Доброго дня
Підкажіть будь ласка критерії, які варто врахувати при виборі НПФ.
Чи обовязково мативідділення НПФ у свому місті?

- Назар Лупак
- 10 вересня 2017, 15:26
- Назар, Львів
Ответ эксперта

- uainvestor
- 14 вересня 2017, 13:59
Доброго дня. Назаре.
По-перше, повинен зазначити, що критерії вибору будь-чого, — похідні від нашого до них ставлення (тобто, почуттів). Почуття рідко залежать від свідомості. А керується нашими вчинками і діями приблизно на 90-95% підсвідомість (інтуїція, душа, серце), саме на основі первинних почуттів. А вони в свою чергу, залежать від світогляду (про що – окрема розмова).
Звісно, я опишу відомі критерії, не виказуючи при цьому свого до них відношення і своїх почуттів, аби не впливати на ваші. Втім, зможу розповісти і це, але – окремо. Особливо, — коди з’являться нові розумні питання про моє ставлення до тих критеріїв.
Майже всі критерії для визначення НПФ, можна знайти на сайті Нацкомфінпослуг: http://npf.nfp.gov.ua/Default.aspx?p1=20000029239, де є і перелік всіх НПФ, і показники їх діяльності, а також, — на сайтах засновників, самих фондіф, обслуговуючих кожного з них, КУА, АПФ, ЗА, — управляючого. адміністратора. зберігача. Крім того, в мережі є багато ресурсів (форумів. порталів, сайтів) з іншими поглядами на певні критерії.
А – ось і вони:
1. Засновники, склад Ради фонду, де раніше працювали, який фах.
2. Обслуговуючи компанії, їхні успіхи, інші проекти, фах персоналу.
3. Цілі, завдання від Ради (інвестиційна декларація) і власна стратегія КУА.
4. Публічна діяльність людей, наближений до НПФ: публікації, виступи, інтерв’ю, участь у суспільних заходах, проектах.
5. Спіілкування посадових особ з учасниками і вкладниками НПФ, відповіді на питання, допомога у вирішенні їх проблем.
6. Повна і якісна інформація на всіх сайтах, додаткові послуги, пропозиції.
7. Реклама, популяризація своєї діяльності, відкритість. Прозорість.
8. Поточні (і в динаміці) кількісні показники: скільки учасників, вкладників, як юридичних, так і фізичних осіб, вартість чистих активів (ВЧА), внески, виплати, переведення з інших і до інших НПФ, вартість одиниці пенсійних активів (ОПВ), винагорода обслуговуючих компаній.
9. Відомо, що учасникам певного НПФ вигідно, аби стало більше і їх, і активів, і рівня доходів. Хтось це і сам робить, а когось надихає сам фонд. Мотивація буває різною, тож її можна порівняти.
Для прикладу, найближчим часом порівнюю два НПФ. Якщо не буде пропозицій, то візьму Династію і Соціальну перспективу.
Немає потреби у офісах НПФ в кожному місті, — цим займаються Адміністратори. а у них є напрацьовані способи осягнути всю Україну та інші країни. принаймні, так працює відомий нам АПФ – «АЦПО»: http://acpo.com.ua/
По-перше, повинен зазначити, що критерії вибору будь-чого, — похідні від нашого до них ставлення (тобто, почуттів). Почуття рідко залежать від свідомості. А керується нашими вчинками і діями приблизно на 90-95% підсвідомість (інтуїція, душа, серце), саме на основі первинних почуттів. А вони в свою чергу, залежать від світогляду (про що – окрема розмова).
Звісно, я опишу відомі критерії, не виказуючи при цьому свого до них відношення і своїх почуттів, аби не впливати на ваші. Втім, зможу розповісти і це, але – окремо. Особливо, — коди з’являться нові розумні питання про моє ставлення до тих критеріїв.
Майже всі критерії для визначення НПФ, можна знайти на сайті Нацкомфінпослуг: http://npf.nfp.gov.ua/Default.aspx?p1=20000029239, де є і перелік всіх НПФ, і показники їх діяльності, а також, — на сайтах засновників, самих фондіф, обслуговуючих кожного з них, КУА, АПФ, ЗА, — управляючого. адміністратора. зберігача. Крім того, в мережі є багато ресурсів (форумів. порталів, сайтів) з іншими поглядами на певні критерії.
А – ось і вони:
1. Засновники, склад Ради фонду, де раніше працювали, який фах.
2. Обслуговуючи компанії, їхні успіхи, інші проекти, фах персоналу.
3. Цілі, завдання від Ради (інвестиційна декларація) і власна стратегія КУА.
4. Публічна діяльність людей, наближений до НПФ: публікації, виступи, інтерв’ю, участь у суспільних заходах, проектах.
5. Спіілкування посадових особ з учасниками і вкладниками НПФ, відповіді на питання, допомога у вирішенні їх проблем.
6. Повна і якісна інформація на всіх сайтах, додаткові послуги, пропозиції.
7. Реклама, популяризація своєї діяльності, відкритість. Прозорість.
8. Поточні (і в динаміці) кількісні показники: скільки учасників, вкладників, як юридичних, так і фізичних осіб, вартість чистих активів (ВЧА), внески, виплати, переведення з інших і до інших НПФ, вартість одиниці пенсійних активів (ОПВ), винагорода обслуговуючих компаній.
9. Відомо, що учасникам певного НПФ вигідно, аби стало більше і їх, і активів, і рівня доходів. Хтось це і сам робить, а когось надихає сам фонд. Мотивація буває різною, тож її можна порівняти.
Для прикладу, найближчим часом порівнюю два НПФ. Якщо не буде пропозицій, то візьму Династію і Соціальну перспективу.
Немає потреби у офісах НПФ в кожному місті, — цим займаються Адміністратори. а у них є напрацьовані способи осягнути всю Україну та інші країни. принаймні, так працює відомий нам АПФ – «АЦПО»: http://acpo.com.ua/
Следить за новыми комментариями
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі - 5