Мінфін - Курси валют України

Встановити

Касир, відділення вул. кільцева 110 а Нахамила

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
10.10.2020 звернулась в касу.Я зайшла не одна до відділення.Хлопець присів на стілець, на що касир крикнула «Вас кто-то приглашал сюда присесть»?!, працівник Івко Ірина Сергіївна. Далі, коли я сказала суть свого візиту, мені озвучено касиром суму для сплати, я уточнила яка комісія, так як не попередили про неї(я розумію, і цілком нормально ставлюсь до комісії банку, але працівник зобов'язана попередити) касир знову хамськи відповідає.
Як клієнт, я б хотіла більше поваги. А враження від працівника, вибачте як «Совкова тетка» до якої я прийшла додому а не на роботу. Обов'язково хотіла б отримати зворотній зв'язок, дякую! Всі ми люди, і виснажуємось, але потрібно бути, як мінімум ввічливими, представнику банку не личить така хамовитість!!!

Коментарі - 2

+
0
BankUBIB
BankUBIB
19 жовтня 2020, 9:25
#
Доброго дня!
 Аліна, дякуємо за Ваше звернення, відносно ситуації яку Ви описали було проведено службове розслідування, касиру було винесено догану. Ми ще раз приносимо вибачення!
+
0
AlinaKV28
AlinaKV28
18 листопада 2020, 14:08
#
Дякую за прийняття міри.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися