Мінфін - Курси валют України

Встановити
3litry

Три літри

0 підписників1 підписок

Був на сайті 21 листопада 2024 о 23:27

На Мінфіні з 18 липня 2021

Заблокувати

Банка три літри та інші банківські депозити

Записи

35

9 жовтня 2024, 12:58

WOG і Monobank — як заправитись потрусивши телефоном

Анонс новини ось тут , там і мої коментарі до цього. А зараз я хочу розказати як відбуваєтся купівля пального на АЗС за допомогою застосунка Monobank-у. Якщо заїхавши на АЗС потрусити смартфоном с запушеним застосунком Monobank-у то на звичному пурпурному екрані внизу з'явится аватарка WOG. Якщо її натиснути то відкриваєтся покрокове меню чимось схоже на те яке вже є в застосунку самого WOG: обираєте тим пального, обираєте колонку на який хочете заправитись, обираєте скільки літрів вам треба. Якщо ви хочете заправитись «до повного» — просто вкажіть об'єм який точно більше ніж є вільного місця у вашому баку. Програма спочатку блокує гроші за вказаний вами об'єм, а потім коли заправка закінчена — ця сума повертаєтся на карту Monobank-а, а замість цього списуєтся точна сума заправки. При чому це відбуваєтся дуже швидко, а навіть не встиг від'їхати як гроші вже повернулись.

Немає голосів

Коментувати

2 вересня 2024, 07:23

Національний кешбек почався з національного фейла

Відразу зазначу що не є прихильником ідеє витрачання податків на такий популізм. Але мова про інше. На 2 вересня був анонсований запуск Національного кешбеку. Дегенерати розбудили своїми шахедами тож очікуючи відбою заліз в Дію подивитись що там з тим кешбеком. Але послуги в Дії небуло. Її не має і досі, я пишу цей текст в 7:17 ранку. Ну, от Дії я іншого і не очікував, якщо чесно. А що ж банки? З тих банків учасників програми в яких рахунки є в мене картка недоступна в жодному. Звернувся в підтримку. Найбільш швидка і адекватна відповідь була у А-банка: вони збираються надавати цю послугу з 12:00. Монобанк відповід «по шаблону» і кудись пропав коли я скинув їм скріншот з застосунку де видно що картки немає. Глобус і ПУМБ відповіли більш загальними фразами що картки будуть доступні сьогодні, але пізніше. В кінці вєе і Монобанк відповів що «скоро буде, слідкуйте за офіційними каналами».

Немає голосів

5

22 серпня 2024, 08:43

А ви знали що для багатьох операцій податок 5%, а не 18%?

Мабуть багато з читачів чули про новину що до забовʼязання маркетплейсів, агрегаторів таксі та інших подібних сервісів або передавати в податкову дані про доходи отримані громадянами через ці сервіси, або навіть виступати податковими агентами і утримувати податок під час виплати доходу. Я не пройшов мімо обговорення цієї новини бо знайшлось чимало осіб які щиро вважали що продаж вживаних речей не оподатковується що звісно є брехнею. Але в процесі обговорення я виявив великий пробіл у власних знаннях про податки: майже більшість того що продає звичайна фізична особа за своє життя оподатковується не за ставкою 18%, а за ставкою 5%. І мені не соромно визнати цю свою помилку чим я власне і відрізняюсь від секти тих хто каже що вживані речі не оподатковуються. Деталі я викладу коментарях. Так і прокоментувати вам буде зручніше якщо ви в чомусь зі мною не погоджуєтесь.

+15

5

25 червня 2024, 08:59

Неправильна відповідь, або як працюють банки Європи

Яскравий український підприємець Ігор Гуменний на своїй FB-сторінці поділився досвідом обслуговування своєї компанії у німецькому банку. Текст довгий, але я раджу його прочитати з поваги до праці німецьких банкірів. Цей процес – наслідок сотень годин обговорення з юристами, бухгалтерами та службою ІТ безпеки. Подивіться як форма ґвалтує суть, як звичайний процес перетворюється на тортури для клієнта і покрутіть головою — навколо повно таких «зламаних процесів» і не лише у банках. Це все – можливості для підприємців. Зробіть просто, зробіть так, як потрібно клієнту. ___ «Коли я приіхав в Берлін, відразу зареєстрував компанію, відкрив рахунок, всі сервіси, в т.ч. банк-клієнт. В силу різних причин, лише через рік ми почали укладати перші контракти і для податковоі мені знадобилась фізична виписка з рахунку, але тут незадача: не працює банк- клієнт, не можу її вивантажити. Я, звичайно іду в банк, думаю, візьму виписку прямо в банку. Само по собі, німецькі банки це упорядкована бюрократія: на все час, терміни, процедура, не все так просто, але в результаті, приймає мене завідуюча та пояснює, що банк змінив програму, застосунки, налаштування, потрібно видалити старий застосунок і завантажити новий: він власне складається з двох: BestSign і #diepasstbank. Так і не зрозумів, чому не можна зробити один, як в Україні. Мене поять кавою, допомагають, але саму виписку надати НЕ МОЖУТЬ. Не має такої функції. В COVID скоротили когось, обʼєднали функціі і передали в центральний офіс на програмному рівні. Я маю просто лишити заяву і мені автоматично, поштою, протягом двух тижнів, прийде на домашню адресу виписка і новий код налаштування, і я сам все зможу вивантажити і отримати, а от на руки, фізично, видати виписку — не можливо. Функцію оцифрували…ну що ж порядок є порядок. Чекаю два тижні — листа не має. Знову беру термін, прихожу, приймають, кава, розмова і просять пару хвилин зʼясувати, як так? Чому код і виписка не прийшли? Завідуюча вияснила, що мені відправили, але на моій домашній поштовій скриньці лише моя фамілія, назви компанії не було і поштовий оператор відправив листа назад. Мене надлюбʼязно попросили залишити знову заяву. Дописати, навіть від руки, назву компанії на поштовій скриньці і все прийде! Ну що ж, мені трохи ніяково, я відчуваю, що порушив якусь процедуру, порядок же має бути. Випив каву, залишив нову заяву і десь за два тижні код прийшов. Виписка по рахунку чомусь ні, ну ОК. Я якраз мав летіти на виставку у Фінляндію, а звідти мав летіти на виставку у США. Взяв листа, полетів. В Фінляндії я відкрив конверт, спробував ввести код — не працює. Телефоную старій знайомій, завідуючій, вона любʼязно каже, що нема проблем, застосунок може видавати помилку, я переведу вас на техпідтрмку ЦО і вони все владнають. Переключають мене. Оператор не розмовляє англійською, але якось я на своїй недонімецькій, по телефону пояснив. Оператор сказав ОК, поставив контрольні питання, я відповів, а потім запитує: «Скільки грошей на рахуну компанії?», я точно не памʼятав, і назвав приблизно суму, відповідь з тіє сторони була лаконічна: «Неправильна відповідь» і короткі гудки… Я знову набираю мою стару знайому, вона каже, що так, така процедура, але я вам допоможу. Вона мені сказала, скільки в мене грошей на рахунку, я попросив допомоги нашого німецького директора і ми почали відновлювати банк-клієнт. З технічним спеціалістом з боку банка і німецькомовним менеджером з моєї потратили за півгодини на переналаштування, нове завантаження App і спеціаліст накінець викрикує: «Бінго! Працює!» і наголошує: «Тепер система відправила Вам на пошту остаточний код налаштування!» З ним ви можете в будь-якому відділені Postbank на території Німеччини з документом підтверджуючим особу, фінально активізувати застосунок. По поверненню з Америки, буденно, без терміну, завітав в найближе відділення, посвідчив особу і банк-клієнт майже автоматично активізували. P.S. Виписку з рахунку я так і не отримав, отримав лише код, але то вже не є проблема, в режимі реального часу можу сам собі роздруковувати, через Банк-клієнт…»

13 червня 2024, 17:34

Петиція про перегляд національної стратегії доходів

Закликаю підтримати петицію про перегляд національної стратегії доходів. Переглянути Національну стратегію доходів на 2024-2030 роки після публічних консультацій із бізнес-асоціаціями та громадськістю Статті Мінфіна які розкриваюсь пастки та недоліги цієї стратегії: Банкірів можуть змусити працювати на податкову: що це змінить для фізосіб Податківцям можуть надати повноваження судів: чи довірятимуть фіскалам люди Аналітики розкритикували ініціативу уряду щодо доступу податківців до банківської інформації й рахунків

Немає голосів

Коментувати

5 червня 2024, 11:45

Анекдот дня

Joe Biden: we allow using of American-made weapons to strike within Russia as long as the targets relate to Moscow’s offensive in the Kharkiv region Volodymyr Zelensky: OK, we just move a road sign.

Немає голосів

Коментувати

19 травня 2024, 22:47

Оновив дані через Резерв+

Робробка просто дно з урахуванням того що був використаний готовой шаблон з іншого застосунку. Вхід через БанкІД реалізований через дупу: більшість не здогадається що треба відкотитись на крок назад. При першому успішному вході взагалі неможливо було завершити підтвердження: після підтвердження адреси виникала помилка. Після оновлення до версії 1.0.4 підтвердити дані вдалося, але реєстр дані не прийняв. І лише ввечері нарешті процес був завершений.

Немає голосів

Коментувати

11 березня 2024, 13:53

Мінфін вже не торт.

Знов оперативну новину про введення Монобанком комісії за переказ на картку Новопей дізнаюсь не з сайту, а в телезі.

Немає голосів

Коментувати

31 грудня 2023, 09:00

Перекази через телефону книгу

Перед Новим роком вирішив привітати подарунком у вигляді грошей людину яка знаходиться за тисячу километрів. З'ясувалось що в людини також є картка Монобанку тож зробити це буде доволі легко і не треба буде дзвонити та питати номер картки. І це міг би бути відгук про Монобанк, але ж насправді я не є працівником банку як видається різним довбням. Тому це буде огляд можливостей різних банків переказати гроші за номером телефону. Окремо зазначу що наскільки я знаю всі мої піддослідні контакти не робили спеціальних налаштувань для отримання переказів за своїм номером телефону. Можливо це впливає на результати тесту. Почну з Монобанка . Якщо застосунку надати доступ до адресною книги то при переказі на карту він покаже перелік контактів в яких є картка Монобанку. Але це не все. В полі можна ввести руками номер телефона людини в якої немає картки Монобанку і тоді застосунок можливо покаже отримувача в якого є рахунок в іншому банку. Така інтеграція є не з усіма банками: контакти в яких є рахунок в Приваті чи Абанку показує в результатах пошуку, а для контакта в якого є пенсійний рахунок в Ощаді — не показує нічого. Тепер Абанк . Тут все мінімально: якщо є рахунок в Абанку то покаже в результатах пошуку, немає рахунку в Абанку то й пошук за номером телефона нічого не дасть навіть якщо в людини рахунок в Монобанку з яким нібито є партнерськи відносини. Така ж сама ситуація з Приватбанком : так само пошук не показує нічого якщо у людини рахунок в партнерському Монобанку. В Глобусбанку перекази за номером телефону зроблені як окрема послуга. Застосунок сканує адресну книгу і показує людей в яких рахунок є. Пошук за номерами телефонів людей в яких рахунки в іншому банку — нічого не дав. І на фінал БВР або Банк власний рахунок. Ось він приємно здивував: відразу у списку пропозицій показує людей в яких є рахунки в Абанку, Приватбанку та ще якомусь банку. Але не показав тих в кого рахунок в Монобанк, хоча якщо шукати вручну за номером телефону то переказ можливий. Банки в яких в мене є рахунки та які не вміють переказувати гроші за номером телефону: Unexbank , izibank , Райфайзен та Кредобанк .

Немає голосів

7


Головна/

Три літри