9 лютого 2017, 12:05
Жахливе поводження с клієнтами, ведущогго спеціаліста Мельник Руслани Миколаївни ( як вона представилася)я перепрошую, розмова відбувалася в період часу з 15 год. 30 хв по 16 год. 15 хвилин, було здійсненно два телефоних дзвінки, я надійюсь у Вас записи зберігаються. Просто, Ви мене вибачте, але працівники не мають права так спілкуватис з клієнтами, повина бути якась межа. Я надіюсь Ви розбиретесь в цій ситуації, але хочу додати, що після такої розмови з Вашим персоналом, взагалі не хочеться звертатися до Вашого банку, хоча я постійний клієнт, повторююсь з позитивною кредитною історією, крім цього не зрозумілого для мене випадку з кредитною картою, яку я не використовувала, Ви можете це перевірити.
Немає голосів
Коментувати