Верифікація карти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Минув місяць і 12 квітня я знову звернувся до підтримки банку стосовно повернення коштів, списаних під час верифікації карти. Мене завірили, що операція не була скасована відправником і вони не можуть повернути ці кошти. Також порадили звернутися до оператора послуги з проханням надати відповідь про скасування операції. Під час такого звернення фінансова служба надала звіт, що операція була скасована в той же день, тобто 6.03.23 щойно була введена коректна сума вказана в повідомленні під час верифікації та рекомендувала знову звернутися до підтримки банку для повернення грошей по процедурі Chargeback.
Зі свого боку працівники банку знову відмовили у поверненні коштів та рекомендували мені в додатку самостійно оформити скасування цієї операції. При цьому тільки після мого запитання про вартість та строки цієї процедури мені повідомили, що вона може коштувати мені 100 грн та дане розслідування займе від 45 діб! Тобто та процедура, яка виконується всіма банками автоматично і безкоштовно в Банку Власний Рахунок відбувається тільки після звернення клієнта та ініціації даної процедури та ще й в такі терміни!
Враховуючи, що сума списання не значна, а терміни повернення занадто довгі я відмовився самостійно розпочинати процедуру оскарження операції тим паче, що вважаю це за обов’язок банку.
Вважаю, що банк в такій ситуації не правий і повів себе не коректно стосовно клієнта.