
- Панас Петров
- 16 січня 2020, 23:50
- Панас
Вітаю, можливо питання не на тій гілці, але маю питання щодо контракту з НПФ. Подав заявку через минфин на контракт з «Династією», зі мною зв язався агент, який запропонував підписати заяву на приєднання, прислав повідомлення про відкриття індивідуального пенсійного рахунку, що я і зробив. Заяву на приєднання разом із копією паспорта, кода відправив агенту на АЦПО. Не можу отримати відповідь від агента стосовно процедури підписання контракту. Як повинна відбуватись процедура подписання контракту, дякую.
Ответ эксперта

- uainvestor
- 18 січня 2020, 22:21
Радіймо, Панасе, дякую за питання (подібне раніше вже було).
Варто знати, що всі відносини з учасниками НПФ веде адміністратор, а в деяких випадках, управляючий адміністратор. Для НПВ «Династія» це АЦПО: https://acpo.com.ua/index.php Природно, що НПФ, не покладаючись лише на адміністратора, урізноманітнюють і спрощують канали пошуку учасників. Працездатність одного з таких новітних каналів ви, Панасе, випробували на собі. Якщо ви незадоволені своїм агентом, то саме адміністратору варто ставити будь-які питання. Можливо, виясниться, що ніякого повноважного агента і не було, а з вами спілкувалась автоматична программа, тобто, робот, на кшталт автовідповідача. То який же допит з магнітофону?
Як досвідчений учасник і вкладник НПФ, я вважаю за краще звертатись напрямо до адміністратора (того ж АЦПО) або до його представникам (агентам), указаних в
контактах.
Варто знати, що всі відносини з учасниками НПФ веде адміністратор, а в деяких випадках, управляючий адміністратор. Для НПВ «Династія» це АЦПО: https://acpo.com.ua/index.php Природно, що НПФ, не покладаючись лише на адміністратора, урізноманітнюють і спрощують канали пошуку учасників. Працездатність одного з таких новітних каналів ви, Панасе, випробували на собі. Якщо ви незадоволені своїм агентом, то саме адміністратору варто ставити будь-які питання. Можливо, виясниться, що ніякого повноважного агента і не було, а з вами спілкувалась автоматична программа, тобто, робот, на кшталт автовідповідача. То який же допит з магнітофону?
Як досвідчений учасник і вкладник НПФ, я вважаю за краще звертатись напрямо до адміністратора (того ж АЦПО) або до його представникам (агентам), указаних в
контактах.
Следить за новыми комментариями
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі - 5