидно, їхню проблему тут не вирішать. Тому навіть люди з конкретним запитом, які можуть стати вашими постійними клієнтами, або перетворяться на хейтерів, щоб хоч якось виплеснути негатив, або ж просто зроблять висновки і підуть до іншої компанії.

Ще гірше, коли компанія видаляє негативні відгуки — якщо ігнорування ще можна було сприйняти як уникнення конфлікту, то видалення відгуку виглядає як пасивна агресія. І слід пам’ятати — видалити щось із інтернету назавжди неможливо. На кожен видалений коментар знайдеться людина, яка зробила його скріншот.

Як ні в якому разі не слід працювати з відгуками

Гірший ефект за ігнорування відгуків справить тільки агресія у відповідь.

Об’єднуватися проти агресора — це один із механізмів самозахисту, притаманний людській психіці. Тому, зазвичай, коли користувачі бачать відверто негативний та грубий коментар — вони ставатимуть на захист тієї людини, яку цей коментар ображає.

Наочний приклад агресивної відповіді на Валютному аукціоні ми не знайшли, тому демонструємо відгук з іншого сайту.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у більшому розмірі)

Джерело: Serpstat

Якщо коротко

Основні правила, які допоможуть легко працювати з відгуками:

  1. Відповідайте на відгуки. Так ви покажете, що вам не все одно на ваших клієнтів;
  2. Будьте ввічливими. Не слід відповідати хамством на хамство, це тільки збільшить вогнище негативу до вашої компанії;
  3. Не піддавайтеся негативним емоціям. Негативні відгуки — це лише текст, адресований не особисто вам, а певній проблемі клієнта;
  4. Заохочуйте позитивні відгуки коментарем із вдячністю. Чим більше позитиву на сторінці, тим краще;
  5. Будьте щирими, якщо помилка сталася за вашої провини. Вибачення налаштує клієнтів бути на вашому боці.
 

На Валютному аукціоні з'явилися відгуки

12 липня 2021, 8:55   + 30 голосов Написати коментар

На Валютному аукціоні запрацювала нова функція! Відтепер кожен клієнт пункту обміну та приватної особи може залишити відгук під оголошенням.

Як залишити відгук

Відгук складається з трьох блоків.

У першому блоці власникові оголошення можна поставити оцінку за п’ятибальною шкалою, додати текст та фотопідтвердження відгуку, якщо таке є.

У другому блоці можна обрати одну або декілька категорій, які вплинули на досвід обміну валюти у даного власника оголошення.

У третьому блоці можна вказати додаткові відомості:

  • доступність відділення (тільки для пунктів обміну): наскільки близько до транспортної розв’язки знаходився пункт обміну, чи добре його було видно на місцевості, чи легко було знайти;

  • курс валюти: чи вигідний курс пропонує власник оголошення;

  • якість обслуговування: чи були з клієнтом ввічливими, чи було приміщення, у якому проходив обмін валют, охайним, чи швидко надали послуги;

  • безпека: чи були кімната перерахунку, відеоспостереження або охорона у пункті обміну, чи в людному місці та в комфортний час відбувся обмін валют з приватною особою тощо.

Наша мета — зробити процес обміну валюти за допомогою Валютного аукціону максимально безпечним та прозорим. А основа прозорості — зворотний зв’язок.

Відгуками користувачі можуть або віддячити за хорошу роботу високою оцінкою, або ж звернути увагу на недопрацювання низькою.

Якщо у вас є пропозиції щодо покращення роботи сервісу — будемо раді отримати їх у формі зворотного зв’язку.

 

Як та навіщо прив'язувати обмінник до онлайн-мап?

11 червня 2021, 9:50   + 35 голосов Написати коментар

Людей, які питають на вулиці дорогу, стало набагато менше. Пошук найкращого шляху на місцевості перейшов у онлайн, тому бізнесу варто розміщувати інформацію про свої послуги у картографічних сервісах. А особливо обмінникам, які хочуть привести клієнтів до порогу свого пункту.

Сервісів з онлайн-мапами зараз багато, тому ми підібрали два найпопулярніших та найпростіших з них та розкажемо, як за їх допомогою привернути увагу ще більшої кількості користувачів.

Як розмістити компанію в Google Maps

Google Maps — це найпопулярніший картографічний сервіс як серед власників десктопних пристроїв, так і серед прихильників мобільного пошуку. Працює на всіх платформах (iOS, Android), тому мати відмітку обмінника у Гугл мапах обов'язково.

Як розмістити компанію:

  1. Створіть обліковий запис у Google Мій бізнес. У ньому треба вказати назву компанії (якщо вона вже є в системі, то назва з'явиться у спливаючому меню, а разом з ним підтягнеться і вся вже наявна інформація), адресу, радіус обслуговування, контактну інформацію: номери телефонів, сайт, соціальні мережі.
  2. Якщо у вашої компанії кілька адрес, вкажіть усі, а потім оберіть із них одну необхідну.
  3. Виберіть поле «Адреса» і перевірте дані у вікні.
  4. Місцезнаходження вашої компанії буде відзначено червоним маркером на мапі у правій частині вікна. Перетягніть його у потрібне місце і розмістіть строго по центру. Щоб змінити масштаб мапи, скористайтеся кнопками «+» і «-» в правому нижньому кутку екрану.
  5. Натисніть «Застосувати» в правому верхньому куті екрану.

Є два варіанти розміщення — звичайне та з повним доступом. За звичайного розміщення дані про вашу компанію може змінити та доповнити будь-який інший користувач. За повного доступу ви підтверджуєте право володіння точкою, тому будете самі змінювати інформацію, додавати новини компанії тощо.

Модерація Google перевіряє інформацію для звичайного розміщення близько 24-48 годин. Якщо це розміщення з повним доступом, то потрібно чекати лист для верифікації протягом 2-х тижнів.

Як розмістити компанію у Waze

Waze — це безкоштовний додаток з GPS-навігацією для водіїв. Якщо ви хочете охопити клієнтів за кермом, вам варто позначити в цьому сервісі свій обмінник.

Це можна зробити наступним чином:

  1. Відкрийте Waze на своєму пристрої.
  2. Натисніть на значок з булавкою, потім натисніть на значок «Місця».
  3. Зробіть фотографію в додатку і натисніть «Далі».
  4. Вкажіть тип об'єкту (комерційна будівля) і введіть інформацію, якої бракує.
  5. Натисніть «Готово».

Ми розміщуємо власників профілю «Обмінник» на Google Maps та Waze власноруч: вам потрібно тільки надати інформацію, та ми зробимо для вас якісну мітку, яку точно пропустить модерація.

 

На що користувачі звертають увагу під час обміну валюти: опитування

31 травня 2021, 12:38   + 20 голосов 3 комментария

Що найголовніше для українських клієнтів: безпечний обмін чи вигідний курс? Ми вирішили запитати читачів фінансового порталу «Мінфін» щоб зрозуміти, що важливо для них під час обміну валюти.

У опитуванні взяли участь 290 респондентів з усієї України, окрім Закарпатської, Івано-Франківської областей та АР Крим.

Опитуваним запропонували обрати тільки один із чотирьох варіантів відповіді на запитання «Що для вас найважливіше під час обміну валюти?»:

  • вигідний курс;
  • безпека під час обміну;
  • наявність знижок;
  • можливість обміняти валюту онлайн.

Результати опитування

У середньому по Україні найважливіший критерій — це вигода. Користувачі здебільшого оберуть пункт обміну чи банк з найкращим курсом. Безпечний обмін на другому місці, можливість обміняти валюту онлайн на третьому, а найменш важливі для клієнтів знижки.

(Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

Однак у різних областях ситуація не така однозначна. Наприклад, результати опитування по Київській області та безпосередньо по Києву дещо відрізняються. Так, на відміну від області, жителям столиці менш цікава безпека під час обміну валюти, однак є попит на знижки та онлайн-обмін валюти.

(Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

У Чернівецькій області на першому місці для користувачів — можливість безпечно обміняти валюту, а у Львові таку опцію обрала половина респондентів.

(Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

У Хмельницькій області користувачам однаково важливі і вигідний курс, і безпека обміну. У Рівненській області значна частина респондентів (20%) надає перевагу онлайн-обміну.

(Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

У Миколаївській області на першому місці — безпека обміну, а вже потім вигідний курс, а в Черкаській, Кіровоградській та Одеській навпаки перевагу надають вигоді.

(Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

Жителі Херсонської, Дніпропетровської та Запорізької областей також надають перевагу вигідному курсу під час обміну валюти.

(Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

У Харківській області користувачі здебільшого вибирають безпечний обмін, у Луганській найважливіший критерій — вигідний курс (100% відповідей). У Донецькій області, окрім вигоди та безпеки, дещо цікавляться онлайн-обміном валют (20% респондентів).

(Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

У Чернігівській області користувачі, окрім іншого, під час обміну валют цікавляться знижками (25%). У Сумській усі респонденти обрали вигідний курс, а у Полтавській області респондентам найбільш важлива безпека обміну.

(Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

 

Весняні оновлення на Валютному аукціоні

7 квітня 2021, 10:08   + 30 голосов Написати коментар

З переходом на літній час погодні умови в Україні невпинно змінюються на краще — так само, як і Валютний аукціон.

Черговий раз ми зібрали ваші відгуки та провели апдейт сервісу. Не зупиняємося, аби зробити користувацький досвід ще більш ефективним та комфортним для вас.

Відтепер у сервісі:

1. Нова карта! Ми зробили дизайн карти більш компактним.

Тепер карта відкривається в модальному вікні і дозволяє фільтрувати оголошення за покупкою/продажем, валютою та адресами відділення.

2. З'явилася можливість залишати нотатки. Вам сподобалось обслуговування у цього оператора? Чи, навпаки, касир був занадто грубим? Можливо, ви знайшли місце з найвигіднішим курсом? Лишіть нотаток під оголошенням, щоб згадати про свій споживацький досвід у майбутньому. Ваші замітки будете бачити тільки ви.

Ви також можете відмітити нотаток за допомогою кольору: білого, червоного чи зеленого, щоб точно не пропустити його під час перегляду сотень оголошень.


3. Нові можливості для додавання і редагування курсів. Тепер додавати і редагувати курси можна в рамках особистого кабінету. Ми зробили просту форму, зрозумілу користувачам.

4. З’явилася статистика щодо коливань курсів і кількості заявок на Валютному аукціоні. Ви можете аналізувати настрої на валютному ринку за допомогою живих даних.

Якщо у вас є пропозиції щодо покращення роботи сервісу — будемо раді отримати ваші відгуки у формі зворотного зв’язку.

 

Які валюти та міста популярні на Валютному аукціоні: інфографіка від сервісу

10 березня 2021, 12:01   + 41 голос Написати коментар

Валютному аукціону вже багато років, і за цей час у нас накопичилося багато цікавої інформації. Думаємо, настав час поділитися з вами деякими інсайтами.

У даній інфографіці ми зібрали дані з Валютного аукціону за 2020 рік про всі валюти, міста та операції, що проходять у сервісі.

Що ми досліджували

У 2020 році на Валютному аукціоні було представлено 42 міста, 32 валюти та дві валютні пари (обмін долара на євро та євро на долар). У сумі було залишено 1 847 403 млн заявок, які переглянули 72 413 809 млн разів.

Ми проаналізували співвідношення кількості оголошень на покупку та продаж, співвідношення кожної валюти до міста та вирахували три найпопулярніші валюти по 10 містах, де за 2020 рік лишили найбільше оголошень.

1. Оголошення про покупку та продаж: які операції проводять на Валютному аукціоні найчастіше

Станом на 2020 рік, на Валютному аукціоні було залишено 828 480 тис. заявок на покупку та 925 337 тис. заявок на продаж валюти. Операції по обміну між валютними парами (обмін долара на євро та євро на долар) не враховувались.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі)

2. Топ-10 найпопулярніших валют на Валютному аукціоні

Судячи із розміщених на Валютному аукціоні оголошень, найбільш популярними у 2020 році валютами були долар, євро, рубль, польський злотий, чеська крона, фунт стерлінгів, швейцарський франк та канадський долар.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі)

В середньому на аукціоні частіше продають валюти, аніж купують. Окрім швейцарского франка: на покупку CHF розміщено 12 600 тис. оголошень, а на продаж 7 983 тис.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі)

3. У яких містах розмістили найбільшу кількість оголошень

У 2020 році на Валютному аукціоні було представлено 42 міста. Ми виявили 10 міст, де було розміщено найбільшу сумарну кількість оголошень на покупку і продаж усіх 32 валют та двох валютних пар.

Виявилося, що рекордсменом Валютного аукціону по оголошеннях минулого року був Львів: тут розмістили 443 724 тис. заявок за рік. Десятку лідерів рейтингу закриває Одеса з 52 437 тис. розміщеними оголошеннями.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі)

4. Найбільш популярні валюти для розміщення на Валютному аукціоні по топ-10 містах

Без сюрпризів, найбільш популярними валютами у оголошеннях на Валютному аукціоні були долар, євро, рубль та польський злотий.

Що цікаво, на відміну від інших міст на півдні та південному сході України, у Запоріжжі польський злотий «переміг» рубль: на покупку та продаж PLN розмістили 5 297 тис. оголошень, а на RUB — 4 002 тис. оголошень. Так, злотий витіснив рубль із «трійки» популярних валют Запоріжжя.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі)

Київ відризнився великою варіантністю валют: по кожній із 32-х представлених у столиці було розміщено хоча б одне оголошення. Львів, у свою чергу, «переміг» за кількістю розміщених оголошень на найпопулярніших у місті валютах.

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі)

(Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі)

Чи була корисною для вас ця інфографіка? Яку інформацію ви б ще хотіли отримати? Напишіть у коментарях, та ми підготуємо для вас ще більше цікавого.

 

Повернули старі та додали нові функції: пост-звіт по роботі над Валютним аукціоном

12 лютого 2021, 10:40   + 45 голосов 5 комментариев

Зовсім скоро настане день закоханих, тому ми вирішили поспілкуватися з тими, кого любимо найбільше – користувачами Валютного аукціону. Тим паче є про що розказати.

Ми провели чергову роботу над функціоналом сервісу. Наразі розв’язані проблеми, про які нам писали найчастіше.

Відтепер у сервісі:

1. Оголошення приватних осіб (тариф «PRO-користувач») не видаляються через 12 годин, а дезактивуються – оголошення є, однак клієнти не бачать його. У вас є можливість знову зробити його видимим, натиснувши на кнопку «активувати» і додавши актуальний курс валют.

2. Користувачі зі скасованою підпискою можуть користуватися Валютним аукціоном до кінця терміну закінчення підписки. Раніше Валютний аукціон після скасування підписки блокувався, цю проблему усунуто.

3. Повернули автозбереження міста. Тепер, коли ви обиратимете місто, сервіс запропонує запам’ятати ваше місцеперебування. Якщо ви натиснете «Так, запам’ятати», сервіс завжди показуватиме результати по обраному місту.

4. Додали можливість зберігати компактний режим. Якщо ви увімкнете кнопку «компактний режим», навіть після виходу із сайту або оновлення сторінки режим відкриється за замовчуванням.

5. Додали можливість замінити ліцензію для пунктів обміну.

6. Покращили відображення оголошень в компактному режимі.

7. Налагодили логіку роботи автооновлення.

Якщо у вас є якісь побажання або зауваження, залиште їх у коментарях до цього посту або надішліть на пошту auction@minfin.com.ua.

P.S. І не забудьте подарувати валентинку коханим людям!

 

Ще один валютний сервіс вам на допомогу: API курсів валют

2 лютого 2021, 15:34   + 15 голосов Написати коментар

Поки готуємо для вас лютневий звіт по роботі над Валютним аукціоном, мало не забули розказати про ще один наш валютний сервіс — Minfin for Developers!

Цей сервіс стане корисним для всіх, хто працює з валютою і потребує щоденних даних з актуальними курсами.

Minfin for Developers — це сервіс з API курсів валют. Він постачає курси валют туди, куди вам потрібно Наприклад:

  • у щоденний звіт: якщо хочете дізнатися, який на сьогодні середній курс по обмінниках або банках;
  • на ваш сайт, де клієнти будуть дивитися найсвіжіші курси, зібрані нашим порталом;
  • у документацію або звіти, щоб ви не витрачали час на постійне оновлення курсів і не загубили якесь значення під час ручного внесення даних.

«Мінфін» збирає дані з 5-ти джерел: НБУ, міжбанку, банків, обмінників і платіжних систем Visa/Mastercard. Дані оновлюються в режимі реального часу.

Що є в сервісі:

Курси 35-х валют

Minfin for Developers надає як найпопулярніші курси валют (долар/євро/рубль до гривні), так і рідкісні. Наприклад, курси нового тайванського долара або мексиканського песо. Ще є курс біткоїна та крос-курси (долар/євро, євро/долар).

Курси для договорів

API видає точний актуальний валютний курс, який можна використовувати для укладення угод та оформлення договорів.

Статистика

Ключ до API і статистика запитів за датами та джерелами будуть зберігатися у вашому особистому кабінеті.

Безкоштовна пробна версія

Ви можете спробувати API в роботі безкоштовно. У безкоштовному тарифі вам будуть доступні 10 запитів на місяць на середній курс по всім банкам, курс на міжбанку та від НБУ. Оновлення даних проходить не у реальному часі, а із затримкою у 30 хвилин.

У розширених платних тарифах ви зможете користуватися даними з усіх 5 джерел та по всіх валютах з оновленням у реальному часі.

Детальніше про Minfin for Developers тут: https://minfin.com.ua/ua/developers/api/

Посилання на реєстрацію в сервісі: https://developers.minfin.com.ua/ua/registration/

 

Як отримати більше переглядів на оголошеннях

15 січня 2021, 12:31   + 0 голосов 1 комментарий

В середньому одне оголошення на Валютному аукціоні збирає близько 3-5 переглядів на день. Якщо ви хочете збільшити кількість переглядів, рекомендуємо прокачати облікові записи (обмінникам) та оголошення (звичайним та PRO-користувачам).

Що можна зробити власникам облікового запису типу «Обмінник»:

  1. Додати фотографію пункту обміну. Користувачі більше довіряють обмінникам, які розміщують реальні фото на впізнаваній місцевості. Щоб додати фото, перейдіть до редагування оголошення (значок «олівець») у вкладку «Фотографії» та прикріпіть найкраще фото вашого обмінного пункту.
  2. Додати опис послуг. Сервіс не може передбачити всі унікальні особливості вашого пункту обміну, але ви можете вказати їх власноруч. Щоб додати опис, перейдіть до редагування оголошення (значок «олівець») у вкладку «Параметри». У графі «Додаткові параметри» опишіть ваш пункт обміну.
  3. Вказати графік роботи пункту. Це необхідно для того, щоб сервіс міг давати підказки користувачам щодо вашого часу роботи.
  4. Вказати місце розташування. Користувачі люблять прокладати маршрут до пунктів обміну, які вони обрали. Вкажіть адресу вашого обмінника, щоб сервіс міг прокладати маршрут і до вашого пункту обміну.
  5. Користуватися автопідняттям. Автопідняття – це функція, доступна всім пунктам обміну на Валютному аукціоні. Оголошення від вашого обмінного пункту буде підніматися нагору списку кожні 5 хвилин, ніби ви щойно опублікували його. У такого оголошення більше шансів потрапити у поле зору клієнтів.
  6. Виділити оголошення. Оголошення можна виділити кольором серед інших. Це платна функція.

Що можна зробити власникам облікового запису типу «PRO-користувач»:

  1. Вказати місцезнаходження (найближче метро та/або адресу). Вкажіть район, у якому вам зручно буде обмінювати валюту – це допоможе зв’язатися з людьми, які також проживають в даній місцевості. Важливо: щоб угода пройшла безпечно, рекомендуємо робити наступне: обмінювати валюту в людних місцях вдень (ні в якому разі не погоджуйтеся їхати вночі за невідомою адресою!) та приходити для обміну з другом або колегою. Так ви зможете відчути себе більш захищеними.
  2. Користуватися автопідняттям. Автопідняття – це функція, доступна всім PRO-користувачам на Валютному аукціоні. Оголошення буде підніматися нагору списку кожні 5 хвилин, ніби ви щойно опублікували його. У такого оголошення більше шансів потрапити у поле зору клієнтів.
  3. Виділити оголошення. Оголошення можна виділити кольором серед інших. Це платна функція.

Що можна зробити власникам облікового запису типу «Звичайний користувач»:

  1. Вказати місцезнаходження (найближче метро та/або адресу). Вкажіть район, у якому вам зручно буде обмінювати валюту – це допоможе зв’язатися з людьми, які також проживають в даній місцевості. Важливо: щоб угода пройшла безпечно, рекомендуємо робити наступне: обмінювати валюту в людних місцях вдень (ні в якому разі не погоджуйтеся їхати вночі за невідомою адресою!) та приходити для обміну з другом або колегою. Так ви зможете відчути себе більш захищеними.
  2. Підняти оголошення. Це платна функція, яку можна використовувати необмежену кількість разів протягом дня.
  3. Виділити оголошення. Оголошення можна також виділити кольором серед інших. Це платна функція.

Вдалих угод!

 
Сторінки: 12