Хороший варіант для клієнтів Сільпо
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Користуюся кредиткою банку з липня 2022 року. Ніяких проблем не виникало. Початок був м’яко кажучи скромний, з кредлімітом в 100 грн, зараз вже 11 тис після 3 раундів підвищення, що більш-менш ок на 1 місяць. У мобільному застосунку є сума до сплати за попередню розрахункову дату, щоб залишатися у грейсі. Бонуси за використання БВР у зв’язці з застосунком Сільпо нараховуються як обіцяно. P2P платежі працюють також без проблем. Рекомендую.
Написати коментар
Коментарі - 4
11 тисяч це теж дуже скромно, а 100 гривень це взагалі сміх.
Зараз функція отримання кредитного ліміту вимкнена. Враховуючи поточне становище — можна б було зрозуміти. Але! Одночасно з відкриттям можливості запросити кредитний ліміт обмежена можлливість відкладати на Назбіратус — єдиний депозит доступний в цьому банку. Не те щоб мені той Назбиратус був дуже потрібний, дивує те що він вимкнений разом з кред.лімітом.
І ще одне. Дуже часто в останні два місяці застосунок просить пройти повторну аутентифікацію. Зазвичай стається це чомусь на касі коли ти вже виклав товари на стрічку і на питання касира намагаєшься просканувати штрих-код з застосунку. На додачу мережа магазинів виявила жлобство і не встановила в середині супермаркети підсилювачів сигналу мобільних мереж що призводить до того що застосунок просто не може завантажитись, або потрібно чекати хвилину чи дві коли в тебе за спиною черга в декілька чоловік.
Зараз функція отримання кредитного ліміту вимкнена. Враховуючи поточне становище — можна б було зрозуміти. Але! Одночасно з відкриттям можливості запросити кредитний ліміт обмежена можлливість відкладати на Назбіратус — єдиний депозит доступний в цьому банку. Не те щоб мені той Назбиратус був дуже потрібний, дивує те що він вимкнений разом з кред.лімітом.
І ще одне. Дуже часто в останні два місяці застосунок просить пройти повторну аутентифікацію. Зазвичай стається це чомусь на касі коли ти вже виклав товари на стрічку і на питання касира намагаєшься просканувати штрих-код з застосунку. На додачу мережа магазинів виявила жлобство і не встановила в середині супермаркети підсилювачів сигналу мобільних мереж що призводить до того що застосунок просто не може завантажитись, або потрібно чекати хвилину чи дві коли в тебе за спиною черга в декілька чоловік.
Ну, це, принаймні, на 1 місяць мені одному (я живу сам). З урахуванням того, що грейс на 2 місяці, потрібно 20К-25К для комфортного використання, але це вже непоганий початок. Не тіко ж в Сільпо таритися, іноді випічку чи в АТБ щось можна взяти.
> Дуже часто в останні два місяці застосунок просить пройти повторну аутентифікацію. Зазвичай стається це чомусь на касі коли ти вже виклав товари на стрічку і на питання касира намагаєшься просканувати штрих-код з застосунку
Я сканую qr із застосунку Сільпо, тому такої проблеми на касі не маю. З іншого боку, буває таке про що ви кажете — коли застосунок БВР розлогінюється і запитує ввести номер, а потім пароль повторно. Я замість того, щоб це робити, «вбиваю"(force close) застосунок і заходжу знову. Зазвичай (90−100% випадків) цього буває достатньо щоб запрошувало аутентифікацію (замість авторизації) по біометриці(просто прикласти палець). Спробуйте, може і у вас так буде працювати.
Це, звісно, баг (я бачу ваш нещодавній відгук), просто мій «фікс» для мене є достатнім
Я сканую qr із застосунку Сільпо, тому такої проблеми на касі не маю. З іншого боку, буває таке про що ви кажете — коли застосунок БВР розлогінюється і запитує ввести номер, а потім пароль повторно. Я замість того, щоб це робити, «вбиваю"(force close) застосунок і заходжу знову. Зазвичай (90−100% випадків) цього буває достатньо щоб запрошувало аутентифікацію (замість авторизації) по біометриці(просто прикласти палець). Спробуйте, може і у вас так буде працювати.
Це, звісно, баг (я бачу ваш нещодавній відгук), просто мій «фікс» для мене є достатнім
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися