Зверніть увагу на колл-центр,будь-ласка, і службу підтримки. Це -Ваша «Ахілесова п\'ята»
4/5
Чоловіку поставили діагноз «отит», звернулись до страховика з повідомленням про подію, зафіксували, направили документи, через 10 робочих днів отримали виплату. В плані роботи страхової в цілому -все добре.Дякую за оперативність.
Але, при комунікації з КЦ, фахівець вздихала так, ніби їй додому набрала набридлива тітка, яка висить на дроті годинами. В нас випадок вперше, всіх термінів ми можемо не знати, десь тупить-це норма з боку клієнта. Хотілось би трохи витримки від фахівця.Сподіваюсь на Ваше розуміння. Дякую за Вашу роботу.
Але, при комунікації з КЦ, фахівець вздихала так, ніби їй додому набрала набридлива тітка, яка висить на дроті годинами. В нас випадок вперше, всіх термінів ми можемо не знати, десь тупить-це норма з боку клієнта. Хотілось би трохи витримки від фахівця.Сподіваюсь на Ваше розуміння. Дякую за Вашу роботу.