Мінфін - Курси валют України

Встановити
DarkWhite

DarkWhite

0 підписників1 підписок

Був на сайті 14 березня 2023 о 00:52

Жіноча

На Мінфіні з 23 листопада 2019

Заблокувати

Записи

5

18 січня 2021, 15:34

Приватбанк

# Віртуальний помічник Яна затягує процес
Є відповідь банку

Привіт! Приватбанк, ваш віртуальний помічник «Яна» так погано розпізнає слова, що повторювати доводиться по 20 разів. Врешті фраза розпізнається, але її повторювання багато разів підся заданого питання: «що саме вас цікавіть»? змушує то сміятись, то нервувути. Розмовляю я чітко, робота така. По-різному переформульовую для «Яни» запит за ключовими словами, але розуміє вона через раз. Стається це не лише зі мною, тут пролема в аналізаторі голосу (чи як ця фіча називається)? Будь ласка, зробіть «Яні» апгрейд, бо не розпізнавши запит, с-ма не перемикає користувача на живого менеджера. А потреба поговорити з живим працівником інколи буває дуже нагальна.

5 січня 2021, 17:35

monobank

# Незручні зміни в меню оплати комунальних послуг
Є відповідь банку

З початком року помітила, що змінилось наповнення в меню оплати комунальних послуг, (до того довелось заново прив’язувати свій ОР до додатку). У додатку з’явились опції, які заважають коректно внести дані та здійснити оплату за послуги. Наприклад, у розділі оплати за тепло с-ма вимагає внести ціле число як суму оплати, хоча я нічого не заборгувала. «0» (нуль) с-ма сприймає як некоректно внесені дані. До того ж с-ма Монобанк чомусь самовільно змінила показники моїх лічильників, змінивши на незначну, але хибну цифру. Ці значення мали би підтягуватись автоматично, дублюючи ті, якими послуговується комунальна компанія). Тим часом у КК є правильні дані, а додаток Монобанк з якоїсь причини змінив їх, що дуже прикро. Саме через це неможливо врешті здійснити оплату — не підтягуються всі значення. Буду рада, якщо представники банку роз’яснять як вирішити цю проблему.

Як у багатьох інших, хто залишив тут відгуки, виникла проблема із отриманням коштів із доларового рахунку. Потрібну суму я попередньо замовила, у домовлений день ніхто із працівників банку не перетелефонував. Розумію, що зараз це масова проблема, вклади в доларі/євро зняти неможливо. Будьте такі ласкаві, опишіть чіткий і точно працюючий алгоритм дій, щоб я могла переказати частину своїх грошей на картку іншого банку або отримати їх готівкою у гривні.

18 березня 2020, 20:55

monobank

# Що ви зараз робите з доларом на рахунках монобанку?
Є відповідь банку

Запитання до спеціалтстів монобанку та користувачів. Як на вашу думку краще вчинити зараз із депозитом у доларах (на навелику суму), видкритому у Монобанк? Зняти долар у готівці неможливо. Ви би продовжили такий депозит чи вивели на доларову карту для подальшого користування?

13 березня 2020, 23:37

monobank

# Все добре, але хочеться ще кращого.
Є відповідь банку

Карткою Монобанк користуюсь неповний рік, подобається все, але хочеться більше логічних зручних опцій у додатку. Наприклад, щомісячні обов\'язкові оплати (комуналка, інтернет моб. зв\'язок) варто зробити автоматичними. Вам, певно, багато разів про це писали, але це справді +1000 до зручності і спокою клієнтів банку. Нагадування про оплату — зовсім не те(. Коти-нагороди. Милі, але було би круто, якби їх можна було посортувати. Для прикладу: спершу (зверху) — всі отримані коти-нагороди, далі — завдання у процесі виконання, залежно від близькості цілі, і в кінці — невиконані поки завдання для отримання нагороди. Це візуально зручно. Ви ж любите, щоб так було? Блокування карти. Зробіть подвійне підтвердження для такої дії, будь ласка. Вкладка висить першою зверху. Це дуже зручно, правда. Але інколи, швидко гортаючи додаток, можна випадкого заблокувати карту. Так, розблокуватя її можна так само миттю, але друге нагадування — зручна штука в подібних операціях.


Головна/

DarkWhite