Добрий вечір!
Звертаюся до Вас за допомогою.
Декілька тижнів тому, близько сьомої години ранку, на мій телефон надійшли повідомлення: перше — про невірне введення пін коду, через 1 хв. 2-ге повідомлення про зняття з банківського кридитного рахунку віддкритого на моє ім«я коштів у сумі 8 тис. грн. і через 1 хв. 3-тє повідомлення про зняття ще 8 тис. грн.
Нажаль після третього повідомлення я почав реагувати на повідомлення, які надходять.
Впершу чергу я викликав поліцію.Тому, що в момент зняття коштів я територіально знаходився у Київській області, а кошти знімалися в м. Запоріжжі.
Також я зателефонував в банк, щоб заблокувати карту і повідомив про обставини ситуації, на що мені відповіли у Вас є 25 льготних днів, щоб погасити заборгованість.
На даний момент Приватбанк розглядає моє звернення, а Поліція не знає, що їм робити. Кримінальне провадження не було відкрите.
Сподіваюсь на Вашу допомогу, як діяти в даній ситуації.
- Александр Гаевой
- 9 травня 2018, 22:23
- Александр, Киев
Ответ эксперта
- Александр Охрименко
- 6 червня 2018, 9:15
Все правильно сделали
Следить за новыми комментариями
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі - 2
2. Аналогічну письмову заяву в банк.
3. Припинити співпрацю з приватом, оскільки більшість шахрайств відбувається саме через цей банк.