alexkiz
alexkiz
Зареєстрований:
24 квітня 2014

Останній раз був на сайті:
21 серпня 2021 о 16:27
Перегляд профілю:
Сьогодні: 1
Всього: 854

alexkiz

Блог
Коментарі
Валютний форум
Відгуки
Гаряча лінія
+7
4 лютого 2020, 9:49
# Повышение лимитов для ФОП: и «белые» выиграют, и «серые» не пострадают
Краще б вони нічого не чіпали, поки не розроблять новий податковий кодекс, з нуля. Там повинні бути єдині для всіх, низькі, прозорі податки з мінімальними зусиллями до їх адміністрування. А на цей час треба повний мораторій на перевірки, щоб бізнес «доковиляв» спокійно як є. Гірше вже не буде, 0,2-04% ВВП це просто смішно.
0
30 січня 2020, 16:22
# Аферисты
Вказаних дій у цього брокера не помітив за 4 роки торгівлі. Були програші, але самі угоди можуть бути закриті тільки під час маржин колу, але це коли у вас вже не вбачає депо на підтримку позицій.
0
30 січня 2020, 16:18
# Форекс от Форекс клуба
Так, вас мають право питати за податки, ви не здогадувалися, що вони існують? ))) А там вже особисті ваші рішення... При чому тут Форекс клуб...
0
30 січня 2020, 16:15
# Опять за старое взялись
Не бачу проблеми в наданні документів разово при першому виводі коштів на один платіжний інструмент. Лише один раз незручності, потім виводиться без проблем.
+15
15 листопада 2016, 16:18
# Приватбанк предлагает Путину iPhone7 за смену фамилии
В этом случае — никакой деградации. Молодцы. Свежо и смело. Я бы сменил такую фамилию за телефон. Не фамилия красит человека, а телефон!
0
28 січня 2015, 9:52
# Ложка дегтя в бочку меда.
Коли банк уклав угоду з Айбоксом — у нього знайшлись гроші зробити СМС-розсилку по всім клієнтам, що відтепер поповнення рахунків можливо через Айбокс без комісії. Така «лафа» протрималась усього півроку, а коли комісію влупили (даруйте, 2% це не жарти) — вже не знайшлось грошей щоб розсилку повторити. Ну то таке…
Я підходив до Айбоксу і перевіряв — про комісію 2% написано там чітко, не помітити важко. На сайті Айбокса — пише 0%, тобто таке саме відношення і у Айбокса до клієнтів, навіщо їх інформувати, за сайтом слідкувати?
Загалом люди, Айбокси ці — суто ШАРАГИ, якщо не дай боже щось зависне або пропаде — нічого не доб'єтесь, це вам не банк. Це те саме що встановники кавових автоматів. Максимум, що можна зробити — поповнити мобілку, і то на макс. 10 грн., і то коли нема інету під рукою! А якщо хоште щоб готівка потрапила у банк — несіть її у банк…
0
23 січня 2015, 17:40
# Ложка дегтя в бочку меда.
Ну дозвольте, шановний ІдеяБанку… По-перше, сповіщення щодо можливості поповненя без комімії у Айбокс надходило від ВАС, то будьте ласкаві так само повідомити клієнтів про встановлення комісії. Хоча б у новинах і у інтернет-банкінгу. По-друге, ось що пише Айбокс: https://yadi.sk/i/-mbVVfY1eC3h9 Як бачите, комісія 0. По-третє, Айбокс скоріше за все, НЕ МОЖЕ без вашого відома почати брати комісію, бо це порушення угоди. Отже, скидаючи всю відповідальність на Айбокс — ви лукавите, це бридко…

ЗІ: На перший погляд, тут немає нічого такого, але непрозорість, зміна умов «за кулісами», тихенько, так щоб якомога більше людей не дізналося і «попало» на гроші… на жаль притаманна багатьом укр. банкам. Чомусь ніхто не замислюється про моральний і душевний комфорт людини, коли змінюють умови. Просто беріть до уваги: «як би я сам віднісся до такого вчинку», не як «клієнт», а як людина: звичайна, білкова, з душею, з емоціями, з проблемами… — і тоді у вас є шанс стати найкращим банком!