17 вересня 2015, 10:07
Минуло вже майже 4 місяці, Приватбанк нічим не допоміг своєму клієнтовіВ попередньому коментарі minfin.com.ua/company/privatbank/review/74777/ я описав як в мене було вкрадено майже 13 тис. грн. з кредитної карти. І як банк маючи від мене інформацію щодо крадіжки через три дні ці гроші списує. Минуло майже 4 місяці. За цей період я написав письмові листи як на місцеве відділення приватбанку так і на обласне і центральний офіс. Також мною було написано заяву на чарджбек, тобто на повернення вкрадених коштів. На нашому відділенні керуючий цього банку навіть не забрав мого цінного листа з описом, що є не повагою до мене як до клієнта. Правоохоронні органи почали займатися моєю справою лише тоді коли я написав листа на гарячу лінію Яценюка та відділ боротьби з кіберзлочинністю і в прокуратуру. Важливою інформацією є те, що мій мобільний оператор підтверджує, що на мій номер телефону не приходили смс з підтвердженням платежів, які банк нібито надсилав. До мене кожного дня надзвонюють і погрожують, щоб я повернув гроші, які банк сам і прогавив. Вчора дозвонившись до оператора я запитав щодо стану моїх заявок на чарджбек. Уявляєте працівники банку не знають що таке чарджбек!!! А заявки подані на повернення коштів в телефонному режимі відхиленні — причому мене повідомлено не було. В понеділок в мене суд з цим банком. Надіюся, що банк визнає свою вину.
Немає голосів
Коментувати