12 грудня 2019, 17:21
Ощадбанк як дзеркало української державиЯкщо подивитися на гілку банку «Ощадбанк» — зразу стане зрозуміло, що на всі скарги про порушення чи негаразди є стандартна відповідь: «Надайте контакти, ми розберемося та вирішимо». Здається, що банк намагається і справді владнати всі негаразди, що виникають у відносинах з цією державною фінансовою установою. Але насправді, це звичайні відписки, які створюють враження про добропорядність банку. З особистого досвіду, та з досвіду дописувачів цього сайту, після відповіді про готовність розглянути та розв'язати проблему, що виникла — не відбувається нічого. Але назовні все виглядає привабливо: є скарга та є позитивна реакція. Як мені здається, адміністрація сайту має ввести коефіціент вирішених проблем та розміщати його на самому видному місці. Цей коефіціент має відображати реальну оцінку ефективності персоналу, що займається владнанням конфліктних та проблемних питань. Банк, наче ті політики, що дорвалися до влади — «солодко співають, та вирішують свої питання, а не виборців». Тому й рівень життя найгірший в Європі.
Немає голосів
Коментувати