Проблеми з 3 D sеcure не вирішують
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Писав звернення на сайті банку, його прийняли, але поки що не відповіли. Сьогодні особисто підійшов до відділення. Менеджер сказала, що відключити цю примусову 3D secure не можна (ну звичайно, треба ж перевірити, що комунальний платіж за адресою власника картки хоче здійснити не шахрай — розробникам цього «корисного» сервісу не завадило б полікуватися від параної) і підключила мені сервіс смс-повідомлень (при тому, що раніше коди нормально приходили і без цього) і запевнила, що все буде працювати.
Але після чергової спроби оплати код знову не прийшов. Це вже не турбота про безпеку, а цифровий концтабір, коли людина не може скористатися своїми грошима через технічні проблеми.