Нововведення, які тільки заважають
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
На момент приходу в банк було три вільні оператори для фізичних осіб. Прибуло троє відвідувачів, яким сказали зареєструватися в черзі. Ми намагалися зробити це самостійно, але не виходило. Потім на допомогу прийшов один із операторів. Вона допомогла двом клієнтам, я ж продовжував спроби самостійно, але потім покинув і пішов до вільного оператора. Вона сама через комп’ютер зареєструвала мене у черзі. Після вирішення питання з оператором підійшов до однієї з трьох вільних кас і мене вже почали обслуговувати. В цей час до іншої вільної каси підійшла клієнтка, але їй сказали що згідно з чергою вона повинна йти до каси де обслуговували мене.
Такі покращення лише затягують час, змушують нервувати клієнтів. Не всі мають смартфони, які допоможуть зареєструватись у черзі, та й не зобов’язані відвідувати банк із телефоном. Такі нововведення не мають нічого спільного з покращенням роботи банку з клієнтами. Прошу відмінити ці нововведення