НедоБанк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
В адекватності претензії є сумніви. В додатку карта закрита, співробітники говорять підтверджують що карта не активна, можу припустити, що якщо ви спробуєте провести любу транзакцію, то вона буде не успішна. Тобто переконатися що карта неактивна досить легко. З приводу гаманця, то це сторонній додаток, а не банківський продукт. Гаманці зберігають не карту, а токен, який доданий в гаманець з вашого дозволу. В чому різниця між картою і токеном можете почитати. До однієї карти може бути безліч токенів активних/неактивних/видалених і їх статус не пов’язаний зі статусом карти, але якщо карта не активна, то авторизація по карті не буде успішною і новий токен не створити. Видалить токен з пристрою і він автоматично буде де активований. Вивчити мову для офіційних звернень, скарг і дискусій у вас часу не вистачає, а от розводити цирк на дроті в досталь. Вашу би енергію направити на знищення кацапів… :)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Первое негативное впечатление от банка получил во время открытия дебетной карты. Отказ без объяснения причин. После обращения на 0800 банка с жалобой на неправомерные действия в другом отделении карточка таки была открыта.
Теперь очередной глюк. Закрываю карту, пишу в отделении банка письменное заявление, жду уже более 45 суток. В приложении карта убрана, но в кошельке продолжает оставаться активной. Поддержка 0800 говорит, карта закрыта, но явно врут, и о если бы она не была бы активной, кошеле ее бы не увидел. Говорят, иди опять в отделение, обращение не поводу этих безобразий не принимают. «Мы консультанты», мы этими вопросами незанимаем я. А за ем тогда такая поддержка и такой банк нужен? НЕ рекомендую связываться с этой шарашкиной конторой.