Незрозумілі дії банку та некомпетенція працівників гарячої лінії
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
При спробі зняти готівкових євро в банкоматі за кордоном в межах лімітів НБУ 12500 грн. на тиждень (320 євро) з третьї спроби дозволило зняти тільки 100 євро. Після чого гроші з рахунку щезли. Гаряча лінія повідомила, що це вимога НБУ блокувати вдвічі більше коштів на рахунку на термін 2 доби, якщо гроші зняли після 9 вечора. Цікаве обмеження. Чому ж інші банки так не роблять і не керуються подібними обмеженнями? Пообіцяли зняти блокування після 11 ранку. Авжеж… Нічого подібного. Далі, на третю добу, після 11 години ранку тільки після багаторазового дозвону на гарячу лінію та годинного підтягування файлів суму вдалось поновити. Але… знов сюрприз. Щоденний ліміт в мобільному додатку, який ледь не щоденно я встановлюю на 15000 грн. знову було зменшено до 5000 грн. Тобто, знову тільки 100 євро знімайте, не більше. Нагадаю, що за кожне зняття банк окрім 2% бере ще й по 2 євро за транзакцію. Цікавий сервіс. На питання скільки євро я можу за один раз зняти в банкоматі з моєї суми на картковому рахунку гаряча лінія надала три різних варіанти відповіді за одну консультацію. Один з яких: спробуйте скільки дасть. Жахлива некомпетентність. Сьогодні спробую зняти залишок, можливо ще буде що написати.
Написати коментар
Коментарі - 1
Шановний Клієнте, дякуємо за Ваш відгук!
За результатами опрацювання наданої Вами інформації, нами проаналізовано та вдосконалено технічний процес отримання готівки за кордоном. Крім того, проведено додаткове навчання співробітників підрозділу інформаційної підтримки Банку.
Сподіваємось, що в подальшому, Ваше обслуговування в АТ УКРБУДІНВЕСТБАНК буде зручним та комфортним!
За результатами опрацювання наданої Вами інформації, нами проаналізовано та вдосконалено технічний процес отримання готівки за кордоном. Крім того, проведено додаткове навчання співробітників підрозділу інформаційної підтримки Банку.
Сподіваємось, що в подальшому, Ваше обслуговування в АТ УКРБУДІНВЕСТБАНК буде зручним та комфортним!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися