Мінфін - Курси валют України

Встановити

Бездіяльність! Суцільний ігнор! Тех підтримка не знає нічого, у відділенні не знають нічого! Тільки сам Бог знає мабуть

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Іра Козовська 4 листопада 2024, 11:47
я хочу закрити усі діючі рахунки в банку, перебуваю на лікуванні з постійними крапельницями, не маю можливості постійно їздити у відділення в якому і так махають головою що нічого нічого не знають! 16 липня була подана заява і досі не надійшла ніяка відповідь, усі мої гроші заблоковані, які є аліментними в основному (на утриманні маю малолітню донечку!), я ще ні в одному банку не зустрічала такої бездіяльності!!! Більше трьох місяців розглядають мою заяву зі всіма доданими документами до неї, хоча «розглядають» це не правильне слово, бо у відділенні консультант сказала що заяву ніхто не переглянув не підписав і не надав жодної відповіді!

Коментарі - 4

+
+16
Три літри
Три літри
4 листопада 2024, 12:17
#
Банк не має права закривати рахунки за заявою клієнта доки триває процедура фінмониторингу.

Ви написали багато тексту щоб вас пожаліли, але ні словом не обмовились через що три місяці тому банк почав фінмониторинг. Те що ви зараз опинились в лікарні немає ніякого відношення до справи, власне як і ваша малолітня дитина. Є інші банки в яких можна відкрити рахунок навіть перебуваючи в лікарні і отримувати аліменти на дитину на цей новий рахунок.
+
0
Іра Козовська
Іра Козовська
4 листопада 2024, 23:31
#
І ще до ваших слів, як я можу зараз отримувати перекази або аліменти на іншу картку якщо я 29.10 їх якраз отримала перед заблокуванням картки, ще раз мені ніхто не буде скидати гроші на інший рахунок. А про лікарню чи дитину я не жалілась, а розказала всю важливість складеної ситуації, те що наразі вся готівка закінчилась бо проходжу лікування та дорогі обстеження аналізи та мрт головного мозку, також не змогла оплатити дитині обіцяний табір на осінні канікули. Заблокували 29 листопада в повідомлення про блокування не було, просто відхиляло платежі і я просто сиділа чекала бо думала що можливо збій в додатку , про блокування досі не прийшло смс , лише повідомлення 31.10 що потрібно надати документи за статтею 11 . В цьому проблема що ніхто не міг пояснити що з моїм рахунком та і досі не пояснили
+
+2
Три літри
Три літри
4 листопада 2024, 23:34
#
Ось ці ваші два коментаря набагато краще описують ситуацію і реально видно повільну роботу банка, а також проблеми які це створює.

Власне якби ви відразу так все розписали — в мене особисто ніяких питань би не було.

Можу лише побажати якнайшвидче одужати і вирішити проблеми з банком.
+
+15
Іра Козовська
Іра Козовська
4 листопада 2024, 23:25
#
Так мені наступного місяця і будуть надсилати гроші вже на іншу картку! Уточнюю, три місяці тому, а саме 16 липня мені прийшоо повідомлення що потрібно з‘явитись у відділення для підтвердження походження коштів, я прийшла надала всі документи та написала заяву, картку відновили, проходить три місяці і знову теж саме картку блокують, приходжу у відділення кажуть заблокувала безпека банку, причину не знають (ні слова про походження коштів), через два дні знову йду у відділення і тут вже кажуть що походження коштів треба «мабуть» , бо попередню заяву як виявилось ніхто не розглянув (хоча перший раз картку розблокували швидко) далі ігнор.в банку кажуть питайте юристів, на гарячій лінії з інформації можуть лише сказати адресу відділення або баланс на карті, на картці усі мої гроші були! Онлайн час не працює, пишу з‘єднати з оператором і нуль реакції. Головна проблема в тому що ніхто нічого не знає, нічого не робить, юрист сказав що йому потрібно знати що саме банк вимагає щоб знати що принести, який документ яку заяву на цей раз, і де пояснення чому попередній раз розблокували картку не розглянувши мою заяву ? Коли я зможу забрати свої кошти сума не маленька, це практично на місяць на дитину, оплату школи, комунальних, і банально на їжу. Мені ніхто не каже конкретної причини, дуже довіряла цьому банку так як він державний, але проблеми з оплатою в додатку постійні, з депозитом та купівлею валюти в додатку проблем не було
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.600 44.200
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.600 44.200
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝 / Бездіяльність! Суцільний ігнор! Тех підтримка не знає нічого, у відділенні не знають нічого! Тільки сам Бог знає мабуть