Вибачте, що не по темі, але, можливо, мені тут підскажуть.
Придбав планшетний компьютер у магазині. Досить швидко виявилося, що пристрій має чи то брак чи такі параметри за яких його експлуатація для мене неприйнятна (недоліки зображення на екрані).
Звернувся до магазину за заміною або поверненням товару (пройшло лише декілька днів). Не хотілося мати справу з експертизою, сервісними центрами і т.п., а тому формально причину вказав іншу: відсутність у комплектації планшета інструкції українською мовою, що не дозволяє використовувати його за призначенням, та зіслався на п.1. ст.9 ЗпЗПС.
У магазині міняти товар чи повертати гроші відмовилися. Склав акт за підписом трьох сторонніх осіб про відмову прийняти товар назад. Як я маю діяти далі? І чи щось у цій країні допоможе?

- maks177
- 26 квітня 2013, 22:50
- Максим
Ответ эксперта

- Іван Цебак
- 26 квітня 2013, 23:10
яка причини відмови у обміні ???
подати скаргу до захисту прав споживачів
а якщо не поможе то до суду
в разі потреби готовий допомогти
пишіть на мейл — є у профіілі
подати скаргу до захисту прав споживачів
а якщо не поможе то до суду
в разі потреби готовий допомогти
пишіть на мейл — є у профіілі
Следить за новыми комментариями
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі - 5