Мінфін - Курси валют України

Встановити
Lyudmila9398
Lyudmila9398
11 грудня 2013, 22:21
Людмила, Глухов
Доброго вечора! Звертаюсь до Вас зі своєю проблемою. 30 вересня 2013 року близько 3 години ночі з моєї картки Ощадбанку шахраями через Інтернет було викрадено 2204,50 грн. Вранці того ж дня (30 вересня) картку я заблокувала і написала у відділенні банку в Глухові заяву про відміну транзакцій. Мені пообіцяли повідомити про результати проходження службового розслідування з даного питання.

На протязі зараз вже більш ніж 2 місяців, я неодноразово зверталась у відділення з питання проходження службового розслідування за моєю заявою. Працівниками жодного разу не було надано інформації з даного питання.

26 листопада знову телефонувала у відділення Ощадбанку. Мені надали відповідь, що Київ відмовив у повернені коштів ще 14 листопада, але відповідь чомусь знаходиться в м.Сумах. Зателефонувавши до Сумського обласного управління Ощадбанку мені відповіли, що ніякої відповіді з Києва не отримували. Повідомивши про це працівників відділення, близько сімнадцятої години мені зателефонувала співробітник і сказала, що моя заява направлена на дорозслідування і результати будуть наприкінці наступного тижня. Через тиждень, а саме 6 грудня, я знову прийшла у відділення Ощадбанку за результатами дорозслідування. Працівник установи роз’яснила, що в телефонному режимі цього ж дня мені повідомить про результати. До цього часу ніякої інформації ніхто мені не надав. Хоча я неодноразово наполягала на наданні письмової відповіді на мою заяву. Сьогодні, 11 грудня, я вже письмово звернулась до управляющого відділення Ощадбанку про надання інформації щодо про проведення розслідування. Ввечері мені зателефонували і повідомили, що факсом прийшла відповідь. За весь цей час, а саме більш як 2 місяці, банк знімав комісію за користування коштами кредитної лінії, про які я написала заяву про відміну операцій. Чи законні дії банку і чи є сенс, при відмові банку у повернені коштів, звертатись мені до судових органів з вирішення питання повернення коштів?

Дякую.
Ответ эксперта
CardMaster
CardMaster
11 грудня 2013, 23:53
Добрый день
Вы правильно сделали, что сразу на писали заявление об оспаривании операций.
С момента написания вашего первого заявления вы можете рассчитывать на возврат процентов за пользование кредитной линией. Но только в том случае, если банк признает ваши претензии.
Тогда, возможно, вам придется написать повторное заявление ов анулировании сумм начисленных процентов.
Следить за новыми комментариями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися