6 липня 2018, 19:58
Некомпетентність та порушення регламенту співробітниками Альфа БанкаAlfaBank Кому: 88821177 88821177, доброго дня. Згідно з коментарями відділення — діджитал менеджер не консультує по тарифам карти. Тим паче ви знали, що у вас є ліміт на безкоштовне зняття, який ви вже використали. Підстав для компенсації немає. Удалить Ответить 6 июля 2018 в 19:53 88821177 Кому: AlfaBank Відповідно до вашого регламенту діжітал менеджер грубо його сам і порушив, бо консультував мене три рази: щодо відсотків по карті Комфорт, щодо напису в банкоматі про можливість нарахування відсотків і щодо Коміся «0» на виписці, не маючи на це права і відповідної кваліфікації!!! До цього ж, на моє прохання поставити мене в чергу до спеціаліста, мені було незаконно відмовлено і направлено до банкомата. Менеджер перевищив свої повноваження! Перед цим я йому сказала, що з мене знімуть відсотки за перевищення ліміту зняття, а він, не маючи права мене консультувати, взяв мою карту, крутив її в руках і дивився на комп'ютер, запевняючи мене що з цієї карти ніякої комісії не буде, тобто нахабно вводив в оману. Банк відмовив мені у консультації спеціаліста і діжітал менеджер свідомо, порушуючи регламент вашого ж банку, не поставив мене в чергу і консультував мене навмисно неграмотно, знаючи, що він не правий і нав'язував мені заздалегідь невигідну операцію, про що я йому неодноразово говорила, але він наполягав на своєму чим і завдав мені матеріальної шкоди. Якби мене ваш менеджер не переконував у відсутності відсотків, я б сама ніколи не зняла ані першу, ані другу суму, бо я знала про ці умови, але довірилася співробітнику банка як людині, яка повинна відповідати за правильність консультації на 100 відсотків, або не консультувати і передати мене до спеціаліста, який розуміється на цьому. Ваш менеджер грубо навмисно порушив регламент вашого ж банку і відділення чим завдав мені матеріальних втрат. Прошу негайно компенсувати мені всі витрати.
Немає голосів
1