Публічна претензія щодо безпідставного блокування рахунку в УкрКазБанку після першого поповнення (Питання вирішене, 11.07.2025)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На момент подачі цієї претензії:
• Банк не надав жодного офіційного повідомлення;
• Причини блокування не озвучено;
• Клієнту запропоновано звернутися до відділення без будь-якого письмового обґрунтування.
Відповідно до чинного законодавства України:
• Клієнт має право вільно розпоряджатися коштами (ст. 1074 ЦКУ);
• Банк зобов’язаний надати письмове повідомлення про будь-яке блокування (ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»);
• У разі проведення фінмоніторингу банк повинен чітко зазначити правову підставу (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…»).
Вимагаю:
1. Офіційного письмового пояснення причин обмеження доступу до рахунку;
2. Інформації про наявність фінмоніторингу та нормативне обґрунтування його застосування;
3. Негайного розблокування рахунку або мотивованої письмової відмови.
У разі відсутності відповіді у розумний строк залишаю за собою право звернутися до Національного банку України, а також до суду для захисту своїх прав.