Заблокували рахунок без попередження
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня.Хочу написати відгук, бо дуже не задоволенна вчинком банку.До моєї мами приїздили в село консультанти та запропонували карту, вона її оформила, так як сестра за кордоном, а я в іншому місті і періодично ми допомагаємо та скидаємо кошти.Батько захворів і ми то на операцію то на нужди скидали.Потім 30 квітня ввечері написали в онлайн банкінг що у них фінансовий моніторинг і потрібно до 5 травня надати документи для пояснення о переходах.А 1 квітня рахунок вже заблокували з коштами які знаходились на рахунку.Коли ми набрали на гарячу лінію і поцікавились які саме документи потрібні, мені сказали договора та рахунки.Які можуть бути договора та рахунки якщо це звичайна людина, а не підприємець, сестра передає кошти з закордону і мамі кидають вже в Україні їх на карту, або ж я так же перекидаю.Плате вона просто то за те щоб обробили поле, то за сільське господарство наприклад купити птицю чи ще щось.Але їм потрібні якісь документи.Коли я спитала як розібратися в цій ситуації мені сказали їхати відділення, яке знаходиться за 200 км від них.Тобто я так розумію їй що забрати кошти з рахунку що ми скинули на лікування батька і які їй потрібні зараз, потрібно все кинути хворого батька та домашні справи і їхати за 200 км щоб дізнатися як вирішити це питання? Чому не можна було перед цим попередити хоть за тиждень, а ввечері написали в кабінет, а зранку заблокували.Так не робиться, якщо ви відправляєте своїх працівників щоб пропонували карти пенсіонерам, то потрібно враховувати що вони не зможуть до вас приїхати тоді коли вам потрібно буде це.Тим паче ще дали термін 5 днів.Але коли я дізналась щоб повернути кошти які вже на рахунку знаходяться, то розгляд від 30 до 120 днів.Якось не справедливо, тим паче ніхто нічого не законного не робив.
Написати коментар