Мінфін - Курси валют України

Встановити

Клієнт… почекає

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
taibadp 18 липня 2023, 18:34
Ще в березні 2023 Виконавча служба виписала постанову про арешт на кошти. БВР був першим банком, від кого прийло повідомлення про арешт.

26.06.2023 вступило в силу рішення суду, що визнає постанову про виконавче провадження неправомірною і скасовує. 06.07 банку про це повідомив у відповідь — зверніться до виконавчої служби. Тобто судове рішення для банка нижче за рангом аніж постанова виконавчої служби. (Нагадую — невиконання судового рішення тягне кримінальну відповідальність).

17.07 нарешті виконавча служба прокинулась і виписала постанову про скасування постанови на арешт. Банк мовчить. Звертаюсь до підтримки — «Уточніть будь ласка, виконавець вже надіслав постанову на зняття арешту на наш банк?», «Уточніть будь ласка, яким чином надсилали постанову, електронно чи листом?». Ну хоч не спитали «чи отримав банк вже постанову». На відповідь, що оскільки інші банки вже відреагували, то постанова надсилалася електронно, відписали «якщо постанову надіслати у вигляді листа, то обмеження буде знято протягом тижня, якщо в електронному вигляді 2 роб.дні.».
Ось закінчується другий робочий день. Арешт все ще не знятий. Підтримка: «Якщо постанова була направлена вчора — завтра арешт вже повинний бути знятим. Якщо ж цього не станеться — Ви можете одразу звернутись до нас та оформити звернення задля вирішення цього питання. На разі термін не пройшов, тобто рекомендація лише очікувати до завтра.»

Нагадую — наклали арешт найпершими. Отже як висновок кредо: «клієнт — почекає».

Коментарі - 2

+
0
Zynq
Zynq
18 липня 2023, 19:28
#
Зачем банку куда то торопиться? Попользовались без процентов деньгами, и норм.Читайте предыдущие отзывы и делайте выводы
+
0
taibadp
taibadp
19 липня 2023, 0:50
#
Так і коштів (на моє щастя) на рахунках не було. Отже втрачати щось можуть саме вони
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися