Мінфін - Курси валют України

Встановити
mincurrency

Мінфін про Валюту

0 підписників0 підписок

Був на сайті 9 серпня 2022 о 14:02

Про себе

Офіційний блог сайту "Мінфін" про валютні сервіси. Тут ми розповідаємо про всі зміни і збираємо ваш фідбек.

На Мінфіні з 11 листопада 2020

Заблокувати

Аналітика валютних сервісів "Мінфіну"

Записи

15

29 червня 2022, 11:13

Оновлення в Мінфін Валюті! Тепер доступне бронювання курсу валют

Привіт, друзі! Дуже скучили за вами за цей час. У лютому ми анонсували майбутній запуск нового сервісу в мобільному застосунку Мінфін Валюта — бронювання валюти. Це мала бути велика подія, однак росія, напавши на Україну, внесла свої корективи в наші плани. Запуск довелося відкласти, онак ми раді повернутися до вас з хорошими новинами. Бронювання нарешті доступне в застосунку! Як працює бронювання валюти? Це можливість закріпити курс та суму та вберегти свої заощадження від валютних коливань. Завдяки сервісу ви можете: зафіксувати курс валюти онлайн : навіть якщо до моменту обміну він зміниться, ви заберете валюту за затвердженим курсом; гарантувати наявність потрібної суми у банку : валюту у потрібному вам обсязі відкладуть у вибраному відділенні банку спеціально для вас. Перший банк-партнер, у якого можна забронювати курс — Unex Bank, він відмічений позначкою «Доступний обмін». Бронювати валюту можна у 16 відділеннях банку по всій Україні. Найближче до вас відділення буде показано в застосунку. Що потрібно зробити, аби забронювати валюту: інструкція по кроках натисніть на картку банку з позначкою «доступний обмін» на сторінці «курси»; пройдіть верифікацію користувача за номером телефону; підтвердіть заявку шляхом заморозки 2% від суми обміну на вашій картці (коли ви обміняєте гроші у банку, сума автоматично розморозиться); заберіть вказану суму готівки за заброньованим курсом в обраному відділенні банку. Бронювання курсу в Мінфін Валюті — це перший подібний сервіс в Україні. Допоможіть нам прискорити його розвиток: тестуйте бронювання та діліться з нами досвідом. Будемо раді дізнатися про ваші враження у відгуках App Store та Play Market. Скачати застосунок можна за посиланням .

Немає голосів

Коментувати

21 лютого 2022, 16:17

Мінфін Валюту завантажили понад 100 тисяч разів!

Отакої! Минуло всього три місяці після запуску мобільного застосунку, а ми вже відзначаємо такий вагомий показник. Щиро вдячні всім, хто долучився до нашого мобільного застосунку та сподіваємося, що він приносить вам користь кожного дня. Хочемо нагадати, що ви можете покращити свій досвід обміну валюти разом з «Мінфін Валютою» завдяки: зручному конвертеру валют; віджетам з курсами валют для робочого столу смартфону; актуальним курсам 150+ класичних валют та криптовалют; онлайн-мапі з відділеннями банків та пунктів обміну, де можна обміняти валюту у вашому місті. А невдовзі у «Мінфін Валюті» з’явиться новий довгоочікуваний сервіс — онлайн бронювання курсу валют. Якщо ви все ще не з нами — завантажуйте застосунок прямо зараз за цим посиланням , щоб не пропустити можливість протестувати онлайн-бронювання курсу першими. Та діліться своїми ідеями щодо того, як зробити «Мінфін Валюту» краще. Ми завжди дослухаємося до наших користувачів.

+31

Коментувати

9 листопада 2021, 16:35

Оновлення «Мінфін Валюта»: дивіться, скільки нових функцій ми додали

У вересні ми випустили наш безкоштовний мобільний застосунок про валюту. І вже його завантажили понад 35 тисяч користувачів! Ми раді, що «Мінфін Валюта» став корисним для такої кількості людей та не збираємося зупинятися. Розробники додали багато нових корисних функцій у «Мінфін Валюту». А саме: Віджети Багато користувачів попросили нас зробити віджет, який дозволив би виводити курси валют на головну. Курс криптовалют Ми знаємо, що багато читачів «Мінфіну» цікавиться курсом криптовалют. Тепер ви можете слідкувати за тим, чи зможе Shiba Inu витіснити Dogecoin прямо в мобільному застосунку. Випустили застосунок у AppGallery Тепер наш «Мінфін Валюта» доступна і для всіх користувачів Huawei App Gallery. Відгуки грають величезну роль розвитку додатка. Ми читаємо всі коментарі та по можливості втілюємо пропозиції користувачів. Залишайте ваші побажання щодо нових функцій у додатку в Google Play, App Store та AppGallery. Встановити застосунок «Мінфін Валюта» можна за посиланнями: Google Play — https://bit.ly/3wsjcLS App Store — https://apple.co/3EUgEZH AppGallery — https://bit.ly/303ixES

21 вересня 2021, 11:58

Ми запустили безкоштовний мобільний застосунок «Мінфін Валюта»

Користувачам, що постійно працюють або цікавляться курсом валют, «Мінфін Валюта» допоможе швидко отримувати інформацію у зручному форматі. У застосунку ви можете: дізнатися курс 150+ валют з чотирьох джерел: в українських банках, офіційний курс НБУ, котирування на міжбанку і курси в пунктах обміну; користуватися зручним конвертером валют; переглянути мапу з відділеннями банків і пунктів обміну: якщо вам потрібно дізнатися курс у колег або банків, або обміняти готівку – мапа допоможе знайти пункт, який підійде вам по розташуванню і курсу. Встановити застосунок «Мінфін Валюта» можна за посиланнями: Для iOS: https://apple.co/3zmR1O1 Для Android: https://bit.ly/3EAc8jB Власники підписок типу «Пункт обміну» та «Банки» на Валютному аукціоні автоматично представлені у мобільному застосунку. Якщо у вас є пропозиції, як зробити застосунок кориснішим – напишіть нам на auction@minfin.com.ua, будемо раді працювати над вашими побажаннями.

31 серпня 2021, 09:21

Як працювати з відгуками

Близько місяця тому ми запустили відгуки на Валютному Аукціоні. Деякі учасники сервісу постали перед певними труднощами: на їх сторінках з'явилися відгуки з безпідставною, на їх погляд, критикою. Як на них реагувати? Насправді навіть у найзліших відгуках немає нічого страшного — якщо вчасно та правильно з ними працювати. У цьому пості ми ділимося власним досвідом роботи з реакцією аудиторії. Він може бути корисним як учасникам Валютного Аукціону, так і власникам іншого бізнесу, які хочуть дізнатися про роботу з відгуками трохи більше. Якщо у вас немає часу вивчати деталі — в кінці п'ять основних правил. Яка тональність відгуків буває та які люди за нею стоять Найголовніше у відгуках — те, яким тоном голосу (або з якою тональністю) вони написані. Відгуки можуть мати три тональності: позитивну; нейтральну: негативну. Позитивні відгуки лишають емоційні люди, яким сподобалася послуга або товар. Користувачі, що лишають позитивні відгуки, мають найбільшу схильність ставати постійними клієнтами. Іноді такі люди можуть навіть виступати адвокатами бренду — відстоювати честь вашої компанії, якщо їм здасться, що інші коментатори намагаються вас образити. Нейтральні коментарі здебільшого містять поради щодо покращення послуг/товару або емоційно-незабарвлену оцінку компанії — наприклад, «вам треба додати функцію відгуків», «нормальна компанія, нічого незвичайного». Якщо реагувати на запити нейтральних коментаторів, вони також з великою ймовірністю стануть постійними клієнтами. Найцікавіше — це негативні коментарі. Їхніх авторів можна поділити на чотири групи: емоційні користувачі, які мали проблеми з продуктом або послугою; емоційні користувачі, яким необхідно виплеснути негатив — можливо, сьогодні у них поганий день, а під руку потрапила ваша компанія; хейтери — користувачі, які пишуть негативні відгуки всюди, бо це приносить їм задоволення; боти — посланці конкурентів, чия задача — очорнити ваш бізнес. Негатив першої і другої групи можна легко погасити турботливою відповіддю та усуненням проблеми. Причому, такі коментатори доволі швидко переходять у групи нейтрально та позитивно налаштованих клієнтів. З третьою та четвертою групою складніше. І хейтерів, і ботів об’єднує спільна риса — безпідставність негативного звернення. Ознаки, характерні для коментаря від хейтера/бота: у відгуку немає чітких деталей — не говориться, що саме не сподобалось; коментатор пише узагальнені фрази та переходить на особистості; відгуки з однаковою підозрілою темою час від часу пишуть різні люди (у ботів може бути декілька тем, які вони мають експлуатувати). Такі користувачі навряд чи стануть вашими клієнтами, однак своїм негативом можуть налякати лояльну аудиторію. Всьому виною соціально-психологічний механізм, який називається психологічним зараженням. Психологічне зараження: як тональність відгуків впливає на настрій клієнта Психологічне зараження — це явище, під час якого емоційний стан однієї людини передається іншій. Чим більше людей мають однаковий емоційний стан — тим більша ймовірність, що новачок, який приєднається до цієї групи, буде переживати схожі емоції. Зрозуміло, що досягти 100% позитивних відгуків вкрай важко. Завжди знайдеться клієнт з поганим настроєм, та й сервіс не може бути ідеальним кожного дня. Один негативний коментар не знищить бізнес: навпаки, відсутність критики виглядає занадто підозрілою. Добре, якщо 70% відгуків будуть позитивними. Тоді спрацює принцип психологічного зараження: нейтрально налаштований користувач перейматиме панівний настрій. Однак якщо негативних відгуків буде більшість — скоріше за все, навіть потенційні клієнти будуть завчасно налаштовані проти вас. Приклади правильної роботи з відгуками Основне правило роботи з відгуками — спокійно відповідати на них, яку тональність вони б не мали. Незадоволені клієнти або хейтери іноді переходять на особистості — це неприємно, від такого хочеться захиститися. Але негатив у відповідь тільки збільшить кількість негативних реакцій на сторінці. Єдиний спосіб боротися з неадекватною критикою — спокій та виваженість, проти яких у «неадекватів» не буде аргументів. Як правило, після турботливої відповіді на негатив клієнти або просто не відповідають далі, або відповідають вже набагато спокійніше. У будь-якому випадку, компанія, що «погасила» негатив, залишається у виграші. Ось приклад хорошої реакції на негативний коментар з Валютного аукціону. Відповідь пункту обміну викликає довіру, тому що компанія: відповіла спокійно і зважено; привела аргументи, чому претензія користувача може бути невиправданою; продемонструвала бажання розв'язати проблему у будь-якому разі. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у більшому розмірі) Позитивні відгуки теж не слід залишати без відповіді. Клієнт витратив час, щоб похвалити компанію, тому заслуговує на відповідну реакцію. Окрім того, подяка за позитивний відгук мотивуватиме інших користувачів також писати хороші коментарі — вони бачитимуть, що ви відповідаєте взаємністю і налаштуються отримати позитивні емоції від спілкування. Ось приклад ефективної роботи з позитивними коментарями від пункту обміну на Валютному аукціоні. Окрім подяки у відповіді зазначено, що пункт обміну старається для клієнта — така реакція створює позитивний фон та посилює довіру до компанії. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у більшому розмірі) Чому не варто ігнорувати відгуки Сторінка з відгуками, де компанія ніяк не відповідає на реакцію клієнтів — рай для хейтерів та ботів. Хейтери зможуть писати у вас на сторінці без страху отримати реакцію, а боти без особливих зусиль виконуватимуть свою норму по коментарях. Однак вогнище неконтрольованого негативу на сторінці — не головна проблема. Користувачі, які хочуть лишити конструктивний відгук, не будуть витрачати на вас час: очевидно, їхню проблему тут не вирішать. Тому навіть люди з конкретним запитом, які можуть стати вашими постійними клієнтами, або перетворяться на хейтерів, щоб хоч якось виплеснути негатив, або ж просто зроблять висновки і підуть до іншої компанії. Ще гірше, коли компанія видаляє негативні відгуки — якщо ігнорування ще можна було сприйняти як уникнення конфлікту, то видалення відгуку виглядає як пасивна агресія. І слід пам’ятати — видалити щось із інтернету назавжди неможливо. На кожен видалений коментар знайдеться людина, яка зробила його скріншот. Як ні в якому разі не слід працювати з відгуками Гірший ефект за ігнорування відгуків справить тільки агресія у відповідь. Об’єднуватися проти агресора — це один із механізмів самозахисту, притаманний людській психіці. Тому, зазвичай, коли користувачі бачать відверто негативний та грубий коментар — вони ставатимуть на захист тієї людини, яку цей коментар ображає. Наочний приклад агресивної відповіді на Валютному аукціоні ми не знайшли, тому демонструємо відгук з іншого сайту. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у більшому розмірі) Джерело: Serpstat Якщо коротко Основні правила, які допоможуть легко працювати з відгуками: Відповідайте на відгуки. Так ви покажете, що вам не все одно на ваших клієнтів; Будьте ввічливими. Не слід відповідати хамством на хамство, це тільки збільшить вогнище негативу до вашої компанії; Не піддавайтеся негативним емоціям. Негативні відгуки — це лише текст, адресований не особисто вам, а певній проблемі клієнта; Заохочуйте позитивні відгуки коментарем із вдячністю. Чим більше позитиву на сторінці, тим краще; Будьте щирими, якщо помилка сталася за вашої провини. Вибачення налаштує клієнтів бути на вашому боці.

+51

2

12 липня 2021, 08:55

На Валютному аукціоні з'явилися відгуки

На Валютному аукціоні запрацювала нова функція! Відтепер кожен клієнт пункту обміну та приватної особи може залишити відгук під оголошенням. Як залишити відгук Відгук складається з трьох блоків. У першому блоці власникові оголошення можна поставити оцінку за п’ятибальною шкалою, додати текст та фотопідтвердження відгуку, якщо таке є. У другому блоці можна обрати одну або декілька категорій, які вплинули на досвід обміну валюти у даного власника оголошення. У третьому блоці можна вказати додаткові відомості: доступність відділення (тільки для пунктів обміну): наскільки близько до транспортної розв’язки знаходився пункт обміну, чи добре його було видно на місцевості, чи легко було знайти; курс валюти : чи вигідний курс пропонує власник оголошення; якість обслуговування : чи були з клієнтом ввічливими, чи було приміщення, у якому проходив обмін валют, охайним, чи швидко надали послуги; безпека : чи були кімната перерахунку, відеоспостереження або охорона у пункті обміну, чи в людному місці та в комфортний час відбувся обмін валют з приватною особою тощо. Наша мета — зробити процес обміну валюти за допомогою Валютного аукціону максимально безпечним та прозорим. А основа прозорості — зворотний зв’язок. Відгуками користувачі можуть або віддячити за хорошу роботу високою оцінкою, або ж звернути увагу на недопрацювання низькою. Якщо у вас є пропозиції щодо покращення роботи сервісу — будемо раді отримати їх у формі зворотного зв’язку .

11 червня 2021, 09:50

Як та навіщо прив'язувати обмінник до онлайн-мап?

Людей, які питають на вулиці дорогу, стало набагато менше. Пошук найкращого шляху на місцевості перейшов у онлайн, тому бізнесу варто розміщувати інформацію про свої послуги у картографічних сервісах. А особливо обмінникам, які хочуть привести клієнтів до порогу свого пункту. Сервісів з онлайн-мапами зараз багато, тому ми підібрали два найпопулярніших та найпростіших з них та розкажемо, як за їх допомогою привернути увагу ще більшої кількості користувачів. Як розмістити компанію в Google Maps Google Maps — це найпопулярніший картографічний сервіс як серед власників десктопних пристроїв, так і серед прихильників мобільного пошуку. Працює на всіх платформах (iOS, Android), тому мати відмітку обмінника у Гугл мапах обов'язково. Як розмістити компанію: Створіть обліковий запис у Google Мій бізнес . У ньому треба вказати назву компанії (якщо вона вже є в системі, то назва з'явиться у спливаючому меню, а разом з ним підтягнеться і вся вже наявна інформація), адресу, радіус обслуговування, контактну інформацію: номери телефонів, сайт, соціальні мережі. Якщо у вашої компанії кілька адрес, вкажіть усі, а потім оберіть із них одну необхідну. Виберіть поле «Адреса» і перевірте дані у вікні. Місцезнаходження вашої компанії буде відзначено червоним маркером на мапі у правій частині вікна. Перетягніть його у потрібне місце і розмістіть строго по центру. Щоб змінити масштаб мапи, скористайтеся кнопками «+» і «-» в правому нижньому кутку екрану. Натисніть «Застосувати» в правому верхньому куті екрану. Є два варіанти розміщення — звичайне та з повним доступом. За звичайного розміщення дані про вашу компанію може змінити та доповнити будь-який інший користувач. За повного доступу ви підтверджуєте право володіння точкою, тому будете самі змінювати інформацію, додавати новини компанії тощо. Модерація Google перевіряє інформацію для звичайного розміщення близько 24-48 годин. Якщо це розміщення з повним доступом, то потрібно чекати лист для верифікації протягом 2-х тижнів. Як розмістити компанію у Waze Waze — це безкоштовний додаток з GPS-навігацією для водіїв. Якщо ви хочете охопити клієнтів за кермом, вам варто позначити в цьому сервісі свій обмінник. Це можна зробити наступним чином: Відкрийте Waze на своєму пристрої. Натисніть на значок з булавкою, потім натисніть на значок «Місця». Зробіть фотографію в додатку і натисніть «Далі». Вкажіть тип об'єкту (комерційна будівля) і введіть інформацію, якої бракує. Натисніть «Готово». Ми розміщуємо власників профілю «Обмінник» на Google Maps та Waze власноруч: вам потрібно тільки надати інформацію, та ми зробимо для вас якісну мітку, яку точно пропустить модерація.

31 травня 2021, 12:38

На що користувачі звертають увагу під час обміну валюти: опитування

Що найголовніше для українських клієнтів: безпечний обмін чи вигідний курс? Ми вирішили запитати читачів фінансового порталу «Мінфін» щоб зрозуміти, що важливо для них під час обміну валюти. У опитуванні взяли участь 290 респондентів з усієї України, окрім Закарпатської, Івано-Франківської областей та АР Крим. Опитуваним запропонували обрати тільки один із чотирьох варіантів відповіді на запитання «Що для вас найважливіше під час обміну валюти?»: вигідний курс; безпека під час обміну; наявність знижок; можливість обміняти валюту онлайн. Результати опитування У середньому по Україні найважливіший критерій — це вигода. Користувачі здебільшого оберуть пункт обміну чи банк з найкращим курсом. Безпечний обмін на другому місці, можливість обміняти валюту онлайн на третьому, а найменш важливі для клієнтів знижки. (Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі) Однак у різних областях ситуація не така однозначна. Наприклад, результати опитування по Київській області та безпосередньо по Києву дещо відрізняються. Так, на відміну від області, жителям столиці менш цікава безпека під час обміну валюти, однак є попит на знижки та онлайн-обмін валюти. (Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі) У Чернівецькій області на першому місці для користувачів — можливість безпечно обміняти валюту, а у Львові таку опцію обрала половина респондентів. (Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі) У Хмельницькій області користувачам однаково важливі і вигідний курс, і безпека обміну. У Рівненській області значна частина респондентів (20%) надає перевагу онлайн-обміну. (Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі) У Миколаївській області на першому місці — безпека обміну, а вже потім вигідний курс, а в Черкаській, Кіровоградській та Одеській навпаки перевагу надають вигоді. (Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі) Жителі Херсонської, Дніпропетровської та Запорізької областей також надають перевагу вигідному курсу під час обміну валюти. (Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі) У Харківській області користувачі здебільшого вибирають безпечний обмін, у Луганській найважливіший критерій — вигідний курс (100% відповідей). У Донецькій області, окрім вигоди та безпеки, дещо цікавляться онлайн-обміном валют (20% респондентів). (Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі) У Чернігівській області користувачі, окрім іншого, під час обміну валют цікавляться знижками (25%). У Сумській усі респонденти обрали вигідний курс, а у Полтавській області респондентам найбільш важлива безпека обміну. (Натисніть на зображення, щоб побачити графік у великому розмірі)

+20

3

7 квітня 2021, 10:08

Весняні оновлення на Валютному аукціоні

З переходом на літній час погодні умови в Україні невпинно змінюються на краще — так само, як і Валютний аукціон. Черговий раз ми зібрали ваші відгуки та провели апдейт сервісу. Не зупиняємося, аби зробити користувацький досвід ще більш ефективним та комфортним для вас. Відтепер у сервісі: 1. Нова карта! Ми зробили дизайн карти більш компактним. Тепер карта відкривається в модальному вікні і дозволяє фільтрувати оголошення за покупкою/продажем, валютою та адресами відділення. 2. З'явилася можливість залишати нотатки. Вам сподобалось обслуговування у цього оператора? Чи, навпаки, касир був занадто грубим? Можливо, ви знайшли місце з найвигіднішим курсом? Лишіть нотаток під оголошенням, щоб згадати про свій споживацький досвід у майбутньому. Ваші замітки будете бачити тільки ви. Ви також можете відмітити нотаток за допомогою кольору: білого, червоного чи зеленого, щоб точно не пропустити його під час перегляду сотень оголошень. 3. Нові можливості для додавання і редагування курсів. Тепер додавати і редагувати курси можна в рамках особистого кабінету. Ми зробили просту форму, зрозумілу користувачам. 4. З’явилася статистика щодо коливань курсів і кількості заявок на Валютному аукціоні. Ви можете аналізувати настрої на валютному ринку за допомогою живих даних. Якщо у вас є пропозиції щодо покращення роботи сервісу — будемо раді отримати ваші відгуки у формі зворотного зв’язку .

10 березня 2021, 12:01

Які валюти та міста популярні на Валютному аукціоні: інфографіка від сервісу

Валютному аукціону вже багато років, і за цей час у нас накопичилося багато цікавої інформації. Думаємо, настав час поділитися з вами деякими інсайтами. У даній інфографіці ми зібрали дані з Валютного аукціону за 2020 рік про всі валюти, міста та операції, що проходять у сервісі. Що ми досліджували У 2020 році на Валютному аукціоні було представлено 42 міста, 32 валюти та дві валютні пари (обмін долара на євро та євро на долар). У сумі було залишено 1 847 403 млн заявок, які переглянули 72 413 809 млн разів. Ми проаналізували співвідношення кількості оголошень на покупку та продаж, співвідношення кожної валюти до міста та вирахували три найпопулярніші валюти по 10 містах, де за 2020 рік лишили найбільше оголошень. 1. Оголошення про покупку та продаж: які операції проводять на Валютному аукціоні найчастіше Станом на 2020 рік, на Валютному аукціоні було залишено 828 480 тис. заявок на покупку та 925 337 тис. заявок на продаж валюти. Операції по обміну між валютними парами (обмін долара на євро та євро на долар) не враховувались. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі) 2. Топ-10 найпопулярніших валют на Валютному аукціоні Судячи із розміщених на Валютному аукціоні оголошень, найбільш популярними у 2020 році валютами були долар, євро, рубль, польський злотий, чеська крона, фунт стерлінгів, швейцарський франк та канадський долар. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі) В середньому на аукціоні частіше продають валюти, аніж купують. Окрім швейцарского франка: на покупку CHF розміщено 12 600 тис. оголошень, а на продаж 7 983 тис. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі) 3. У яких містах розмістили найбільшу кількість оголошень У 2020 році на Валютному аукціоні було представлено 42 міста. Ми виявили 10 міст, де було розміщено найбільшу сумарну кількість оголошень на покупку і продаж усіх 32 валют та двох валютних пар. Виявилося, що рекордсменом Валютного аукціону по оголошеннях минулого року був Львів: тут розмістили 443 724 тис. заявок за рік. Десятку лідерів рейтингу закриває Одеса з 52 437 тис. розміщеними оголошеннями. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі) 4. Найбільш популярні валюти для розміщення на Валютному аукціоні по топ-10 містах Без сюрпризів, найбільш популярними валютами у оголошеннях на Валютному аукціоні були долар, євро, рубль та польський злотий. Що цікаво, на відміну від інших міст на півдні та південному сході України, у Запоріжжі польський злотий «переміг» рубль: на покупку та продаж PLN розмістили 5 297 тис. оголошень, а на RUB — 4 002 тис. оголошень. Так, злотий витіснив рубль із «трійки» популярних валют Запоріжжя. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі) Київ відризнився великою варіантністю валют: по кожній із 32-х представлених у столиці було розміщено хоча б одне оголошення. Львів, у свою чергу, «переміг» за кількістю розміщених оголошень на найпопулярніших у місті валютах. (Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі) (Натисніть на зображення, щоб побачити його у великому розмірі) Чи була корисною для вас ця інфографіка? Яку інформацію ви б ще хотіли отримати? Напишіть у коментарях, та ми підготуємо для вас ще більше цікавого.


Головна/

Мінфін про Валюту