Вітаю усіх присутніх! Хочу поділитися своїм невиликим опитом учасника НПФ.
Настав час звернутися до місцевого центру державної податкової служби для отримання податкової знижки для учасника недержавного пенсійного фонду. Все було добре поки не дійшло до квітанцій. Як виявилося квітанції від електронної системи платежів Portmone.com — недійсні, оскільки в них відсутня інформація стосовно платника (ПІБ платника внесків). Мені було відмовлено у прийнятті документів. Дзвоник на технічну підтримку Portmone .com з проханням пояснити, чи зможу я отримати квітанції зі вказанними ПІБ платника, відповідь:
«Очікуйте, ми вам передзвонимо впродовж 10 хвилин.» Ніхто не поредзвонював.
Дзвінок на банк де розміщений картковий рахунок, відповідь: «Переказ був здійснений не через наш банк, а через сторонню електронну систему, тому ми вам не зможемо допомогти».
Майте на увазі якшо розраховуєте на податкові пільги — краще робити перекази без посередників.
- Panas07
- 12 жовтня 2021, 15:10
- Сергій
Ответ эксперта
- uainvestor
- 29 жовтня 2021, 13:05
Радіймо, Панасе.
Я роблю внески через Приват-24. Комісія 2 грн. від будь-якої суми. А квітанцію беру з терміналу.
Також раджу робити внески не міфічні 100-200 грн., а 1000-2940 грн. на місяць. Тож і розмір пенсії буде відповідний.
Я роблю внески через Приват-24. Комісія 2 грн. від будь-якої суми. А квітанцію беру з терміналу.
Також раджу робити внески не міфічні 100-200 грн., а 1000-2940 грн. на місяць. Тож і розмір пенсії буде відповідний.
Следить за новыми комментариями
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі - 5
По-перше, можливості у кожного різні, тому кожен робить внески саме виходячи з цього та тієї суми, на яку він потім очікую
По-друге, сам факт того, що люди беруть участь у системі недержавного пенсійного забезпечення, треба вітати, а не тикати, яку суму треба платити щомісяця, тим паче, Panas07 про суми нічого не згадував, тому міг сплачувати скільки завгодно
По-третє: якраз я сплачував через приват24, і в квитанції підтягнувся невірний номер пенсійного договору, в ПриватБанку зарадити цьому не змогли, бо «виправити нічого не можемо», і це після офіційних запитів і декількох місяців вияснень. Податкова у виплаті відмовила.
Тому висновок і порада має бути одна:
звертати увагу на призначення платежу і дані власника пенсійного рахунку, вказання НПФ і номера пенсійного контракту/рахунку (як у договорі з НПФ)
Вірогідно, податкова зараз взагалі перестала звертати на такі умовності. Бо відсоток випадків «за мене заплатив якийсь добродій і я ще й отримав з цього повернення коштів за рахунок ПДФО» — настільки малий, що витрати на такий контроль більші за «втрати бюджету» і він просто немає сенсу. Звісно, це мої фантазії і 99.999%, що в податковій просто взагалі не розуміють цих нюансів і просто фізично припинили документарні перевірки за-за кардинального зниження кваліфікації (чи то інспекторів, чи то розробників їхнього ПЗ, яке робить первинний моніторинг/перевірку декларацій).