Мінфін - Курси валют України

Встановити
Davidtoxa
Toxa David
Зареєстрований:
1 січня 2017

Останній раз був на сайті:
13 грудня 2021 о 21:27
Перегляд профілю:
Сьогодні: 1
Всього: 10818
Підписчики (7):
Maria1603
Maria1603
IrynaDtd
IrynaDtd
Model123
Model123
Sergey301081
Sergey301081
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
55 лет, Киев
kartoshka10
kartoshka10
18328107
Svetik Naumenko

Toxa David

Пол:
мужской
Город:
Житомир
Блог
Коментарі
Валютний форум
Відгуки
Гаряча лінія
0
26 листопада 2021, 17:05
# Без предупреждения убрали возможность оплаты частями
Почитайте сами условия обслуживания в других банках, договора и сравните. Нет времени для вас разыскивать и сравнивать да и за это вы не заплатите и спасибо не скажите.
+15
26 листопада 2021, 17:01
# Без предупреждения убрали возможность оплаты частями
Я не разбираю ситуацию по сути, а привожу пример ответа банка: На основе накопленной информации из разных источников банк может принять решение об отказе в обслуживании и сравниваю с ответом привата: Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення… різні можуть бути причини.
0
26 листопада 2021, 13:19
# Без предупреждения убрали возможность оплаты частями
Если вы думаете что другие банки поступают как-то иначе то глубоко заблуждаетесь:
https://www.monobank.ua/terms Редакція умов і правил monobank діюча 11.11.21.
6.3. Банк має право: п. 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки ● в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки ● в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки для власних потреб (сумніви Банку можуть бути пов’язані, в тому числі з: імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам).
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/257223/ Устанавливают лимиты на своё усмотрение и блокируют карты за негативный отзыв!
Ответ монобанка 25 ноября 2021, 16:40
Понимаем, что ситуация неприятная
На основе накопленной информации из разных источников банк может принять решение об отказе в обслуживании
+14
26 листопада 2021, 12:58
# не законно зняли кошти з карти
Самостоятельно через установленный в телефоне приват24, самостоятельно через комп на сайте банка в приват24, звонком на гор. линию 3700, обращением в банк через сайт банка, или другим способом.
+41
25 листопада 2021, 15:45
# не законно зняли кошти з карти
Как только начинаются мутки с вашей картой, даже если это операция на одну гривну, в первую очередь вы блокируете карту, а потом уже обращаетесь в банк за разьяснениями по операциям которые вы не инициировали или перевыпускаете карту если естьподозрения что карта скомпрометирована. Время — деньги, в данной ситуации пословица верна как никогда.
+15
24 листопада 2021, 14:44
# Приват нарушает условия своего же договора
Кроме того есть интересная формулировка в п. 1.1.8.2. — у випадку виникнення у Банку підозри або виявлення ознак незаконних операцій із платіжним інструментом з боку Клієнта…
То есть как в 37-м только на основании возникшего подозления…
+15
24 листопада 2021, 14:37
# Приват нарушает условия своего же договора
Не защищаю банк просто обращаю внимание клиента на хитрую формулировку в договоре с банком: вы обязаны мне в письменной форме указать на причину прекращения дальнейшего сотрудничества — 1.1.8.4. Про розірвання Договору Банк повідомляє Клієнта шляхом направлення повідомлення способом, узгодженим Сторонами у п. 1.1.3.2.1. цього Договору.
1.1.3.2.1. Банк має право для різних цілей (належного інформування Клієнта про внесення змін до Договору, розірвання Договору (закриття рахунку)… направляти Клієнту повідомлення, використовуючи будь-які зазначені канали зв’язку на розсуд Банку: відправлення СМС-повідомлень на мобільний телефон Клієнта; відправлення повідомлення за допомогою мобільного додатка «Viber», поштовий лист; телеграма; повідомлення електронною поштою; повідомлення в банкоматах і терміналах самообслуговування; друк інформації на чеках в POS-терміналах; IVR-обдзвін; комунікації у Системі «Приват24…
Сторони узгодили, що повідомлення Банку, направлене у спосіб, узгоджений Сторонами у цьому пункті, є належним та достатнім та не потребує інших додаткових узгоджень із Клієнтом.
То есть нигде не указано что банк обязан давать клиенту обьяснения в письменной форме с указанием причины прекращения дальнейшего сотрудничества.
0
21 листопада 2021, 10:38
# Обслуживание детских карт.
Я просто прошу вас, чтоб Вы не переводили разговор в ту область — Вы сами просили (На каком основании заблокировали основную карту? Можно просто пункт договора? Хоть какой-то пункт чего-нибудь. Mirina75 19 ноября 2021, 20:32) я вам привел — п. 6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки - чем вы не довольны?
0
21 листопада 2021, 10:23
# Обслуживание детских карт.
Не внимательно читаете Toxa David 19 ноября 2021, 12:46 со слов: Карта матери была заблокирована после обращения ребенка… — пункты взяты из договора, а не из Википедии: еще раз выделю специально для вас 6.3.6.:
в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки …
в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки …
п. 6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки.
… о смерти матери. А если ребёнок пошутил? — хороши шутки у ребенка!
Не о подозрительных операциях, а о не санкционированных операциях — читайте внимательнее и не занимайтесь подменой понятий.
Что меня касается — решаю только я, не вам указывать. (я буду его высказывать где хочу и пока мне не надоест.)
0
20 листопада 2021, 1:05
# Обслуживание детских карт.
Это обязательство (право банка п.6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки) прописано в договоре https://www.monobank.ua/terms Редакція умов і правил monobank діюча 11.11.21. Умови і правила обслуговування в АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» при наданні банківських послуг щодо продуктів monobank | Universal Bank
Приєднання до Умов і правил здійснюється фізичними особами шляхом підписання Анкети заяви у паперовому або електронному вигляді, що надається Банком. Своїм підписом на Анкеті заяві Клієнт беззастережно підтверджує, що на момент її підписання ознайомився з текстом Умов і правил, повністю зрозумів їхній зміст, погоджується з викладеним, розуміє свої права та обов’язки. Свиснул. А где в Toxa David 19 ноября 2021, 12:46 вы нашли цитаты из библии? Текст читаете не внимательно так что приходится повторять.
0
20 листопада 2021, 0:51
# Обслуживание детских карт.
На каком основании заблокировали основную карту? Можно просто пункт договора? Хоть какой-то пункт чего-нибудь. — на основании п.6.3.6. https://www.monobank.ua/terms Редакція умов і правил monobank діюча 11.11.21.
6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки,
Повторю если что: Карта матери была заблокирована после обращения ребенка в банк на основании п. 6.3.6. а именно ● в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки (так как умершая мать не может дать санкцию, поручение, согласие на снятие денег ребенком и не может нести ответственность за операцию по снятию после смерти) п. 3 за дорученням та згодою Клієнта и ● в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки для власних потреб (так как умерший не может снимать деньги для власних потреб) а доступ к карте и мобильному телефону имеют третьи лица. (сумніви Банку можуть бути пов’язані, в тому числі з: імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам). На основании этих двух пунктов согласно п. 6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки,
0
19 листопада 2021, 12:46
# Обслуживание детских карт.
Ваш случай: ребенок не может использовать свою карту если основная карта клиента заблокирована Стаття 3. Картка видається до рахунку одного з батьків, 1 Вид картки додаткова, не може існувати без основної картки. Картаматери была заблокирована после обращения ребенка в банк на основании п. 6.3.6. а именно ● в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки (так как умершая мать не может дать санкцию, поручение, согласие на снятие денег ребенком и не может нести ответственность за операцию по снятию после смерти) п.3 за дорученням та згодою Клієнта и ● в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки для власних потреб (так как умерший не может снимать деньги для власних потреб) а доступ к карте и мобильному телефону имеют третьи лица. (сумніви Банку можуть бути пов’язані, в тому числі з: імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам). На основании этих двух пунктов согласно п. 6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки, А как указывалось выше при заблокированной карте клиента детская карта автоматически блокируется так как Дитяча картка monobank додаткова, не може існувати без основної картки.
0
18 листопада 2021, 13:28
# Обслуживание детских карт.
Всі операції, здійснені Дитиною за допомогою Дитячої картки MONOBANK вважаються здійсненими за дорученням та згодою Клієнта (одного з батьків, усиновлювача або піклувальника) та із додержанням вимог ст. 31, 32 Цивільного кодексу України.
0
18 листопада 2021, 13:21
# Обслуживание детских карт.
https://www.monobank.ua/terms Редакція умов і правил monobank діюча 11.11.21.
1.1. Банк випускає Клієнту Платіжну картку на підставі Договору, що укладається шляхом підписання Клієнтом Анкети-заяви.
1.2. Платіжна картка є власністю Банку і надається Клієнту у тимчасове користування.
6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки, надати розпорядження про вилучення Платіжної картки і приймати для цього всіх необхідних заходів: ● в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки;в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки для власних потреб (сумніви Банку можуть бути пов’язані, в тому числі з: імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам);
Стаття 3. Дитяча картка monobank Дитяча картка monobank — платіжна картка для дитини з недитячим сервісом ;) Картка видається до рахунку одного з батьків
1 Вид картки додаткова, не може існувати без основної картки
3. Операції за Дитячою карткою здійснюються за рахунок коштів Клієнта. Всі операції, здійснені Дитиною за допомогою Дитячої картки MONOBANK вважаються здійсненими за дорученням та згодо
0
17 листопада 2021, 10:20
# Обслуживание детских карт.
Никоим образом не препятствую вам высказывать свое личное мнение пока вам не надоест, так же как и выполнять взятые перед умершей и Богом обязательства крестной матери. К «Службе заботы» не имею никакого отношения и не готов отвечать за их компетентность. Спасибо и больше времени уделяйте ребенку и его потребностям в столь тяжелое для него время. Всего доброго.
Сторінки: 123456