Бесполезная техподдержка. Сырые процессы. Остерегайтесь.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Банк, скажите, сколько мне ждать ответа на мое обращение № 240082? Сроки ответа плавно изменились с «1−2 раб. дня» до «хз сколько». Вы серьезно? Вы же этим полностью убиваете положительный опыт взаимодействия с продуктом.
Процитирую ответы ваших сотрудников:
07.07
По Вашому питанню, стосовно видалення даних, оформлено звернення на спеціалістів № 240082. Очікуйте, будь ласка, відповідь протягом двох робочих днів
Відповідь Вам буде надана в чаті. Оскільки у оператор немає можливості видаляти дані клієнта, фіксується звернення на спеціалістів щоб вони спробували допомогти в вирішенні даного питання.
10.07
Перевіривши інформацію бачимо, що Ваше звернення знаходиться ще у роботі в спеціалістів. Просимо пробачення за довге очікування. Ми робимо усе можливе для вирішення Вашого питання як найшвидше. Нам потрібно ще трохи часу.
Будь ласка, очікуйте відповідь у чаті.
Вирішення Вашого питання стосовно видалення даних по термінам складає до двох робочих днів. Але знадобилась трохи більше часу спеціалістам для його вирішення. Я особисто передам Ваше питання до спеціалістів, щоб прискорили його вирішення. Очікуйте, будь ласка, відповідь.
13.07
Дане звернення на розгляненні. Робимо усе можливе для вирішення Вашого питання як найшвидше. Будь ласка, очікуйте відповідь у чаті. Як тільки відповідь по зверненню буде надано- повідоммо вас.
Приносимо вибачення за довгий час очікування. Оскільки знадобилось більше часу для рішення вашого питання- крайній термін не відомий. Як тільки буде рішення ми повідомимо.
19.07
Бачу, що звернення знаходиться на розгляді у спеціалістів, вони роблять все можливе для вирішення вашого питання, я додам коментар для того, щоб вам надали відповідь як найшвидше
Розумію вашу ситуацію та приношу вибачення, я додатково передам вашу заявку на терміновий розгляд, зачекайте будь ласка, ще трішки. Дякую за ваше терпіння та сподіваюсь на лояльність до Банку Власний Рахунок
Камон, какие цифровые продукты с таким уровнем бизнес-процесов? Какие чат-боты? Какие приложения? Какой диджитал, алё?))