Недолугий віртуальний банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Цей так званий «банк» не має відділень, не має офісу, все спілкування йде виключно через мессенджери або через телефон, в якому оператори радять звернутись до чат-бота. Мав нещастя звязатись з ними десь рік назад. Після багатогодинних спроб реєстрації вдалось активувати картку. Спочатку все було добре, але після заміни паспорту мою карту заблокували без пояснень. Після звернення до лінії підтримки виявилось, що потрібно актуалізувати дані. Про те, що вся інформація є в Дії, там, схоже, ще не знають. Процедура актуалізації зводиться до спілкування з прямолінійним ботом, який просить надіслати селфі, фотографії документів і, вишенька на торті — селфі з документом в руках. При цьому на селфі потрібно дивитись в камеру і добитись того, щоб можна було прочитати текст на пластиковій ІД-карті, яка має властивість гарно відбивати світло. Після більш ніж десятка невдалих спроб (всю процедуру кожен раз необхідно проходити спочатку), коли фотографія не влаштовувала чи то програму розпізнавання образів чи то співробітника, який її оцінював, вирішив закрити рахунок і неь псувати собі нерви. Але, щоб закрити рахунок, необхідно актуалізувати дані…
Написати коментар