Мало банкоматів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Банкомат приватбанка показував на екрані запрошення ввести пін-код із шести цифр.
Всі пінкоди, якими я користувалась раніше, були 4-значні. При введенні 4 цифр і натисканні «Ввести» банкомат вибивало на сторінку запрошення ввести пінкод картки. Пояснень щодо невірного введення не було. Хоча раніше за катркою приватбанка у таких випадках були попередження про граничну кількість введень неправильного паролю. Я ж в своєму паролі була впевнена на 100%. Потім з’ясувалось, що я таким чином заблокувала свою картку, а приватбанк показує шість цифр для пінкоду, бо не мав для видачі готівки. Ну так, всі ж про це повідомлені! Так, це ж цілком логічно замість пояснення напряму в такий кривий спосіб вводити користувачів в оману, щей без попереджень, як було раніше, для непотрапляння в категорію самозаблокованих!
Так от, подивилась я на зворотний бік картки й побачила комбінацію для смс-розблокування. Надіслала, як вимагалось, смс. Чекаю. Жодної реакції! Ніяких ані підтверджень, ані відмов! Йду до банкомату, знов приватбанка.Той відмовляє і вже пише пояснення — через невірний пінкод.
Також на зворотному боці картки є правило для смс-зміни пінкоду. Надсилаю й отримую новий пінкод. Йду до банкомату й отримую знов відмову через «невірний пінкод». Звертаюсь до гарячої лінії. Оператор пояснила, що зараз правило смс-розблокування виключено, не діє. ЧОМУ ЦЕ?!
Довго пояснює, як розблокуватись через чат, що є у застосунку для смартфона.
Врешті решт з’ясовується, що мені це не підходить через відсутність застосунку на моєму смартфоні. А запитати про це оператор забула?!
Отже, щоб отримати гроші через цей банк — у вас будуть проблеми, цей банк раджу обходити стороною!!!