Автолонгація без моєї згоди
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
При відкритті депозиту у мобільному додатку було вимкнено функцію автолонгації.В день закінчення депозиту виявив, що депозит продовжений ще на 3 місяці без моєї на то згоди.Звісно я не повідомляв банк про намір повернення депозиту, так як на 100% був впевнений, що автолонгація в мене відключена.Також пізніше виявив, що мобільний додаток працює не коректно так як при відміні автопролонгації при наступному заході у додаток функція автолонгації знову підключена.
Відповідь банку
19 грудня 2022, 17:15
Добрий день, Володимире! Враховуючи отриману від Вас інформацію, що Ви відміняли автолонгацію в день оформлення депозиту в мобільному додатку, нами здійснюється детальна перевірка цього факту. Після отримання результатів даної перевірки, ми Вас проінформуємо додатково.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар